AndroidHealthClinic

Meteen beginnen met bulk?

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Yaww,

Ik word binnenkort 16 en dan wil ik gaan fitnessen in de sportschool, (basic fit.) Ik ben ong. 1.83 maar ik weeg maar 55 kg :(. Ik train wel al anderhalf jaar thuis. Ongeveer 45 min wat buikspier oefeningen en wat oefeningen met dumbbels, stelt niet zoveel voor. Maar nu ik eindelijk 16 word kan ik eindelijk alleen naar de fitness en wil er gelijk voor gaan dus meteen 4x in de week en ik laat een trainingsschema maken op maat. Is het aan te raden om meteen te gaan bulken en zoja hoeveel kcal moet ik dan ong. eten? of zeggen jullie niet bulken? Ik wil echt massa aanmaken en ik ben niet echt een beginner meer door dus die anderhalf jaar thuis trainingen denk ik dus die "beginners spieren kweken" heb ik al niet meer denk ik. Ohja, zouden jullie een klein voorbeeld dag menu kunnen geven? Ik houd van kwark, kip, rijst, havermout, pindakaas noem maar op, ik ben een alles eter.

Groetjessss eehh :)

Ik zou zeker gaan bulken, maar denk dat je nog wel een beginner bent. Met wat dumbells en wat buikspier oefeningen klinkt het niet alsof je al echt weet wat je doet.

Begin eens met het inlezen op dit forum, alle sticky's. Dan heb je in ieder geval heel wat extra kennis! De voedingssectie is voor jou ook zeker interessant.

Zo te horen kom je in ieder geval geen motivatie tekort, dus ga ervoor! Succes :)

Met 55 kg zoizo bulken. Met je ervaring zou ik je zoizo nog wel in de beginners fase plaatsen. Het " aankloten" met dumbells en het daadwerkelijk volgens van een goed doordacht trainingsschema is een wereld van verschil. Een schema op maat zou ik niet voor gaan zeker niet van de sportschool zelf want 9/10 sportschool schemas zijn waardeloos.

Lekker inlezen in de stickys en als schema stronglifst gaan volgen. Om de dag trainen en flink wat kracht en massa pakken op de compounds.

Ook voor het eten, lees de stickys, download fitnesspal eet per kg lichaamsgewicjt 2-2,5 gram eiwit en 1 gram vet. Voedingsstoffen lekker uit voedinghalen deze fase en de sups m.u.v. multivitamine en eventueel whey lekker laten liggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeker gaan bulken, maar denk dat je nog wel een beginner bent. Met wat dumbells en wat buikspier oefeningen klinkt het niet alsof je al echt weet wat je doet.

Begin eens met het inlezen op dit forum, alle sticky's. Dan heb je in ieder geval heel wat extra kennis! De voedingssectie is voor jou ook zeker interessant.

Zo te horen kom je in ieder geval geen motivatie tekort, dus ga ervoor! Succes :)

Thanks man!

• Topic Starter Topic Starter
Met 55 kg zoizo bulken. Met je ervaring zou ik je zoizo nog wel in de beginners fase plaatsen. Het " aankloten" met dumbells en het daadwerkelijk volgens van een goed doordacht trainingsschema is een wereld van verschil. Een schema op maat zou ik niet voor gaan zeker niet van de sportschool zelf want 9/10 sportschool schemas zijn waardeloos.

Lekker inlezen in de stickys en als schema stronglifst gaan volgen. Om de dag trainen en flink wat kracht en massa pakken op de compounds.

Ook voor het eten, lees de stickys, download fitnesspal eet per kg lichaamsgewicjt 2-2,5 gram eiwit en 1 gram vet. Voedingsstoffen lekker uit voedinghalen deze fase en de sups m.u.v. multivitamine en eventueel whey lekker laten liggen.

Ik weet niet of je hem kent maar ik wilde een trainingsschema bij de youtuber "itaeasthetic". Zoek maar is s op.

Ik weet niet of je hem kent maar ik wilde een trainingsschema bij de youtuber "itaeasthetic". Zoek maar is s op.
Nog nooit van gehoord, maar waarom geld uitgeven ( als het je geld kost) wanneer er programmas bestaan die herhaaldelijk bewezen werken.

De enigste reden dat je een specifiek op maat trainingsschema nodig zou hebben is als je een topsport beoefend, een afwijkend doel hebt, of ledenmaten mist

Stronglifts is idd een goeie!

images?q=tbn:ANd9GcTpDe9BZbuXQsuiZZ4ONUIdsBLdOsNFMnaJ4nlCfz4Gav3tos05.jpg
+ stronglifts

Buiten op het forum er over te lezen er is een complete website aan toegewijd die het allemaal net iets beter en duidelijker beschrijft dan je hier zult aantreffen.

http://stronglifts.com/5x5/

Nee 3 trainingen

Bulken en beginnen met de basics. Denk hierbij aan stronglifts zoals hierboven al genoemd werd, of Starting Strength.
Krijg de techniek onder controle en ga dan wekelijks de gewichten verhogen.

Terug
Naar boven