AndroidHealthClinic

met opzet vieze dingen doen !

In de sportzaal lag een wegwerpcamera op een zak van een de volleybalspeelster die een match hadden. Gedetailleerde foto's getrokken van mijn (toen nog weinige) eerste haargroei op enkele intieme plaatjes. Daarna het fotomachientje vriendelijk teruggelegd.

Heb een keer bij een vervelend joch voor de deur gescheten verder nog nooit iets echt vies gedaan.

Zelf niet zoveel vieze dingen gedaan. Ik heb wel eens met een bijl een levend konijn in de kop gehakt, was eigenlijk om het beest uit zijn lijden te verlossen omdat de kat ermee aan het spelen was. Was vrij smerig om te zien.

Een keer bij ons in de gym had een (vermoedelijk ontevreden) klant alle spiegels onder gesmeerd met stront en de vloer onder gepist.

En een keer een bejaarde zien schijten in de middenberm midden in de stad, je zag gewoon de stront uit zijn aars komen.

Zelf niet zoveel vieze dingen gedaan. Ik heb wel eens met een bijl een levend konijn in de kop gehakt, was eigenlijk om het beest uit zijn lijden te verlossen omdat de kat ermee aan het spelen was. Was vrij smerig om te zien.

Een keer bij ons in de gym had een (vermoedelijk ontevreden) klant alle spiegels onder gesmeerd met stront en de vloer onder gepist.

En een keer een bejaarde zien schijten in de middenberm midden in de stad, je zag gewoon de stront uit zijn aars komen.
Dat heet territorium afbakening, dat doen de meeste alpha mannetjes.

Ik maak er een hobby van om bij al mijn werkgevers tijdens t schijten de deur onder te smeren met kanken.
Bij 1 van de bedrijven waar ik werkte kwam het zelfs zover dat de afdelings manager iedereen bij elkaar riep en vriendelijk "de persoon die steeds allerlei viezigheid aan de wc deuren afsmeerde" verzocht om daarmee te kappen.
Nog nooit zo'n binnenpret gehad:roflol: om te Gieeeruh

Toen ik een jaartje of 16/17 was ooit eens een potje "limb bizkit" gespeeld met 3 maten.

Men neme een biscuitje en legt deze op een tafeltje, vervolgens ga je met z'n vieren lopen rukken en men ejaculeert vervolgens op dit biscuitje.
ECHTER, de laatste (ongelukkige) persoon die zijn zaadcellen de wereld in schiet, heeft de eer om dit biscuitje op te eten:o.

Godzijdank was ik als 2e gekomen die dag:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik maak er een hobby van om bij al mijn werkgevers tijdens t schijten de deur onder te smeren met kanken.
Bij 1 van de bedrijven waar ik werkte kwam het zelfs zover dat de afdelings manager iedereen bij elkaar riep en vriendelijk "de persoon die steeds allerlei viezigheid aan de wc deuren afsmeerde" verzocht om daarmee te kappen.
Nog nooit zo'n binnenpret gehad:roflol: om te Gieeeruh

Toen ik een jaartje of 16/17 was ooit eens een potje "limb bizkit" gespeeld met 3 maten.

Men neme een biscuitje en legt deze op een tafeltje, vervolgens ga je met z'n vieren lopen rukken en men ejaculeert vervolgens op dit biscuitje.
ECHTER, de laatste (ongelukkige) persoon die zijn zaadcellen de wereld in schiet, heeft de eer om dit biscuitje op te eten:o.

Godzijdank was ik als 2e gekomen die dag:rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is gewoon gay:eek:

zoiets heet tegenwoordig een broodje kwakpao

dat spelletje is indd t vieste/gayste ooit bedacht, maja ieder zijn ding.

Ik was vandaag keihard aan het schijten @ work, voordat de schoonmakesters binnen kwamen.:o

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
heb nog een sperma verhaaltje :rolleyes:

had vroeger eens een vriendin die wel wou ppen maar geen sperma in haar mond wou nemen...
In een geile bui heb ik toch mijn volle lading stiekem in haar mondje gespoten, ze werd kwaad en spuugde mijn eigen sperma in mijn gezicht :mad:
Later heeft ze het uitgemaakt met olddutch :(

na ja geen groot verhaal maar toch iets :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

Ik was vandaag keihard aan het schijten @ work, voordat de schoonmakesters binnen kwamen.:o

:roflol:

heb je tenminste wel naast du pot gescheten dan voor die schoonmaaksters...
hebben die nietsnutten tenminste wat te doen :mad:

heb nog een sperma verhaaltje :rolleyes:

had vroeger eens een vriendin die wel wou ppen maar geen sperma in haar mond wou nemen...
In een geile bui heb ik toch mijn volle lading stiekem in haar mondje gespoten, ze werd kwaad en spuugde mijn eigen sperma in mijn gezicht :mad:
Later heeft ze het uitgemaakt met olddutch :(

na ja geen groot verhaal maar toch iets :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

heb je tenminste wel naast du pot gescheten dan voor die schoonmaaksters...
hebben die nietsnutten tenminste wat te doen :mad:

Sowieso...

vrienden en ik doen niet echt heel erg vieze dingen normaal gesproken, sjaa alleen over dingen heen pissen ofzo.

maar op vakantie hadden we de zonnebrand van een willekeurig iemand op het strand geleend, allemaal een kwakje erin gedaan.
En weer teruggegeven.
en toen van een afstandje gekeken naar iedereen die zich er mee insmeerde xD

Hier heb ik nog het meest om moeten lachen :P De grootste FAIL sinds tijden hier :P Man man man, dacht je nou echt dat niemand hier Band Camp had gezien? Whaha en het nog ontkennen ook naderhand.

s avonds lag ik in bed met me vriendin. ik moest heel nodig een scheet, ik dacht **** it, gewoon heel zachtjes laten gaan. succes. daarna zei ik tegen haar, wedstrijdje doen wie het eerst het hoofd onder de deken ligt :) dus ik tel af: 3,2,1 zij duikt der kop onder de deken ik blijf heel stil liggen en wachten. na 3 tellen, oooh wtfok tymen vuile smeerlap. was ze boos :dunno: ik had buikpijn van het lachen natuurlijk :D

Hier heb ik nog het meest om moeten lachen :P De grootste FAIL sinds tijden hier :P Man man man, dacht je nou echt dat niemand hier Band Camp had gezien? Whaha en het nog ontkennen ook naderhand.

En toch is het zo...:rolleyes:
Als filmmakers het kunnen bedenken, waarom zou iemand anders het dan niet kunnen doen.

s avonds lag ik in bed met me vriendin. ik moest heel nodig een scheet, ik dacht **** it, gewoon heel zachtjes laten gaan. succes. daarna zei ik tegen haar, wedstrijdje doen wie het eerst het hoofd onder de deken ligt :) dus ik tel af: 3,2,1 zij duikt der kop onder de deken ik blijf heel stil liggen en wachten. na 3 tellen, oooh wtfok tymen vuile smeerlap. was ze boos :dunno: ik had buikpijn van het lachen natuurlijk :D

Hahaha held:p

Uhm opzich weinig vieze dingen die ik gedaan heb

Ik heb
- toen ik de eerste keer dronken was gekotst over de handen van een vriend die naast me zat op de bank ;p
- enkele weken geleden was er een soort voorstelling op school in de aula, dus gingen ik en 2 vrienden naar de leerlingenkamer, was niemand te bekennen dus hadden we gepist op stoelen, tafels (nu ik terugkijk had ik toch beter in een koffiepot kunnen pissen bijv.)
- heel wat keren afgelopen jaar scheten gelaten in de les:o
- haha dit was meer een naaistreek, ik en 2 vrienden(waarvan 1 hartstikke mager is, anders had ik het niet gedaan) waren aan het bankdrukken, dus ik en de wat minder magere vriend waren aan het praten tussendoor, ik moest wat water vullen,hij liep mee en ik zei zo: ik heb een idee maar hij gaat het niet leuk vinden:o. Dus bij het volgende setje van die magere vriend was de andere vriend hem aan het helpen bij een van de laatste reps, dus ik liep naar hem toe en liet een scheet in zijn gezicht, hij die barbell op ze borst laten vallen en mij helemaal verrot aan het schelden. Ik kwam niet meer bij en die gast die achter hem stond kon zich ook niet meer in houden en die magere gast pakte ze spullen, ging naar huis en heeft me 2 maanden genegeerd:cool:

Ik vind veel goed, maar als je iemand lastigvalt die met zijn setje bezig is breek je de gouden regel. ****er :mad:

Terug
Naar boven