Fitness Seller

mhl92's log, op weg naar ??

• Topic Starter Topic Starter
je gained nooit 20 in een jaar vvm.
daar zit dan echt wel iets van 5-10 kilo vet en vocht bij.

maaaaaaar als je niet bang bent om wat dikker te worden is het wel te doen volgens mij :)

We zullen het eind 2011 zien he :D

Citaat:
Origineel gepost door KwarkMixer [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik snap niet wat mensen toch altijd tegen apparaten hebben. Ik heb een beetje de indruk dat veel een beetje neerkomt (vooral op het forum) een paar mensen roepen iets, en voor je het weet wordt die uitspraak als waarheid verondersteld.

Er is helemaal niks mis met trainen met apparaten (zolang het deugdelijke apparatuur is natuurlijk) ik zou mij meer druk maken over een correcte, stricte uitvoering van de oefening dan wat je ervoor gebruikt de oefening uit te voeren.

maja, is mijn mening...

machines zijn een prima manier om isolaties te doen :)

btw, er zijn zat pro bb'ers die de meeste van hun oefeningen op machines doen.

het is tevens ook een persoonlijke voorkeur. ik heb de voorkeur aan free-weights.

Ja waarschijnlijk hebben jullie gelijk hoor;) maar je leest idd hier en daar dat machines minder goed zijn dan losse gewichten etc. Maar vroeg het mijn gewoon af :p

morgen verplaats ik de training naar zondag, voel beetje griep aankomen en me benen liggen al helemaal in gort, kan amper lopen. Hopelijk voel ik me zondag wat beter zodat ik weer kan trainen.

morgen verplaats ik de training naar zondag, voel beetje griep aankomen en me benen liggen al helemaal in gort, kan amper lopen. Hopelijk voel ik me zondag wat beter zodat ik weer kan trainen.
Aaah ****ed up! Beterschap dan maar!

dankje :) Gelukkig heb ik een homeopatisch geneesmiddel om mijn weerstand te verhogen, deze slaat altijd heel erg aan bij mij, meestal na 3 dagen ben ik al stukken beter :)

Vandaag mooi vroeg getraind.
Lekkere training gehad, had gevreesd voor een wat mindere training omdat ik nog niet helemaal fit was, maar het ging prima:)

Benen:
Squat 3x5 55kg 2x5 57,5kg goede vooruitgang tov vorige week alleen nog dramatisch laag
Leg curl: 3x8 47,5
Leg extensions 3x8 47,5 (50kg is wel mogelijk voor volgende keer)
Leg press 3x8 110kg ( was afzien)
Standing calve raises 2x8 50kg 1x8 60kg

Schouders:
MP 3x8 25kg 5kg erbij in ongeveer 2 weken, goede vooruitgang alleen nog steeds zeer triest gewicht ..
lateral raises 1x8 8kg 2x8 7kg ( brandde echt heel erg, fijn gevoel )
rear lateral raises 3x8 6kg ( brandde ook goed)

Wel fijne schouder training op zich, alleen de gewichten vallen nog steeds tegen, in de spiegel is het ook wel goed te zien.

Dinsdag volgende training :)

Goed bezig:)

Hoe kan het trouwens dat je relatief lichte gewichten pakt?

motivatie: :)

http://www.youtube.com/watch?v=7kf6r0D3SEA&feature=related

Dankje:D

De eerste maanden heb ik op advies van een "fysio" niet me schouders getraind omdat hij beweerde dat ik teveel massa op me schouders had en daarom me schouders indrukte???

Ook al trainde ik niet goed de eerste maanden, me schouders heb ik niet gepakt. En daar merk ik nu helaas echt de gevolgen van. En ja, mijn benen laten we het daar maar niet over hebben, wie begon er niet als superdude:p

Niet teveel op dat gewicht focussen! Je traint nog niet zo lang ook toch! Uitvoering is nu het allerbelangrijkste..daarna gaan we belachelijke kilo's verplaatsen!:thumbs:

Die 3e oefening met die stokken en die oefening op 1:45 zijn wel damn nice :D
En die op 2:00 is ook nog wel nice

ja echt he, wel aparte oefeningen maar zien er wel heel zwaar uit:rolleyes:

Training van vandaag
Geen creatine gebruikt, voelde met de biceps klein beetje krachtsverlies, maar viel nog wel mee.

Borst:
BP 5x5 57,5kg (2,5kg meer dan vorige week, denk binnenkort 5x5 60kg)
incline dumbbell press: 18kg per hand (2kg minder)
standing cable flys 2x8 7,5kg 1x8 10kg per hand ( moet je voeten nou voor elkaar naast elkaar? snap der niks van)
dumbbell press 22kg per hand (2kg meer dan vorige keer, was afzien)

Biceps:
bb curl 28kg dikke pomp maar echt zwaar
Preacher curl 23kg zwaar afzien, dikke pomp en heel fijn pijn

Al met al een voldaan gevoel. 7 Februari 's ochtends op nuchtere maag is het weeg moment :D

Zo naar de tandarts, boren...
Vanavond kan ik hopelijk gewoon normaal me rug en triceps pakken, moet vast goed komen :)

gaatjes broeder :eek:

haha ja en niet zo weinig ook :( snap der niks van.. al me hele leven zonder en opeens bam. Hopelijk kan ik vanavond wel gewoon trainen :D

haha ja en niet zo weinig ook :( snap der niks van.. al me hele leven zonder en opeens bam. Hopelijk kan ik vanavond wel gewoon trainen :D

mijn melk gebit was altijd heel slecht :( nu staat het alleen schots en scheef, maar voor de rest wel oke :P

owja voor ik het vergeet.
Oefeningen voor de buikspieren, weighted crunches vind ik zwaar a-relaxed.
Heb trouwens ontspannen heel klein beetje sixpack, maar als ik aanspan kan je het wel duidelijk zien, terwijl ik geen eens heel erg me buik train, maar wil ze toch wel iets meer naar voren hebben. Maar ik vind geen 1 echt chille oefeningen die ik gewoon 3x10 kan doen..

Niet teveel op dat gewicht focussen! Je traint nog niet zo lang ook toch! Uitvoering is nu het allerbelangrijkste..daarna gaan we belachelijke kilo's verplaatsen!:thumbs:

had deze post helemaal over het hoofd gezien :o Je hebt wel gelijk, maar het is wel leuk om wat meer dan 25kg te kunnen MP'en ;)

Terug
Naar boven