XXL Nutrition

Methyl tren als kickstart

+1

Ik dacht zelf ook aan oxy, dat is ook vrij heftig in je totale kuur maar enigzins te doen. Maar als het je eerste keer tren is zou ik kiezen tussen kuren met test p en tren a en helemaal geen kickstart of test p als kickstart met test e en tren e.

Ik zal wel een logje bijhouden als ik de methyl tren gebruik;)

Als het tijdens de drie weken methyl tren te heftig word dan stop ik ermee en dan overweeg ik om de tren van 400 na 200mg te verlagen. Ik ga het ff aankijken.

Goeie gains gehad op de methyl tren?

Dus volgens jou werkt het goed als kickstart? Ja ik heb tren al eens gehad op 200mg dus ik weet een beetje hoe de bijwerkingen zijn haha:D

Ja, werkt ideaal als kickstart. Vooral kracht gaat natuurlijk heel hard; gewicht zal ook snel stijgen, maar dat is ook gedeeltelijk te wijten aan vocht, want dat hou je ook vast met MT.

De bijwerkingen zijn trouwens helemaal niet met 200 mg tren te vergelijken. Ik heb ook eens een kuurtje met 150 mg tren ace/dag (1050/week) en de sides vallen kwa agressie eerder daarmee te vergelijken (als je 2-4 mg MT gebruikt).
Echter hangt allemaal van jezelf af en 't is wel leuk spul als jet kan volhouden.

Terug
Naar boven