MuscleMeat

Messi of C. Ronaldo?

Peiling Peiling Messi of C. Ronaldo

• Totaal stemmers
    299
de rest van de wereldbevolking.

penischef.

kaka op de gedeelde 3e plaats met Xavi en Iniesta? :roflol:

Drenthe: 'Ronaldo heeft een Messi-obsessie'
Cristiano Ronaldo houdt zich wel degelijk bezig met Lionel Messi. De aanvaller van Real Madrid vindt de Argentijns wereldvoetballer van het jaar keer op keer op zijn pad en dat vreet aan hem.

Royston Drenthe, die Ronaldo enkele seizoenen meemaakte bij Real Madrid, doet in NUsport een boekje open over de Portugees. Zelf ontkent Ronaldo in alle toonaarden dat hij zich bezighoudt met de prestaties van Messi, maar Drenthe weet dat de Portugees baalt als een stekker wanneer Messi de schijnwerpers weer eens op zich gericht weet.

"Die vergelijking met Messi. Hij gaat ermee naar bed en staat ermee op. Ik móét beter zijn dan hij! Als Messi er op zaterdag drie maakt, dan moet Cristiano er zondag vier maken", vertelt Drenthe, momenteel door Real verhuurd aan Everton, in het magazine over de Messi-obsessie van Ronaldo.

Toen de Rotterdammer nog bij Real speelde, ging hij veel om met Ronaldo. "Dus ik ken 'm heel goed. Ik heb Ronaldo echt een paar keer boos zien worden toen hij niet scoorde. Dan is hij niet blij. Zeker als Messi wél gescoord heeft."

Drenthe zelf is een fan van de voetballer Ronaldo. "Zoveel power, zoveel kwaliteit. Agressieve schaar heeft 'ie. Alles is agressief bij die boy. Zelfs zijn kopballen. En wat dacht je van die vrije trappen? Vaak dacht ik: hoe de **** schiet hij die bal?” Dat anderen wat meer moeite hebben met het voorkomen van Ronaldo, kan Drenthe wel begrijpen.

"Hij wekt jaloezie op. Maar ja, dat uiterlijk heeft God 'm gegeven. Wat kan hij daar aan doen? Geloof me nou: als de helft van de mensheid er zo uit zou zien, dan zouden ze niets zeggen. Die jongen is famous, die zit in een ander levenspatroon. Jij kunt elke dag wakker worden en op straat gaan wandelen. Kan hij niet doen. Maar als collega is hij gewoon een topgozer, een heel loyaal persoon."

Real Madrid star Cristiano Ronaldo insists he is not jealous of Lionel Messi and stressed that he doesn't "have an obsession" with the Barcelona ace.

"I don't have an obsession or a direct rivalry with Messi," Ronaldo told La Gazzetta dello Sport. "I feel the same way about other players. But, one thing is certain: I want to be the best of all footballers.
"I don't envy Messi at all. My priority is to win La Liga and the Champions League with Real Madrid, not Ballon d'Or awards."

U mad Ronaldo fans :trollface:

Laatst bewerkt:

"Hij wekt jaloezie op. Maar ja, dat uiterlijk heeft God 'm gegeven. Wat kan hij daar aan doen? Geloof me nou: als de helft van de mensheid er zo uit zou zien, dan zouden ze niets zeggen. Die jongen is famous, die zit in een ander levenspatroon. Jij kunt elke dag wakker worden en op straat gaan wandelen. Kan hij niet doen. Maar als collega is hij gewoon een topgozer, een heel loyaal persoon."

indeed, haters gonna hate

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat je met 27mil per jaar wel niet kan doen :kiss:

bron: ronaldo topic

---------- Post toegevoegd Thu 29 Mar 2012 om 10:53 ----------

* ageing like a boss

:trollface:

en? :p ronaldo ziet er over 10 jaar nog goed uit, Messi aan de andere hand:

Lionel_Messi_Barcelon.jpg

en over 10 jaar

n_real_madrid_humor-3332316.jpg

Vind Messi echt wel lekker op die tweede foto, timmeeh. no homo

Messi gister trouwens ook irritant bezig.

Messi was zeker irritant gisteren. Liep op de scheids te zeiken, op medespelers en speelde zelf ook niet echt heel denderend.

Was ook niet kapot van messi gister. Die tello viel me trouwens wel positief op.

Ik vind messi veel beter.
Maar gisteren was het niet veel hij keek ook steeds zo boos :p

Zeg idd niks. Maar vond mn plaatje wel leuk als lid van de pro-messi-anti-c-fanclub :trollface:

k*tplaatje

Messi de weldoener met 10 Ferrari's.

dat is mssn 1/10 - 1/8ste van wat hij in een jaar verdiend dus wat houdt m tegen? c'tje donneert zeker alles aan goeie doelen? (oa. audi r8, lambo aventador)

Terug
Naar boven