AndroidHealthClinic

Met wie wil jij eens rellen in 2020.

:popcorn2:
Mosterd na de maaltijd ?

@Bert wat is nu de echte baan van pat/catwoman en cringy. of heb je getekend dat je niks mag vertellen.

poes het is jammer dat je de ballen niet hebt om eerlijk te zijn. niemand is huisvrouw met een bed in de huiskamer.
Neem heb niet zo serieus.
Ik denk dat ik eerlijkheid hoger in het vaandel heb staan dan 90% van de mensen, maar goed. Ben altijd open en eerlijk. Wat heeft dat bed in de huiskamer ermee te maken? Ik denk dat je echt verkeerde ideeën hebt.

poes het is jammer dat je de ballen niet hebt om eerlijk te zijn. niemand is huisvrouw met een bed in de huiskamer.
Ik heb geen ballen omdat ik andermans privé-zaken niet op het internet ga bespreken? Als iemand jou op straat vraagt wat voor werk je doet, zeg je toch ook: gaat je niets aan.

Het begint nou wel een beetje triest te worden.

Ze is toch huisvrouw? Dan moet ze iig goed kunnen stofzuigen

75478543_1410522265775298_1641487383285202944_n.jpg

Je blijft het voor je meisje opnemen!
Wat lief.
Ik neem het niet op voor iets of iemand.

Ik ben open over mijzelf, daar mag je alles over vragen; maar privézaken van anderen ga ik mij niet over uit laten en eenieder bepaalt voor zich-/haarzelf wat hij/zij daarover kwijt wilt.

Ik neem het niet op voor iets of iemand.

Ik ben open over mijzelf, daar mag je alles over vragen; maar privézaken van anderen ga ik mij niet over uit laten en eenieder bepaalt voor zich-/haarzelf wat hij/zij daarover kwijt wilt.

Als je echt zo open was geweest, had je wel toegegeven dat het pijn doet dat ze andere p**mels eet.

Terug
Naar boven