Fitness Seller

met opzet vieze dingen doen !

Toen ik nog moest fietsen als ik wilde stappen was het bij ons eigenlijk traditie om als je onder het fietsen moest pissen, er een geintje mee uit te halen. Zo hebben mensen in brievenbussen gepist, over geparkeerde auto's, stoplichtknoppen, bushokjes, bankjes, van een viaduct af op het verkeer, deurklinken en vast nog wel meer gekkigheid.

Mijn broertje (12j) heeft van de week aan mij bekend dat hij laatst ergens (niet thuis, gelukkig) in de douche gescheten heeft. Hahahaha hij begint ook al.

Een kerel bij mij op school (die ik verder niet ken, maar hiermee is hij een legende geworden) heeft ooit iemand zijn broodtrommeltje uit zijn tas gehaald, meegenomen naar de wc, rustig volgescheten en weer teruggestopt.

Laatst bewerkt:
Heb vroeger wel eens een hondendrol onder handvat van de auto van mijn buurman gedaan, je had dat gezicht moeten zien toen die de deur open deed en er midden in pakte :roflol:

3jaar geleden gestopt bij een tankstation in Deutsland en plastic zakjes mee genomen naar binnen (mwhuhahaha)... Moest €0,50 betalen om daar ff te mogen schijten .. maar omdat ik toch al van plan was daar de zooi onder te smeren... liep ik met een glimlach naar de man toe die de 50cent wou hebben. Wat zal hij gebaald hebben... lol

3jaar geleden gestopt bij een tankstation in Deutsland en plastic zakjes mee genomen naar binnen (mwhuhahaha)... Moest €0,50 betalen om daar ff te mogen schijten .. maar omdat ik toch al van plan was daar de zooi onder te smeren... liep ik met een glimlach naar de man toe die de 50cent wou hebben. Wat zal hij gebaald hebben... lol

dat is gewoon diep triest.

• Topic Starter Topic Starter

yeaahh :thumbup: moeten ze maar niet zo schofterig geld verlangen om naar de pot te gaan :thumbup::) ze zijn zelf schuld.

met me eigen schijt me naam op de muur willen schrijven.
op me werk een keer op de wc gerukt en me kwakje niet opruimen

waar de fock werk je als je zoiets doet?

met me eigen schijt me naam op de muur willen schrijven.
op me werk een keer op de wc gerukt en me kwakje niet opruimen

yeaahhhh :thumbup:

toen ik een jaar of 17 was op school, in de meisjes toilet op de rand van de bril gekwakt... :thumbup:
liep zo veel geils rond, moest gewoon ff kwakke :o , gelukkig ben ik nu niet meer zo :D

Sinds ik poep smeer, maak ik de gains van mijn leven.

Op feestje van me neef toch maar ff in een bier flesje gepist en terug in de koelbokx gedaan ... was helaas niet bij toen het slachtoffer deze ging drinken.... :o

Terug
Naar boven