AndroidHealthClinic

Meteen beginnen met bulk?

MaxFit

Dutch Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Yaww,

Ik word binnenkort 16 en dan wil ik gaan fitnessen in de sportschool, (basic fit.) Ik ben ong. 1.83 maar ik weeg maar 55 kg :(. Ik train wel al anderhalf jaar thuis. Ongeveer 45 min wat buikspier oefeningen en wat oefeningen met dumbbels, stelt niet zoveel voor. Maar nu ik eindelijk 16 word kan ik eindelijk alleen naar de fitness en wil er gelijk voor gaan dus meteen 4x in de week en ik laat een trainingsschema maken op maat. Is het aan te raden om meteen te gaan bulken en zoja hoeveel kcal moet ik dan ong. eten? of zeggen jullie niet bulken? Ik wil echt massa aanmaken en ik ben niet echt een beginner meer door dus die anderhalf jaar thuis trainingen denk ik dus die "beginners spieren kweken" heb ik al niet meer denk ik. Ohja, zouden jullie een klein voorbeeld dag menu kunnen geven? Ik houd van kwark, kip, rijst, havermout, pindakaas noem maar op, ik ben een alles eter.

Groetjessss eehh :)

Ik zou zeker gaan bulken, maar denk dat je nog wel een beginner bent. Met wat dumbells en wat buikspier oefeningen klinkt het niet alsof je al echt weet wat je doet.

Begin eens met het inlezen op dit forum, alle sticky's. Dan heb je in ieder geval heel wat extra kennis! De voedingssectie is voor jou ook zeker interessant.

Zo te horen kom je in ieder geval geen motivatie tekort, dus ga ervoor! Succes :)

Met 55 kg zoizo bulken. Met je ervaring zou ik je zoizo nog wel in de beginners fase plaatsen. Het " aankloten" met dumbells en het daadwerkelijk volgens van een goed doordacht trainingsschema is een wereld van verschil. Een schema op maat zou ik niet voor gaan zeker niet van de sportschool zelf want 9/10 sportschool schemas zijn waardeloos.

Lekker inlezen in de stickys en als schema stronglifst gaan volgen. Om de dag trainen en flink wat kracht en massa pakken op de compounds.