XXL Nutrition

mhl92's log, op weg naar ??

succes met je doelen man

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de training even verplaatst naar morgen. Had gister plots een wedstrijd en heb bijna 90min tussen de lijnen gestaan, en dat was ongeveer 8 jaar geleden voor het laatst. Dus me benen voel ik een beetje, aangezien dit toch al mijn minst ontwikkelde spiergroep is geef ik ze even een extra dagje rust zodat ik morgen wel gewoon kan knallen.
Iemand trouwens nog een leuk online spelletje waarmee ik me kan vermaken, want verveel me de t*ring :o

Laatst bewerkt:
Morgen ook geen trainen ivm wat prive dingen.
Nu zat ik te denken benen+schouders dinsdag pakken en zaterdag weer en borst en biceps overslaan? Denk dat dit het beste is aangezien me benen en schouders zwaar achterlopen..

Morgen ook geen trainen ivm wat prive dingen.
Nu zat ik te denken benen+schouders dinsdag pakken en zaterdag weer en borst en biceps overslaan? Denk dat dit het beste is aangezien me benen en schouders zwaar achterlopen..
Waarom dingen overslaan...gewoon weer doorgaan met de training welk je nog niet hebt gedaan als je een split volgt..

hmm, toch maar gewoon borst en biceps morgen + MP. Heb deze indeling op deze dagen zo toegepast omdat het anders met mijn school/werk/andere sporten niet uitkomt om spierpijn in mijn benen te hebben. Doe de MP er wel bij omdat ik deze wel graag omhoog zie gaan..

Lekker bezig hier man! Volg je eigen plan, laat mensen maar lullen...

Lekker bezig hier man! Volg je eigen plan, laat mensen maar lullen...
dankje :)

Training van vandaag biceps en borst.
Heb de stangen even opgemeten, grote stang het rare gewicht van 11kg
de ez-stang 8kg. Deze gewichten neem ik voortaan mee in mijn cijfers, al maak ik van de 11kg voor het gemak 10kg.

MP 3x8 22,5kg

Borst:
BP: 5x5 55kg ( volgende training 57,5kg gaan proberen, gaat vrij makkelijk )
Incline dumbbell press 3x8 20kg per hand
(eerste keer) Standing cable flys 6,25kg aan beide kanten ( moet je dit in je schouders voelen?)
dumbbell press: 3x8 20kg ( kan wel zwaarder alleen krijg hem dan niet de 1ste keer omhoog :o)

Biceps:
BB curl 3x8 28kg ( ben hier vrij blij mee :D ook al heb ik van die kleine armpjes
preacher curl 23kg

2 oefeningen voor de biceps en mijn biceps waren kapot :D

donderdag is me volgende training, rug en triceps :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zie je wel! Biceps kunnen ook binnen 2 oefeningen kapoet! lekker getraind verder!:D

zo meteen rug en triceps op het schema:D
Weeg moment komt steeds dichterbij 31jan stop ik met creatine en 7 dagen later weeg ik me, ben benieuwd hoeveel kilo ik vooruit ben gegaan sinds 31 december. Ik hoop dat ik rond de 83,5/84kg zit.

Succes man! Knal het dak eraf WOOOF!

Inderdaad suc6!:thumbs:

Succes man! Knal het dak eraf WOOOF!

thx mannen :)

Training ging wel lekker ondanks dat ik een klein beetje vermoeid was. Waar (!) achter staat is een nieuw PR. Blijkt zo wel weer dat ik nog steeds behoorlijk snel sterker word.

Rug:
Deadlift 5x5 92,5kg
BOR 3x8 55kg(!)
Pulley(?) 3x8 45kg(!)
Pulldown 3x8 80kg
Shrugs 3x15 14kg ( blijf het een vreemde oefeningen vinden :o)

Triceps
CGBP 3x8 40kg(!)
Lying triceps extensions 3x8 23kg

Gebruik dus 2 machines.
322_pulley_diago_big.jpg

225_pulldown_diago_big.jpg

Aangezien ik het liefst met zo min mogelijk apparaten train, zijn hier ook vergelijkbare oefeningen voor zonder apparaat?

Ik snap niet wat mensen toch altijd tegen apparaten hebben. Ik heb een beetje de indruk dat veel een beetje neerkomt (vooral op het forum) een paar mensen roepen iets, en voor je het weet wordt die uitspraak als waarheid verondersteld.

Er is helemaal niks mis met trainen met apparaten (zolang het deugdelijke apparatuur is natuurlijk) ik zou mij meer druk maken over een correcte, stricte uitvoering van de oefening dan wat je ervoor gebruikt de oefening uit te voeren.

maja, is mijn mening...

Ik snap niet wat mensen toch altijd tegen apparaten hebben. Ik heb een beetje de indruk dat veel een beetje neerkomt (vooral op het forum) een paar mensen roepen iets, en voor je het weet wordt die uitspraak als waarheid verondersteld.

Er is helemaal niks mis met trainen met apparaten (zolang het deugdelijke apparatuur is natuurlijk) ik zou mij meer druk maken over een correcte, stricte uitvoering van de oefening dan wat je ervoor gebruikt de oefening uit te voeren.

maja, is mijn mening...

machines zijn een prima manier om isolaties te doen :)

btw, er zijn zat pro bb'ers die de meeste van hun oefeningen op machines doen.

het is tevens ook een persoonlijke voorkeur. ik heb de voorkeur aan free-weights.

bijna 20 kg groeien in minder dan een jaar? ik vind het behoorlijk veel moet ik zeggen, ben benieuwd of je het gaat lukken! Verder zie ik dat je doel oa 80 kg bp is.. Is dat niet een beetje weinig met een BW van 100 kg?

bijna 20 kg groeien in minder dan een jaar? ik vind het behoorlijk veel moet ik zeggen, ben benieuwd of je het gaat lukken! Verder zie ik dat je doel oa 80 kg bp is.. Is dat niet een beetje weinig met een BW van 100 kg?

Hmm daar heb je een punt, maar mijn BP gaat vrij langzaam vooruit wss ook omdat ik vrij zwakke schouders heb. Aangezien ik nou rond de 5x5 met 55kg zit. Maar misschien kan ik rond augustus de doelstellingen wat aanpassen. Maar dit is zeg maar een doelstelling voor 1 jaar. En of ik nou 98kg weeg of 100.. Dit is een schatting in welke richting ik wil gaan ;)

20kg groeien is idd veel in 1 jaar, maar het is mij ook gelukt, dus waarom niet?

je gained nooit 20 in een jaar vvm.
daar zit dan echt wel iets van 5-10 kilo vet en vocht bij.

maaaaaaar als je niet bang bent om wat dikker te worden is het wel te doen volgens mij :)

Terug
Naar boven