- Waardering
- 22.485
@Cringy waarom zo boos op mij?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cyber-pesten
namen en rug nummers graagewa cyberpesten is een echt dingetje ja, niet mee spotten
ik werd vroeger gepest via msn door huppelkutjes in m’n klas dus durfde niet naar school![]()
DBB knokploeg komt weer in actie!
They won't even know what's coming. Zo doe je een deur open en zo kop je een koevoet

Zeg wie.
eerst klappen we de boel aan gort , en dag erna kom ik met de raming voor nieuwe deuren en ramen langs .They won't even know what's coming. Zo doe je een deur open en zo kop je een koevoet![]()
Perfect bedrijfsplan eigenlijk. Eerst de boel slopen zodat ze je moeten betalen om het te laten fixen...eerst klappen we de boel aan gort , en dag erna kom ik met de raming voor nieuwe deuren en ramen langs .
Wij samen bieden een prima totaal pakket
Ik sta naast je.
hoeveel ace moet je hebben ?Ik ben normaal heel lief. Moet ik dan tren gaan spuiten? Helpt dat? Ik heb altijd al eens mee willen doen met een rel, maar ik haal in plaats daarvan mensen altijd uit elkaar.
Ik denk dat 1 gram p/w beginnen wel verschil moet maken. Misschien durf ik dan straks zelfs iemand een kl***zak te noemen, hehe!
En die huppelkutjes zitten nu thuis op de bank met een alcoholistische junk en 2 vervelende kutkoters die de hele dag janken en rijp zijn voor de GGZ, en jij niks van dat! Niet naar school gaan loont.ewa cyberpesten is een echt dingetje ja, niet mee spotten
ik werd vroeger gepest via msn door huppelkutjes in m’n klas dus durfde niet naar school![]()