MuscleMeat

Methyl tren

Welk forum is dat dan?
Ik ben gebanned op gh15 gvd. Omdat ik een tijd niet gereageerd had. [emoji19]

Maar dnp zal toch ook wel toxisch zijn niet ?
Volgens diverse bronnen niet

Bijv

DNP does not cause liver damage: “Their analyses demonstrate, beyond a doubt, that the liver does not suffer any damage in the course of dinitro treatment.” (Biological Study of Dinitro Drugs in Humans By Dr. Jacques Bell. Bell, Jacques. 1939. Etude biologique des produits dinitres chez l’homme. Medecine. 19:749-54. Translation Â[emoji767] 1996 Robert Ames)

Werkt het op dezelfde receptoren als tren?

Nu klinkt MT wel intressant maar op us forums hoor je er ook wel wat horror verhalen van zoals nierfalen enzo na 3 weken op 1.5mg ed sommige gaan hoger zonder problemen.

Wat zijn jullie ervaringen ?ik weet dat enkele het al geprobeert hebben hier :)

Wat bedoel jij met nierfalen? Je lever ondervindt er wel schade van!

Ik heb een paar jaar geleden die tabs van EP gebruikt: nam 2 mg in de ochtend en 2 mg voor mijn training. (ja ze waren ondergedoseerd)

Zo wat was dat sterk zeg, met 4 dagen zag je in de spiegel al een wereld van verschil, en vanaf dag 1 merkte ik al dat ik veel meer kracht had.

Helaas kreeg ik met 12 dagen last van mijn lever; schijt was wit/grijs, pis was heel erg donker en had af en toe steken op de plek was mijn lever zat.
Heb het max 16 dagen gebruikt. (omdat ik bang was voor nog ergere bijwerkingen ==> gele huid en gele ogen)
Dit heb ik 2x gedaan beide keren werkte het net zo goed en mijn lever vond het bij beide keren niet leuk. (slikte wel van die leverbeschermers en reinergers supplementen: maar die hielpen totaal niet!)

Een maat van heeft het laatst ook gebruikt maar zijn lever kon het wel iets beter aan.

Ik heb een paar jaar geleden die tabs van EP gebruikt: nam 2 mg in de ochtend en 2 mg voor mijn training. (ja ze waren ondergedoseerd)

Zo wat was dat sterk zeg, met 4 dagen zag je in de spiegel al een wereld van verschil, en vanaf dag 1 merkte ik al dat ik veel meer kracht had.

Helaas kreeg ik met 12 dagen last van mijn lever; schijt was wit/grijs, pis was heel erg donker en had af en toe steken op de plek was mijn lever zat.
Heb het max 16 dagen gebruikt. (omdat ik bang was voor nog ergere bijwerkingen ==> gele huid en gele ogen)
Dit heb ik 2x gedaan beide keren werkte het net zo goed en mijn lever vond het bij beide keren niet leuk. (slikte wel van die leverbeschermers en reinergers supplementen: maar die hielpen totaal niet!)

Een maat van heeft het laatst ook gebruikt maar zijn lever kon het wel iets beter aan.
Je had ook die lever beschermer van Rich Piana moeten pakken. Dan was er niks aan de hand geweest [emoji13]

t*ring, als ik grijs begin te schijten stop ik toch echt wel direct. Deze ouwe rammer pakt nog ff 4 dagen door!

• Like
Waarderingen: 88ja
Terug
Naar boven