MaxFit
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 11%
Yaww,
Ik word binnenkort 16 en dan wil ik gaan fitnessen in de sportschool, (basic fit.) Ik ben ong. 1.83 maar ik weeg maar 55 kg
. Ik train wel al anderhalf jaar thuis. Ongeveer 45 min wat buikspier oefeningen en wat oefeningen met dumbbels, stelt niet zoveel voor. Maar nu ik eindelijk 16 word kan ik eindelijk alleen naar de fitness en wil er gelijk voor gaan dus meteen 4x in de week en ik laat een trainingsschema maken op maat. Is het aan te raden om meteen te gaan bulken en zoja hoeveel kcal moet ik dan ong. eten? of zeggen jullie niet bulken? Ik wil echt massa aanmaken en ik ben niet echt een beginner meer door dus die anderhalf jaar thuis trainingen denk ik dus die "beginners spieren kweken" heb ik al niet meer denk ik. Ohja, zouden jullie een klein voorbeeld dag menu kunnen geven? Ik houd van kwark, kip, rijst, havermout, pindakaas noem maar op, ik ben een alles eter.
Groetjessss eehh
Ik word binnenkort 16 en dan wil ik gaan fitnessen in de sportschool, (basic fit.) Ik ben ong. 1.83 maar ik weeg maar 55 kg
. Ik train wel al anderhalf jaar thuis. Ongeveer 45 min wat buikspier oefeningen en wat oefeningen met dumbbels, stelt niet zoveel voor. Maar nu ik eindelijk 16 word kan ik eindelijk alleen naar de fitness en wil er gelijk voor gaan dus meteen 4x in de week en ik laat een trainingsschema maken op maat. Is het aan te raden om meteen te gaan bulken en zoja hoeveel kcal moet ik dan ong. eten? of zeggen jullie niet bulken? Ik wil echt massa aanmaken en ik ben niet echt een beginner meer door dus die anderhalf jaar thuis trainingen denk ik dus die "beginners spieren kweken" heb ik al niet meer denk ik. Ohja, zouden jullie een klein voorbeeld dag menu kunnen geven? Ik houd van kwark, kip, rijst, havermout, pindakaas noem maar op, ik ben een alles eter. Groetjessss eehh