XXL Nutrition

Met wie wil jij eens rellen in 2020.

maar je weet helemaal niet tot waar die in staat is, ondanks z’n “beperkte lengte”. weet waar je aan begint...

Wel dat ik altijd nog kan wegrennen haha.

sure, kom maar op met die filmpjes van de squat, deadlift, bench en ohp dan.

bonuspunten voor een atlas steen op 1m80 laden

Heb wel wat filmpjes in mijn log staan. Niet dat ik mezelf per se wil bewijzen. Ik heb tenslotte niet de illusie dat ik hier iets ga winnen op het gebied van krachtstats/bb. Maar op zich ben ik wel nieuwsgierig naar filmpjes van getbig.

• Topic Starter Topic Starter
Heb wel wat filmpjes in mijn log staan. Niet dat ik mezelf per se wil bewijzen. Ik heb tenslotte niet de illusie dat ik hier iets ga winnen op het gebied van krachtstats/bb. Maar op zich ben ik wel nieuwsgierig naar filmpjes van getbig.
Ik ook, het zou immers nogal laf zijn om af te geven op iemand anders zijn krachtstats om vervolgens zelf niets te posten. Ook een beetje lullig als je vriendin een krachtmeting oppert maar je zelf eigenlijk helemaal niet durft :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
@Sanca Claus en @LM goed dat jullie hier ook zijn.
Dit hypothetisch topic lijkt wel gevaarlijk dicht op een reële rel.
Lupinranger-vs-Patranger-en-Film.jpg

Ik ook, het zou immers nogal laf zijn om af te geven op iemand anders zijn krachtstats om vervolgens zelf niets te posten. Ook een beetje lullig als je vriendin een krachtmeting oppert maar je zelf eigenlijk helemaal niet durft :trollface:
Weet wel dat ik meer dan jouw squat:trollface:

Terug
Naar boven