Fitness Seller

met opzet vieze dingen doen !

OMFG echt te smerig :roflol:
iets smerigs.. eehhh.. ik verzamelde kikkers en padden en nam ze mee naar huis.
Soms raakte ik ze kwijt en dan vond m'n moeder een uitgedroogd kikkertje onder de kast emt stofzuigen :$ ik meende ook wormen te redden en die verstopte ik voor iedereen in mijn liga-bakje. Vergetend dat mijn vader mijn liga iedere ochtend in mijn liga-bakje deed en er weer een verschrompelde worm in lag.

Ranzige dingen.. eehhh.. ik zal er verder nog ff over nadenken. :D

Goed topic!

Wat een viespeuken hier, joh.

een dronkenlap onder een strandpavelioen er onder gezeken samen met een maat

Pfff, veel teveel om op te noemen, een klassieker was nog wel in het oude parkeergarage in Amstelveen bij V & D...met de lift naar boven en dan argeloze winkelend publiek onder pissen.:)

wahaha! supertopic!

Erachter komen dat je moet kotsen terwijl je in de auto aan het rijden bent, gewoon gekotst mond dicht gehouden en weer doorgeslikt.

Oei dat heb ik ook vaak gehad mr.mike. Dan staan je hele wangen bol van de kots en gewoon terugslikken! Jam

Snot aan het deurknop van mijn buren :o

Which reminds me... krant met stront erin, voor iemands deur in de fik steken... aanbellen en wegrennen.
Met een beetje geluk zal de man/vrouw mbv de voeten het vuur uitstampen:
result->shitty shoes :D

Ik heb een keer moeten schijten terwijl ik op bezoek bij iemand was. Ik dus lekker naar het toilet en mijn behoefte gedaan. Tot mijn verbazing kwam ik erachter dat er geen toiletpapier was. Ik heb me reet toen gewoon met de plaatselijke handdoek afgeveegd en daarna weer teruggehangen.

ooit op een fuif in een leeg flesje carlsberg gepist, buiten laten afkoelen, daarna op een tafeltje gezet en gewacht tot een dorstige het gulzig achterover zou kappen...
die gast was gewoon razend... hij spoog het uit, smeet het flesje keihard tegen de muur en keek direct wild om zich heen op zoek naar de flauwe grappenmaker.
moest toen serieus moeite om het niet uit te proesten van het lachen [Afbeelding niet meer beschikbaar]

ooit op een fuif in een leeg flesje carlsberg gepist, buiten laten afkoelen, daarna op een tafeltje gezet en gewacht tot een dorstige het gulzig achterover zou kappen...
die gast was gewoon razend... hij spoog het uit, smeet het flesje keihard tegen de muur en keek direct wild om zich heen op zoek naar de flauwe grappenmaker. moest toen serieus moeite om het niet uit te proesten van het lachen [Afbeelding niet meer beschikbaar]

:woot:

M'n vriendin haar puistjes uitgeduwd :p

vrienden en ik doen niet echt heel erg vieze dingen normaal gesproken, sjaa alleen over dingen heen pissen ofzo.

maar op vakantie hadden we de zonnebrand van een willekeurig iemand op het strand geleend, allemaal een kwakje erin gedaan.
En weer teruggegeven.
en toen van een afstandje gekeken naar iedereen die zich er mee insmeerde xD

vrienden en ik doen niet echt heel erg vieze dingen normaal gesproken, sjaa alleen over dingen heen pissen ofzo.

maar op vakantie hadden we de zonnebrand van een willekeurig iemand op het strand geleend, allemaal een kwakje erin gedaan.
En weer teruggegeven.

Dit verhaal komt mega betrouwbaar over, ik geloof alles wat je hebt getypt.

En weer teruggegeven.

ik geloof het wel hoor... elk woord:rolleyes:

achja.
als je met vrienden op vakantie bent, dan wordt je makkelijker overgehaald natuurlijk om gekke dingen te doen.

Terug
Naar boven