comingup
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Toen ik nog moest fietsen als ik wilde stappen was het bij ons eigenlijk traditie om als je onder het fietsen moest pissen, er een geintje mee uit te halen. Zo hebben mensen in brievenbussen gepist, over geparkeerde auto's, stoplichtknoppen, bushokjes, bankjes, van een viaduct af op het verkeer, deurklinken en vast nog wel meer gekkigheid.
Mijn broertje (12j) heeft van de week aan mij bekend dat hij laatst ergens (niet thuis, gelukkig) in de douche gescheten heeft. Hahahaha hij begint ook al.
Een kerel bij mij op school (die ik verder niet ken, maar hiermee is hij een legende geworden) heeft ooit iemand zijn broodtrommeltje uit zijn tas gehaald, meegenomen naar de wc, rustig volgescheten en weer teruggestopt.
Mijn broertje (12j) heeft van de week aan mij bekend dat hij laatst ergens (niet thuis, gelukkig) in de douche gescheten heeft. Hahahaha hij begint ook al.
Een kerel bij mij op school (die ik verder niet ken, maar hiermee is hij een legende geworden) heeft ooit iemand zijn broodtrommeltje uit zijn tas gehaald, meegenomen naar de wc, rustig volgescheten en weer teruggestopt.
Laatst bewerkt:

ze zijn zelf schuld.
, gelukkig ben ik nu niet meer zo 

denk dat BIG-T het er voor me op heeft gezet