XXL Nutrition

Met wie wil jij eens rellen in 2020.

Ik neem het niet op voor iets of iemand.

Ik ben open over mijzelf, daar mag je alles over vragen; maar privézaken van anderen ga ik mij niet over uit laten en eenieder bepaalt voor zich-/haarzelf wat hij/zij daarover kwijt wilt.
Leugenaar... daarom deel je wat ik doe in mijn vrije tijd hier met het internet?

Als je echt zo open was geweest, had je wel toegegeven dat het pijn doet dat ze andere p**mels eet.
Volgens mij heb ik hier ook gewoon gezegd dat ik het best ff pijn deed toen ik hoorde dat ze een ander had, maar aangezien wij geen relatie meer hebben en ik haar het allerbeste gun, is dat toch geen reden om dat op hun af te geven of haar niet het beste te gunnen. Ik weet dat zij mij ook het allerbeste gunt en hoopt dat ik een vriendin krijg. Prima toch. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar pasten gewoon niet goed bij elkaar. Beter zo dus.

Nu tevreden? Wat wil je nog meer weten (over mij)?

Volgens mij heb ik hier ook gewoon gezegd dat ik het best ff pijn deed toen ik hoorde dat ze een ander had, maar aangezien wij geen relatie meer hebben en ik haar het allerbeste gun, is dat toch geen reden om dat op hun af te geven of haar niet het beste te gunnen. Ik weet dat zij mij ook het allerbeste gunt en hoopt dat ik een vriendin krijg. Prima toch. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, maar pasten gewoon niet goed bij elkaar. Beter zo dus.

Nu tevreden? Wat wil je nog meer weten (over mij)?
Zou je me gratis doen?

Door het gebruiken van mijn hersenpan. De hele heisa (incl bedreigingen) wanneer ik een simpele vraag stel zou er niet zijn geweest indien Pat werkelijk huisvrouw is. Hiernaast moet je als huisvrouw op een zak (met geld, hihi) zitten wanneer je haar nieuwe onderkomen kunt permiteren.
Ze heeft duidelijk gemaakt dat ze haar professie niet wilt delen. Prima. Maar hey, we weten allemaal dat er een luchtje aan zit.

Een hele gave nieuwe casa gespot :heart: waar al mijn dromen kunnen uitkomen. Een bedrijf plus boerderij met zielige diertjes. Echt top. Ik zei al 2020 wordt het jaar.

Het maakt mij ook geen bal uit wat ze doet, maar zou ik iets niet willen delen dan had ik het anders aangepakt. Die leipe mocro heeft gehandeld uit emotie en niet met zijn verstand, domme fout.

Maja, f**k it. Ik kan alleen maar zeggen 'keep calm and have a cup of tea'

20200110_215334.jpg

Door het gebruiken van mijn hersenpan. De hele heisa (incl bedreigingen) wanneer ik een simpele vraag stel zou er niet zijn geweest indien Pat werkelijk huisvrouw is. Hiernaast moet je als huisvrouw op een zak (met geld, hihi) zitten wanneer je haar nieuwe onderkomen kunt permiteren.
Ze heeft duidelijk gemaakt dat ze haar professie niet wilt delen. Prima. Maar hey, we weten allemaal dat er een luchtje aan zit.
Ze heeft volgens mij gewoon gezegd dat ze een voorstander is van een traditioneel jaren '50-relatie waarin de vrouw het huishouden doet en de man werkt. Ik zou daar geen problemen mee hebben.
Verder zie ik geen reden waarom mensen hier privézaken moeten delen. Ik denk dat dingen spannender gemaakt worden dan ze zijn, want het is echt niets bijzonders. Of het nou vakkenvuller, postbezorger, dierenverzorgster of politicus is, wat doet het ertoe? Ik kan je één ding zeggen: er zit geen luchtje aan. :) Jullie vissen naar niets. Als je dat niet wilt geloven, helemaal prima, dat ik jou zaak. Ik ben gewoon eerlijk en daar verander ik niets aan.
Als jij niet wilt delen wat jouw vriendin voor werk doet, vind ik dat ook best en word ik ook niet argwanend.

Het maakt mij ook geen bal uit wat ze doet, maar zou ik iets niet willen delen dan had ik het anders aangepakt. Die leipe mocro heeft gehandeld uit emotie en niet met zijn verstand, domme fout.

Maja, f**k it. Ik kan alleen maar zeggen 'keep calm and have a cup of tea'

20200110_215334.jpg
thaise fysiotherapist en meneer met rugpijn, moet wel vaak op mijn rug liggen en vraagt ook of ze iets wil met happ lendling.

Ze heeft volgens mij gewoon gezegd dat ze een voorstander is van een traditioneel jaren '50-relatie waarin de vrouw het huishouden doet en de man werkt. Ik zou daar geen problemen mee hebben.
Verder zie ik geen reden waarom mensen hier privézaken moeten delen. Ik denk dat dingen spannender gemaakt worden dan ze zijn, want het is echt niets bijzonders. Of het nou vakkenvuller, postbezorger, dierenverzorgster of politicus is, wat doet het ertoe? Ik kan je één ding zeggen: er zit geen luchtje aan. :) Jullie vissen naar niets. Als je dat niet wilt geloven, helemaal prima, dat ik jou zaak. Ik ben gewoon eerlijk en daar verander ik niets aan.
Als jij niet wilt delen wat jouw vriendin voor werk doet, vind ik dat ook best en word ik ook niet argwanend.

Nee daarom word ik bedreigd.

Het verhaal klopt van geen kant, het is vuil en het stinkt:

Een hele gave nieuwe casa gespot :heart: waar al mijn dromen kunnen uitkomen. Een bedrijf plus boerderij met zielige diertjes. Echt top. Ik zei al 2020 wordt het jaar.

Als iemand mij iets vraagt wat ik niet wil delen dan wuif ik dat af. Zo simpel is het.
En nog iets, ook al zou ik weten wat ze doet, ze geeft aan het niet te willen delen, dan zou ik dat ook niet doen. Maar iets niet willen delen en vervolgens is ze huisvrouw :scratch: vraagtekens, vraagtekens.

thaise fysiotherapist en meneer met rugpijn, moet wel vaak op mijn rug liggen en vraagt ook of ze iets wil met happ lendling.

Dergelijke speculaties krijg ik er inmiddels ook bij. Het zou wel een verklaring kunnen zijn voor het plaatsen van een bed in de woonkamer.

Ik kan één ding met zekerheid zeggen: dat is het dus absoluut niet. Beetje jammer dat jullie dat denken.:( Wat een argwaan.

En dat bed staat trouwens in de huiskamer omdat de zolder nogal krap is voor een tweepersoonsbed en het in de zomer erg warm op zolder is. Daarnaast vindt Pat het gewoon fijn omdat vanuit bed te kunnen Netflixen op tv en ze krijgt toch geen bezoek over vloer, dus niemand die zich druk maakt om een bed in de huiskamer. Nu heb ik al genoeg gezegd over andermans privé. Dit is, met de hand op mijn hart, de absolute waarheid. Niets meer, niets minder. En daar moet u het mee doen.

Bert je zegt heel vaak waar halen mensen de tijd vandaan om de hele dag te dbben, maar hoeveel berichten en tijd heb je hier nu wel niet aan besteed? Inmiddels ligt zij gewoon met die ander in bed. Laat het lekker man.

Precies, vergeet niet dat je bij een enkele verkeerde beweging meteen een nekschot krijgt van haar.

Bert je zegt heel vaak waar halen mensen de tijd vandaan om de hele dag te dbben, maar hoeveel berichten en tijd heb je hier nu wel niet aan besteed? Inmiddels ligt zij gewoon met die ander in bed. Laat het lekker man.
Je hebt gelijk. Ik moet het laten rusten, net als iedereen hier. Vond het gewoon niet netjes hoe ze hier weggezet werd.

In ieder geval iedereen bedankt voor de berichtjes e.d., waardeer het. Ik heb in ieder geval geen hard feelings naar iemand toe. Ik zal er verder over ophouden en het afsluiten. :wave:

Is Pat een leipe penoze?
Maar wat is het probleem nou dan? Dat ze niet werkt? capo dei capi :/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven