MuscleMeat

met opzet vieze dingen doen !

vrienden en ik doen niet echt heel erg vieze dingen normaal gesproken, sjaa alleen over dingen heen pissen ofzo.

maar op vakantie hadden we de zonnebrand van een willekeurig iemand op het strand geleend, allemaal een kwakje erin gedaan.
En weer teruggegeven.
en toen van een afstandje gekeken naar iedereen die zich er mee insmeerde xD
Uhuh, dus jullie gaan iemands zonnebrand lenen en ter plaatse op het strand een beetje rukken(of elkaar anaal nemen, maar dat terzijde), en 1 voor 1 dat in het flesje doen...erg geloofwaardig.:sukkeltje:

achja.
als je met vrienden op vakantie bent, dan wordt je makkelijker overgehaald natuurlijk om gekke dingen te doen.

Idd, voor je het weet leen je van een wildvreemde op het strand zonnebrandcreme. Smeer je je kameraden in en daarna rukken jullie gezamelijk het flesje weer vol.

vrienden en ik doen niet echt heel erg vieze dingen normaal gesproken, sjaa alleen over dingen heen pissen ofzo.

maar op vakantie hadden we de zonnebrand van een willekeurig iemand op het strand geleend, allemaal een kwakje erin gedaan.
En weer teruggegeven.
en toen van een afstandje gekeken naar iedereen die zich er mee insmeerde xD

Jij hebt iets te vaak American Pie "Band camp" gekeken.

Met zen allen achter de bosjes over een flesje masturberen... Leuk...

Niet ik maar een maat:
Tijdens Wacken stonden we bijna helemaal vooraan aan het podium te wachten tot het optreden zou beginnen, nog 5 minuten. Maat moest dringend plassen, maar als hij naar de wc's zou gaan, zou hij niet meer zo'n goeie plaats vooraan vinden, laat staan dat hij mij zou terugvinden. Ik had nog zo'n hard plastieken leeg bekertje, dus daar heeft ie dan in geplast, en niemand die iets merkte. Vervolgens heeft ie dat bekertje achter zich weggegooid :p

En ik vermoed dat ik niet de enige ben die wel es tegen de toog van een taptent op een festival geplast heeft?

Ooit een keer de WC doorgespoeld en gelijk het kraantje dichtgedraaid zodat de stortbak niet meer gevuld werd.
Daarna lekker zitten poepen en wachten tot de volgende moet. Die ziet de stront liggen, wil doorspoelen maar dat gaat niet. Maar hij/zij moet ook heel nodig, tja wat doe je dan...?!:D

Nog een klassieker: op een feest een keer het licht van de WC los gedraaid en vervolgens doorzichtig keukenfolie over de WC pot gespannen. De volgende moest pissen...lekker opspetteren tegen je broek, over je schoenen!:D

Was allemaal wel in mijn eh, jonge jaren.:o

• Topic Starter Topic Starter
Ooit een keer de WC doorgespoeld en gelijk het kraantje dichtgedraaid zodat de stortbak niet meer gevuld werd.
Daarna lekker zitten poepen en wachten tot de volgende moet. Die ziet de stront liggen, wil doorspoelen maar dat gaat niet. Maar hij/zij moet ook heel nodig, tja wat doe je dan...?!:D

Nog een klassieker: op een feest een keer het licht van de WC los gedraaid en vervolgens doorzichtig keukenfolie over de WC pot gespannen. De volgende moest pissen...lekker opspetteren tegen je broek, over je schoenen!:D

:roflol: hahahahaha
dat was toch wel de beste tot nu toe :D:D:D:D:D

MIJN VOLGENDE BESTELLING IS BIJ SPORTFOOD, EEN JONGE MET ZOVEEL HUMOR VERDIENT DIT :roflol :bow2:

Deze klinkt mij wel heel bekend in de oren :D

whahaha:roflol:
vooral dat laatst lijkt me geweldig om uit te proberen, maar gaat je piststraal niet gewoon door het folie heen? zo sterk is die folie toch niet?

hahahaha hilarisch topic.

Ik wilde iemand een keer voor de gek houden, was in de zomer.
Ik ging drinken pakken, maar in het ene glas had ik gepist en in het andere glas zat fanta.
Dus ik kwam met twee glazen aan, maar diegene vertrouwde het niet. (ons kent ons he).
Dus hij kreeg het door en wilde per se mijn glas. Uit woede heb ik toen dat glas met pis over z'n gezicht gegooid.
Daarna heb ik gerend voor m'n leven.

Een vriend van me stak altijd zijn geslachtsdeel bij zijn papagaaienkooi tussen de tralies. Dan kwam Pino aangeklauterd en de manier waarop hij er dan naar keek was onvergetelijk.

Verder vond ik de grap van de bittere tand erg leuk. Vriend zei ooit eens tegen een simpele klasgenoot of hij ook een bittere tand had. Hij vroeg natuurlijk welke dat dan wel moest zijn. Waarop die vriend van mij eerst een goeie draai in zijn oorgat maakte en dan met diezelfde vinger een van zijn voortanden aantikte. En warempel hij smaakte ook nog echt bitter zij die simpele klasgenoot.

Ik heb eens met een LAN party een urinoir volgekotst omdat ik te veel gezopen had. Ze waren er erg blij mee want een jaar daarvoor had een dik joch te veel gevreten en toen zijn maaginhoud in diezelfde urinoir geleegd.
Voor de rest volgens mij niet echt vieze dingen gedaan geloof ik. Vaak onder de douche gerukt dat wel en toen had ik een keer het douche putje open gemaakt en die zat vol met kwak.

Een vriend van mij heeft een keer in een papier versnipperaar gescheten :)

Ik wilde iemand een keer voor de gek houden, was in de zomer.
Ik ging drinken pakken, maar in het ene glas had ik gepist en in het andere glas zat fanta.
Dus ik kwam met twee glazen aan, maar diegene vertrouwde het niet. (ons kent ons he).
Dus hij kreeg het door en wilde per se mijn glas. Uit woede heb ik toen dat glas met pis over z'n gezicht gegooid.
Daarna heb ik gerend voor m'n leven.

Ik heb het nog vreemder meegemaakt :p
(een jongen die moedwillig mijn pis op dronk om zo iemand anders voor de gek te kunnen houden :eek:)

Wel een hoop uit gehaald, maar ik zou nooit iets flikken met mensen hun eten en drinken.

Oke hahahah vertel, ik snap niet waarom je dat dus zou willen doen :roflol:

Zou jij niet mijn pis willen drinken dan ? :eek:

(zou echt niet weten waarom ie het gedaan heeft, maar het had wel succes. Die andere jongen geloofde het in elk geval)

Terug
Naar boven