MuscleMeat

methyltrienolone + maagproblemen

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
zit al 4 weken aan methyltrienolone, was de bedoeling om 3x ED 1mg te injecteren!

vanwege zere spuitplekken overgestapt op orale inname!

Ik heb heel vaak last van opkomend maagzuur, dit is nog niet zo heel erg.. maar sinds een week lijkt mijn eten naar boven te komen.. alsof mijn maag verstopt zit..

soms ruikt het zelfs naar schijt..... heb weleens gehoord dat bij erge constipatie mensen op den duur hun ontlasting naar boven brengen...

iemand tips om dit te verminderen?
 
ff offtopic:

Zet je dit naast de tren-e? Is toch een van de dingen die ik nooit zal gebruiken.
 
3mg..dat is zon kleine hoeveelheid die je moet injecteren..zou dat echt zoveel pijn met zich mee brengen? Met wat voor naald zet je dat?
 
3mg..dat is zon kleine hoeveelheid die je moet injecteren..zou dat echt zoveel pijn met zich mee brengen? Met wat voor naald zet je dat?

ja de eerste paar keer wel! 5iu op de slin naald is het 20mg/ml (3x1ml)

maar de trenE is nu ook vrijwel pijnloos!

moet zeggen dat ik vreselijke schommelende buien heb!

zat voor de grap wat in mijn log en topics terug te bladeren!

vrijwel dagelijks veranderde bepaalde zaken+ herinnerde verschillende gemoedstoestanden die ik had toen ik het typte!

freaky spul trenbolone
 
Waarom zet je naast tren-e nog een 17-alph-methyl trenachtige variant? Hoe bevalt t?
 
Dit doet mij denken aan een zekere Southpark episode :P

Maaruh zodra je dus uit je bek begint te schijten lijkt het mij tijd om te stoppen met wat dit veroorzaakt.
 
Laat ons eerst es opnoemen hoeveel orals je neemt....
Daar is je oorzaak! na 4weken gestopt te zijn met de orals heb ik nog steeds het zuur en das zwaar cut in de cut
 
neem alleen methyltrienolone
 
Beuhh volgens mij is het niet best als je uit je bek gaat schijten. [Link niet meer beschikbaar]
Ziet er niet fris uit op deze foto..
 
is normaal, heb ik met alle orals, vooral met oxy
 
is normaal, heb ik met alle orals, vooral met oxy

heb het nu niet meer, nu ik de methyltrieno Im zet

nog paar dagen en schakel over op var80mg+halo40mg
 
heb het nu niet meer, nu ik de methyltrieno Im zet

nog paar dagen en schakel over op var80mg+halo40mg

Waarom altijd maar orals?? met alleen prikken moet je toch ook goeie gains en goeie kracht kunnen krijgen ?? zou stukken beter voor je leverr zijn dareal!!!
 
Waarom altijd maar orals?? met alleen prikken moet je toch ook goeie gains en goeie kracht kunnen krijgen ?? zou stukken beter voor je leverr zijn dareal!!!

er bestaan geen anaver of halo injects
 
ze zouden eens anavar injects moeten maken, anavar prop en dan zonder 17aa !

anaver is het mildste wat er is!

maar mensen moeten eens leren dat leverbeschdiging overrated is! snap hem zoiezo niet, zag in zn gallery dat ie naast sisevano staat (die laat zn lever ook testen en gebruikt veel orals)
dan zou die toch moeten weten dat het overrated is

zou zelfs lachend 70mg halo 100mg oxy 100mg var en 100mg provi nemen als ik geen last had van gyno :)

en dan na een week of 6 na het beindigen van de oral stack mijn lever laten testen!

moet zoiezo elk halfjaar voor thyroid controle bloed prikken, en pak dan de lever mee ;)
 
ik heb het over het algemeen.. je gebruikt vaak orals in je kuren maar waarom?
 
ik heb het over het algemeen.. je gebruikt vaak orals in je kuren maar waarom?

vaak? heb hiervoor 14 weken op mast only gezeten, en daarvoor was ik 1.5 jaar of, op 4 weken var@100mgED na
 
Back
Naar boven