AndroidHealthClinic

Met wie wil jij eens rellen in 2020.

• Topic Starter Topic Starter
@Cringy waarom zo boos op mij?
Screenshot_2020-01-10-13-55-02-842_com.android.chrome.jpg

ewa cyberpesten is een echt dingetje ja, niet mee spotten

ik werd vroeger gepest via msn door huppelkutjes in m’n klas dus durfde niet naar school :treuren:

Als ik terugkijk op mn middelbare school werd ik ook gepest. Alleen durfden ze nooit iets fysieks te doen en boeiden hun me zo weinig dat ik het niet echt doorhad :roflol: :roflol:

brb na 10 jaar in actie komen :roflol:

eerst klappen we de boel aan gort , en dag erna kom ik met de raming voor nieuwe deuren en ramen langs .
Wij samen bieden een prima totaal pakket
Perfect bedrijfsplan eigenlijk. Eerst de boel slopen zodat ze je moeten betalen om het te laten fixen...

Alleen nog het slopen en fixen weghalen en vervangen door dreigen en we zijn net sicilianen

Ik ben normaal heel lief. Moet ik dan tren gaan spuiten? Helpt dat? Ik heb altijd al eens mee willen doen met een rel, maar ik haal in plaats daarvan mensen altijd uit elkaar.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker @MrDroeftoeter!

IMG_20200110_141632.jpg
Maar sokken en dat soort pantoffels is no go.

Ik doe mee.
1578663284695.png

ewa cyberpesten is een echt dingetje ja, niet mee spotten

ik werd vroeger gepest via msn door huppelkutjes in m’n klas dus durfde niet naar school :treuren:
En die huppelkutjes zitten nu thuis op de bank met een alcoholistische junk en 2 vervelende kutkoters die de hele dag janken en rijp zijn voor de GGZ, en jij niks van dat! Niet naar school gaan loont.

Mocht het rellen, niet uit de hand lopen, kun je mij berichten. Ik ben vooral goed in het bezweren van een crisis, dus kan ik ze heel goed bijsturen mochten jullie nog niet tevreden zijn over de veroorzaakte ellende.

Terug
Naar boven