- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inb4 zit op mobiel ff snel tussendoor
Valt dat niet onder deserteren?Dat mag. Ik zit hier nu immers van jou belastinggeld te DBB'en, dus daar mag best wat tegenover staan.![]()
Kwam alleen omdat je zelf dik werd, you ain't foolin nobody SancaIk was op school 1 van de grootste pestkoppen, eenmaal puber ben ik bekeerd en nam ik het op voor de gingers en dikkertjes![]()

en hij heeft ook rood in zijn baard groeiKwam alleen omdat je zelf dik werd, you ain't foolin nobody Sanca![]()
Tot mijn 27ste was ik uberecto, toen ik met strongman begon was ook mijn permabulk begonnenKwam alleen omdat je zelf dik werd, you ain't foolin nobody Sanca![]()

*grijs
Ik werd op school gepest.Ik was op school 1 van de grootste pestkoppen, eenmaal puber ben ik bekeerd en nam ik het op voor de gingers en dikkertjes![]()
Dat kan ik goed begrijpen.
Was het maar zo makkelijk. The dbber in me is just 2 sterk.ik pest juist mensen die debiel reageren, moeten ze maar niet zo debiel doen.
als je niet tegen een forum kunt moet je uitloggen en niet meer inloggen, lol.
Basis of ook middelbaar? Uni? Bij het leger?
Wie pest je dan?ik pest juist mensen die debiel reageren, moeten ze maar niet zo debiel doen.
als je niet tegen een forum kunt moet je uitloggen en niet meer inloggen, lol.
Dat wisselde per dag, maar soms wel eens heel heftig.
SucksDat wisselde per dag, maar soms wel eens heel heftig.

ik ook Bert , alleen had ik een kort lontje en was dat snel afgelopen

Basisschool en eerste 2 jaar middelbare. Daarna niet meer. Ik heb wel altijd een toffe en hechte klas gehad waarin mensen het voor elkaar opnamen, dus dat was wel een meevaller.