Fitness Seller

Metabolic Pharmaceuticals DNP

Status
Niet open voor verdere reacties.

rusher

Freaky Bodybuilder
Waardering
30
Heren,

Onlangs kreeg ik het volgende onder ogen... ik kende het nog niet en kon hier ook niet zo snel iets vinden. Kent iemand deze shizzle en ziet het er legit uit ???

Producent: Metabolic Pharmaceuticals
Product: DNP 200mg
Per capsule: 200mg 2.4-dinitrofenol + 300mg corn starge

"DNP is potentially a lethal supplement if taken in large dose. Therefor is dnp not for human use" :D dat klinkt alsof ik het moet gaan proberen ;)

Thanks!

foto.jpg

foto(2).jpg

foto(3).jpg

foto(4).jpg

real heb ze al gezien ken iemand die ze gebruikt op het moment :-) heftig shit ik ga zelf een potje kopen voor na mijn Test E kuur maar ik begin er pas in de herfst mee als de temperaturen lager zijn :-p

• Topic Starter Topic Starter
tnx! nog ff wachten is idd een goed plan ;)

Is heftig en deftig, niet voor mensen die niet weten wat het is. Dit zijn DE middelen voor de daadwerkelijke atleet.

Is heftig en deftig, niet voor mensen die niet weten wat het is. Dit zijn DE middelen voor de daadwerkelijke atleet.

Hmmm, ik moet van de opticien even mijn ogen laten rusten, maar ik vind mezelf daadwerkelijk genoeg voor DNP :D
Eerste log was niet gelukt, maar als de opticien zegt dat mijn ogen weer hersteld zijn (oververmoeidheid van de lenzen), ga ik eens even een leuk logje openen :D Wie o wie gaat dit nemen?? Ben ook erg benieuwd wat hierin de kwaliteit van MP is.

Hmmm, ik moet van de opticien even mijn ogen laten rusten, maar ik vind mezelf daadwerkelijk genoeg voor DNP :D
Eerste log was niet gelukt, maar als de opticien zegt dat mijn ogen weer hersteld zijn (oververmoeidheid van de lenzen), ga ik eens even een leuk logje openen :D Wie o wie gaat dit nemen?? Ben ook erg benieuwd wat hierin de kwaliteit van MP is.

luteine zou ik dan zeker erbij nemen als je aan die zooi gaat..is goed voor je ogen, zkr bij dnp

Ja moet ik zeker hebben, ga geen extra risico lopen.
En jij Rush? Ga je ervoor denk je?

Zijn dit toevallig die potjes met 30of50tabs?
Vraag me af hoe sterk ze zijn? Had laatst 150mg Crystal DNP tabs, dit kon vrij gemakkelijk tot 1000+mg genomen worden!

nee dit is 200 poeder.........staat erop

Hee rush, misschien is het wel een zwaar anabolisch effect met die maismeel :D :D
Al wat ingelezen erover?

• Topic Starter Topic Starter
Hee rush, misschien is het wel een zwaar anabolisch effect met die maismeel :D :D
Al wat ingelezen erover?

nog niet genoeg dat ik er over uit ben :(

ik heb onwijze angst voor het zweten, dit doe ik normaal al bovengemiddeld.
daar ga ik niet mee wegkomen @ work ben ik bang. maar ik ga hier wel iets op verzinnen :>

Van de tren denken ze al dat ik een lekke koppakking heb laat staan van dit!:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven