- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zei toch dat je de macht niet aan kan , meneertje ik duld geen tegenspraakVal me niet meer lastig, joh. Het is allemaal de schuld van die Sanceaușescu woordspeling dat ik hier nog ben.
bewijst maar weer dat Azzy niet gek isGek ben jij wel hoorIk zei toch dat je de macht niet aan kan , meneertje ik duld geen tegenspraakbewijst maar weer dat Azzy niet gek is

dank je beunie
heb jij geen ambitie om zijn plek in te nemen?Ik zei toch dat je de macht niet aan kan , meneertje ik duld geen tegenspraakbewijst maar weer dat Azzy niet gek is
Was ik je niet voor met die constatering?Ik zei toch dat je de macht niet aan kan , meneertje ik duld geen tegenspraakbewijst maar weer dat Azzy niet gek is
Zoek het even terug tussen alle poepluiers door.
Als jij weg gaat zegt @Sanca RKO het misschien welNiks ervan!! Dit is een democratie! Het volk wil weten hoe en wat!!!!

Ik heb gehoord dat het is omdat ik een kl***zak ben en Arminius niet magNiks ervan!! Dit is een democratie! Het volk wil weten hoe en wat!!!!

Het eerste kan ik inkomen 2e weet alleen jij.Ik heb gehoord omdat ik een kl***zak ben en Arminius niet mag![]()

UN STUKKIE TRANSPARANTIE !!!!!!!Niks ervan!! Dit is een democratie! Het volk wil weten hoe en wat!!!!