XXL Nutrition

Met vettig eten aankomen in spier

Mocrovelli1989

Cool Novice
Waardering
0
Het is maar een vraag, misschien niet zo een veel-voorkomende.

Als ik bijvoorbeeld train en ik eet daarna dingen waar geen eiwitten etc inzitten maar veel vet, kom je dan aan in spier, of breek je dan alleen je spieren af waardoor je ''nog meer'' spieren verliest en dikker wordt.

Of word dat ''vettig'' eten dan gebruikt om je spieren op te bouwen ( groter te maken )

Deze vraag stel ik, omdat ik veel olijfolie eet, en daar zit heel veel vet in.
Ik vind het zelf lekker en kom zo ook aan mijn calorieen.:p

Als dat zo was zat iedereen iedere dag bij de snackbar

Het is maar een vraag, misschien niet zo een veel-voorkomende.

Als ik bijvoorbeeld train en ik eet daarna dingen waar geen eiwitten etc inzitten maar veel vet, kom je dan aan in spier, of breek je dan alleen je spieren af waardoor je ''nog meer'' spieren verliest en dikker wordt.

Of word dat ''vettig'' eten dan gebruikt om je spieren op te bouwen ( groter te maken )

Deze vraag stel ik, omdat ik veel olijfolie eet, en daar zit heel veel vet in.
Ik vind het zelf lekker en kom zo ook aan mijn calorieen.:p

Waarom zou iedereen toch 1 ''junkdag'' per week hebben..
OMDAT JE SPIEREN DAAR SUPERGOED VAN GROEIEN!

Sinds ik olijfolie drink als water maak ik de gains van mijn leven !

• Topic Starter Topic Starter
graag serieuze antwoorden.
als dit niet kan graag beargumenteren

graag serieuze antwoorden.
als dit niet kan graag beargumenteren

Dat schijnt de trend te zijn op DBB

Anyways. de eiwitten in je voeding worden gebruikt voor je spieren (herstel en groei), maar dat is maar zo'n lullig klein beetje aan voeding dat je daarvoor nodig hebt. Verder heb je gewoon voeding nodig die je energie geeft en het maakt niet zo bar veel uit of dat uit vet of koolhydraten komt. Als je te veel eet wordt je toch wel vet daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Ook met vettig eten kom je in spiermassa aan, maar ook in je vetpercentage. Als je echter alleen de hele dag olijfolie zit te drinken dan kom je alleen maar aan bij je vetpercentage:thumbs:

Als je je vet na de training neemt en later op de dag eiwitten zal je gewoon groeien. Een liter olie per week zal je ook goed doen, dus na de training of elders op de dag maakt niet zoveel uit! En een litertje olie drink je zo weg..

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Ook met vettig eten kom je in spiermassa aan, maar ook in je vetpercentage. Als je echter alleen de hele dag olijfolie zit te drinken dan kom je alleen maar aan bij je vetpercentage:thumbs:
Daar twijfel ik aan, als je met je olie onder je onderhoud zit word de olie in energie omgezet die je op de dag nodig hebt. Boven onderhoud met olie en je krachttraining word de energie opgeslagen als energie in het geval van krachttraining als spier!

Daar twijfel ik aan, als je met je olie onder je onderhoud zit word de olie in energie omgezet die je op de dag nodig hebt. Boven onderhoud met olie en je krachttraining word de energie opgeslagen als energie in het geval van krachttraining als spier!

Dan word energie opgeslagen als energie?
Al zit je op onderhoud, met alleen olijfolie ga je geen spiermassa aanzetten, er zitten geen eiwitten in dus dan is het ook onmogelijk om spiermassa op te bouwen.

Dan word energie opgeslagen als energie?
Al zit je op onderhoud, met alleen olijfolie ga je geen spiermassa aanzetten, er zitten geen eiwitten in dus dan is het ook onmogelijk om spiermassa op te bouwen.

wie gata er nu 3000 Cal aleen aan olijfolie eten... wat voor zinloos voorbeeld is dat nu weer...

neem dan kroketten...

product eenheid kcal. eiwit koolh. vet
kroket 100 gr. 233 10.7 16.9 13.6

13 kroketten per dag geeft toch nog 176 gram eiwit... zou hij best wel eens op kunnen groeien.

wie gata er nu 3000 Cal aleen aan olijfolie eten... wat voor zinloos voorbeeld is dat nu weer...

neem dan kroketten...

product eenheid kcal. eiwit koolh. vet
kroket 100 gr. 233 10.7 16.9 13.6

13 kroketten per dag geeft toch nog 176 gram eiwit... zou hij best wel eens op kunnen groeien.

Hij had het over olijfolie, nou met alleen olijfolie groei je niet:D Kroketten wel idd. Hot wings van Kentucky ook trouwens, zijn nog lekker ook

Terug
Naar boven