Fitness Seller

met opzet vieze dingen doen !

In een bak gescheten (vloeibaar) en die over een auto gegooit die net uit de wasstraat kwam gereden.

Een tientje door m'n gat gehaald en aan de pizzaboer gegeven omdat ie ruim 'n uur te laat was (twee uur in totaal).

De bekende peper en zout truck uitgehaald. Dus gewoon het deksel er wat afschroeven zodat de volgende die zijn maaltijd wat wil spijzen de volle lading krijgt:).

Wel eens heel mijn bed onder gepist omdat ik geen zin had om uit mijn bed te komen. Op dat moment voelde het heerlijk aan, maar toen ik deftig wakker werd was het wel minder:mad:

Ook wel eens lange tijd een kotsgevoel gehad tijdens de autorit bij iemand anders waar ik het maar net kon in houden, was verschrikkelijk. We waren die avond/nacht naar de vip-room (club) geweest en kwamen om 6u30 terug, terwijl we om 7u30 terug met de auto zouden vertrekken richting België:o.

Ook eens zo scheef geweest dat ik samen met een andere vriend ging zitten en we beiden ons hoofd op een tafel hebben gelegd. Hij moest eerst naar de wc om te gaan kotsen en nog geen 5seconden later stormde ik er ook aan. Helaas was het te laat en begon al onderweg te kotsen waardoor ik een heel spoor achterliet en amper iets over had voor in de wc pot zelf:o

Naast de wc pot gescheten in de burger king.:D

Ben niet echt zo stout geweest, maar er zullen mij nog wel zaken te binnen schieten.

---------- Toegevoegd om 02:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:43 ----------

Zelf niet zoveel vieze dingen gedaan. Ik heb wel eens met een bijl een levend konijn in de kop gehakt, was eigenlijk om het beest uit zijn lijden te verlossen omdat de kat ermee aan het spelen was. Was vrij smerig om te zien.

Herkenbaar, heb zo een kip zijn hoofd afgekapt. De lopende kip zonder kop is werkelijk geen fabeltje:).

Laatst bewerkt:
Bij zoiets hoort een foto of filmpje :D
Helaas, ik had destijd nog geen camera op mijn telefoon :(

Maar de volgende keer dat ik van ons mam mee moet naar mijn tante die vlak bij een wasstraat woont, terwijl er om een of andere reden een emmer bij ons op de achterbak staat, terwijl ik aan de dunne benm Maak ik mijn e-hero status waar;)

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

De bekende peper en zout truck uitgehaald. Dus gewoon het deksel er wat afschroeven zodat de volgende die zijn maaltijd wat wil spijzen de volle lading krijgt:).
:nowai:

Terug
Naar boven