Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Die houden we erin, die ga ik binnenkort eens proberen!
Kans bestaat dat ze niks doorheeft, temp. van de douche goed instellen alvorers
.gl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die houden we erin, die ga ik binnenkort eens proberen!
.Dat heet territorium afbakening, dat doen de meeste alpha mannetjes.Zelf niet zoveel vieze dingen gedaan. Ik heb wel eens met een bijl een levend konijn in de kop gehakt, was eigenlijk om het beest uit zijn lijden te verlossen omdat de kat ermee aan het spelen was. Was vrij smerig om te zien.
Een keer bij ons in de gym had een (vermoedelijk ontevreden) klant alle spiegels onder gesmeerd met stront en de vloer onder gepist.
En een keer een bejaarde zien schijten in de middenberm midden in de stad, je zag gewoon de stront uit zijn aars komen.
om te Gieeeruh
.
Ik maak er een hobby van om bij al mijn werkgevers tijdens t schijten de deur onder te smeren met kanken.
Bij 1 van de bedrijven waar ik werkte kwam het zelfs zover dat de afdelings manager iedereen bij elkaar riep en vriendelijk "de persoon die steeds allerlei viezigheid aan de wc deuren afsmeerde" verzocht om daarmee te kappen.
Nog nooit zo'n binnenpret gehadom te Gieeeruh
Toen ik een jaartje of 16/17 was ooit eens een potje "limb bizkit" gespeeld met 3 maten.
Men neme een biscuitje en legt deze op een tafeltje, vervolgens ga je met z'n vieren lopen rukken en men ejaculeert vervolgens op dit biscuitje.
ECHTER, de laatste (ongelukkige) persoon die zijn zaadcellen de wereld in schiet, heeft de eer om dit biscuitje op te eten.
Godzijdank was ik als 2e gekomen die dag
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik was vandaag keihard aan het schijten @ work, voordat de schoonmakesters binnen kwamen.

heb nog een sperma verhaaltje
had vroeger eens een vriendin die wel wou ppen maar geen sperma in haar mond wou nemen...
In een geile bui heb ik toch mijn volle lading stiekem in haar mondje gespoten, ze werd kwaad en spuugde mijn eigen sperma in mijn gezicht
Later heeft ze het uitgemaakt met olddutch
na ja geen groot verhaal maar toch iets
---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------
heb je tenminste wel naast du pot gescheten dan voor die schoonmaaksters...
hebben die nietsnutten tenminste wat te doen![]()
vrienden en ik doen niet echt heel erg vieze dingen normaal gesproken, sjaa alleen over dingen heen pissen ofzo.
maar op vakantie hadden we de zonnebrand van een willekeurig iemand op het strand geleend, allemaal een kwakje erin gedaan.
En weer teruggegeven.
en toen van een afstandje gekeken naar iedereen die zich er mee insmeerde xD
De grootste FAIL sinds tijden hier
Man man man, dacht je nou echt dat niemand hier Band Camp had gezien? Whaha en het nog ontkennen ook naderhand.
dus ik tel af: 3,2,1 zij duikt der kop onder de deken ik blijf heel stil liggen en wachten. na 3 tellen, oooh wtfok tymen vuile smeerlap. was ze boos
ik had buikpijn van het lachen natuurlijk 
Hier heb ik nog het meest om moeten lachenDe grootste FAIL sinds tijden hier
Man man man, dacht je nou echt dat niemand hier Band Camp had gezien? Whaha en het nog ontkennen ook naderhand.

s avonds lag ik in bed met me vriendin. ik moest heel nodig een scheet, ik dacht **** it, gewoon heel zachtjes laten gaan. succes. daarna zei ik tegen haar, wedstrijdje doen wie het eerst het hoofd onder de deken ligtdus ik tel af: 3,2,1 zij duikt der kop onder de deken ik blijf heel stil liggen en wachten. na 3 tellen, oooh wtfok tymen vuile smeerlap. was ze boos
ik had buikpijn van het lachen natuurlijk
![]()

. Dus bij het volgende setje van die magere vriend was de andere vriend hem aan het helpen bij een van de laatste reps, dus ik liep naar hem toe en liet een scheet in zijn gezicht, hij die barbell op ze borst laten vallen en mij helemaal verrot aan het schelden. Ik kwam niet meer bij en die gast die achter hem stond kon zich ook niet meer in houden en die magere gast pakte ze spullen, ging naar huis en heeft me 2 maanden genegeerd