XXL Nutrition

met opzet vieze dingen doen !

olddutch

Monstrous Giant
Waardering
102
Lengte
1m85
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
Zo laten we ff eerlijk zijn.
Hier mogen julle biechten wat julle allemaal voor smerige dingen hebben gedaan in jullie leven.

Bijvoorbeeld bij iemand thuis in de badkuip gescheten, of bij iemand in de koffie geplast..met opzet in en restaurant naast de pot gescheten..
dat soort dingen dus.

Niet verlegen zijn, maar open en eerlijk ;)

Karma voor de goorste verhalen :D

Heb ooit eens bij iemand thuis in de afwasbak gekotst, de brokken met een vork door de afvoer geprikt, en de vork terug in de schuif gelegd :o

Godverdorie.. ben jij weer terug?`

Het zeeppotje bij iemand anders thuis met pis gevuld. :D

Aaaah, daar issie weer ... welcome back OD ;)

Snottebellen aan gordijnen afvegen is toch wel een klassieker :p

Shampoflessen vullen met zeik en me neus gesnoten in de droogdoek.

Terwijl een maat in bad zat over z'n voeten zeiken.

ik heb weleens mijn eigen snot gegeten........

GVD wat een goor topic. Wel lachen. :D

Heb ooit ook in de afwasbak gekotst, maar had geen vork nodig toen.

Hey het is onze goede oude geitenliefhebber.

doe ik eigenlijk nog......

Ik moet van me maat posten dat ie z'n eigen schijt in de pot fotografeerd

man wat heb ik gestoorde kameraden :eek:

In de voorbeeld WC van afdeling Facilitaire dienst op het MBO gekakt met een maatje.

En je raad het al, geen wateraansluiting.

tijdens het uitgaan over de doorspoel knoppen pissen. haha

Bij een alcoholist heb ik een keer in een bier flesje gepist waar nog bier in zat,
Hij was zo zat dat hij hem gewoon op zoop.

Verder heb ik wel een over een dronken onbekende gozer heen gepist die naast de discotheek lag te slapen

Kleinee dingetjes zoals over de schoenen van mijn buurman heen pissen

met men eikel over de rand van een glas cola gewreven voordat ik het aan mijne maat gaf

klaargekomen in een potje vloeibare zeep, eens goed geschud en mee naar school genomen , zelf de leerkracht heeft zen handen ermee gewassen ! :roflol:

In een zwembad meerdere keren naast de wc gescheten, en als afsluiter ben ik 's nachts het zwembad ingeklommen (buitenbad) en met 2 maten op het puntje van de duikplank gescheten nadat we het dagenlang hadden opgehouden.

Maarja toen was ik nog maar 14... goeie tijden :cool:

nasty ass mofos

Jaren geleden tijdens een "space'' avondje (xtc) bij een bekende, waarvan de ouders niet thuis waren, waardoor we allemaal bij die jonge vol derop zaten, in een schildpadden aquarium gepist met 2 man. Dat moet geniaal uitgezien hebben. Ik en een kameraad van mij, midden in de nacht, vol derop, zij aan zij, in die bak vol schildpadden aan het pissen alsof het de normaalste zaak van de wereld was. zucht....those where the days....

Het was een hete zomerse dag dat we voorbij de volle terrasjes reden terwijl ik uit het raam een ballon gevuld met urine gooide, subtiel naar omhoog over de auto ging hij naar een terrasje en wanneer ik terug mooi op mijn plaats zat zag ik hem vallen op een tafeltje van zo'n 5 personen :roflol: :roflol: :roflol: (ik was toen nog wel maar zestien jaar en zoiets zou ik nooit meer doen :o )

off topic: ouwe geitenn**ker, lang niet meer gezien

Terug
Naar boven