- Waardering
- 5.467
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
ik heb ook nog nooit zo een blije aardappel gezien. Stel je eens voor je moest zijn portret tekenen hoe moeilijk zal dat zijn!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang je het IRL maar goed doet bij de vrouwen.... ow wacht.Blijft leuk voer die mislukte DBBers... Ik bedoel relaties van DBBers...

Zolang je het IRL maar goed doet bij de vrouwen.... ow wacht.![]()
Je bent bijna grappig.misschien moet je er eens een boek over schrijven? Als je dan toch bezig bent schrijf er gelijk eentje over het feit dat je zn goede opleiding hebt maar defensie zo slecht betaald.

dit is ook serieus het enige wat jullie steeds te zeggen hebben tegen hem hè
kom op zeg, bedenk eens wat nieuws..Houd jij rekening met mijn gewicht.
Houd jij rekening met bezittelijke voornaamwoorden?Houd jij rekening met mijn gewicht.
En jou krachtstats?
Squat:
4x95
4x100
4x105
Benchpress w/ bands:
4x70@7
4x75@8
4x80@9
Voor het eerst met bands gedaan. Leuke variatie!
Incline Close Grip Bench:
10x45@7
10x50@8
10x55@9
Houd jij rekening met bezittelijke voornaamwoorden?
dit is ook serieus het enige wat jullie steeds te zeggen hebben tegen hem hèkom op zeg, bedenk eens wat nieuws..
Houd jij rekening met mijn gewicht.
En jou krachtstats?
Squat:
4x95
4x100
4x105
Benchpress w/ bands:
4x70@7
4x75@8
4x80@9
Voor het eerst met bands gedaan. Leuke variatie!
Incline Close Grip Bench:
10x45@7
10x50@8
10x55@9
ewaa ik kies ook de kant van m’n niffo en twinnie. kom vegte!
Als die krachtmeting alleen bestaat uit woordenwisselingen op dbb omdat @GetBig XXL toch nooit op een meet zal verschijnen of pics of vids zal posten zal het inderdaad om andere dingen gaan zoals retorica en grammatica. Ook wel makkelijk zeggen dat je gepast reageert als het irl wordt gezegd als je er zelf wel voor zorgt dat die situatie zich nooit zal voordoen