MuscleMeat

Metabolic Pharmaceuticals DNP

Status
Niet open voor verdere reacties.

rusher

Freaky Bodybuilder
Waardering
30
Heren,

Onlangs kreeg ik het volgende onder ogen... ik kende het nog niet en kon hier ook niet zo snel iets vinden. Kent iemand deze shizzle en ziet het er legit uit ???

Producent: Metabolic Pharmaceuticals
Product: DNP 200mg
Per capsule: 200mg 2.4-dinitrofenol + 300mg corn starge

"DNP is potentially a lethal supplement if taken in large dose. Therefor is dnp not for human use" :D dat klinkt alsof ik het moet gaan proberen ;)

Thanks!

foto.jpg

foto(2).jpg

foto(3).jpg

foto(4).jpg

• Topic Starter Topic Starter
Zijn dit toevallig die potjes met 30of50tabs?
Vraag me af hoe sterk ze zijn? Had laatst 150mg Crystal DNP tabs, dit kon vrij gemakkelijk tot 1000+mg genomen worden!

ik weet dat mn fotografeer skillz bijzonder slecht zijn, maar ik dacht wel dat duidelijk te zien was dat er CAPS in zitten en geen TABS :D. Zoals kriel al zei, 200mg poeder, wat ik er van begrepen heb (of niet) is dat dit beter is als kristalvorm.

Kristal is beter te doseren, maar ziet er totaal anders uit, dit is poeder en zeker niet hoger dan 600mg te nemen, ken iemand die zit onder een ventilator op 200 mg ...

damn, ik zit ZONDER dnp al achter een ventilator.
de twijfel slaat toe!!!!

damn, ik zit ZONDER dnp al achter een ventilator.
de twijfel slaat toe!!!!

daarom lekker voor in het najaar of winter bewaren anders een weekje of twee vrij nemen en plaats nemen onder de douche..

maar nu heb ik een vraagje, dat je lichaams temperatuur omhoog gaat is toch juist de bedoeling bij deze stof als je constant bezig bent met je temp omlaag te halen of afkoelen rem je dan niet een beetje de werking ???

ga deze dnp+eca nemen binnen 3weken! ben benieuwd of deze beter is dan de crystal

Doordat je DNP gebruikt,krijg je carbcraving....met andere woorden,je lichaam gaat schreeuwen om carbs.
ECA zal je carbvraag naar beneden trekken

nou je bent gewoon zwaar verrot als je dnp neemt, met de eca kan je nog iets van je dag maken...voor de trek in koolhydraten kan je beter sibutramine nemen

een lage dosis dnp voor een langere periode is ook zeker geen optie..je gaat dan echt veel kracht inleveren die je ook niet meer zo snel terug hebt..

het is gewoon troep, maar werkt wel erg goed

goede antwoorden mannen, dank daarvoor.

nou je bent gewoon zwaar verrot als je dnp neemt, met de eca kan je nog iets van je dag maken...voor de trek in koolhydraten kan je beter sibutramine nemen

een lage dosis dnp voor een langere periode is ook zeker geen optie..je gaat dan echt veel kracht inleveren die je ook niet meer zo snel terug hebt..

het is gewoon troep, maar werkt wel erg goed

Nou niet helemaal mee eens, Sibutramine is 4x niks wat een laf goedje heb het van diverse merken geprobeert en merk dr nada noppes van.
Ken diverse knorretjes die het op dokters advies krijgen, maar afvallen valt mee en de drang naar koolhydraten blijft.
Maar ja niet alles werkt bij iedereen even goed, zo merk ik bijv helemaal niks van eca:D

"DNP is potentially a lethal supplement if taken in large dose. Therefor is dnp not for human use" :D dat klinkt alsof ik het moet gaan proberen ;)

OMG, dat laatste!!

Ken iemand van de gym die ermee bezig is. Zal 't eens voor je navragen hoe dat bevalt. Zou zeggen: goed inlezen, flink koken :meal: , voldoende bij drinken en denk aan je supps!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven