y o u n g
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
merci

Waarom dingen overslaan...gewoon weer doorgaan met de training welk je nog niet hebt gedaan als je een split volgt..Morgen ook geen trainen ivm wat prive dingen.
Nu zat ik te denken benen+schouders dinsdag pakken en zaterdag weer en borst en biceps overslaan? Denk dat dit het beste is aangezien me benen en schouders zwaar achterlopen..
dankjeLekker bezig hier man! Volg je eigen plan, laat mensen maar lullen...

)
ook al heb ik van die kleine armpjes

Zie je wel! Biceps kunnen ook binnen 2 oefeningen kapoet! lekker getraind verder!![]()
dankje
)Ik snap niet wat mensen toch altijd tegen apparaten hebben. Ik heb een beetje de indruk dat veel een beetje neerkomt (vooral op het forum) een paar mensen roepen iets, en voor je het weet wordt die uitspraak als waarheid verondersteld.
Er is helemaal niks mis met trainen met apparaten (zolang het deugdelijke apparatuur is natuurlijk) ik zou mij meer druk maken over een correcte, stricte uitvoering van de oefening dan wat je ervoor gebruikt de oefening uit te voeren.
maja, is mijn mening...

bijna 20 kg groeien in minder dan een jaar? ik vind het behoorlijk veel moet ik zeggen, ben benieuwd of je het gaat lukken! Verder zie ik dat je doel oa 80 kg bp is.. Is dat niet een beetje weinig met een BW van 100 kg?

bijna 20 kg groeien in minder dan een jaar? ik vind het behoorlijk veel moet ik zeggen, ben benieuwd of je het gaat lukken! Verder zie ik dat je doel oa 80 kg bp is.. Is dat niet een beetje weinig met een BW van 100 kg?