XXL Nutrition

Review Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg

Beste Ralf,

Ik heb gister de naturel smaak besteld omdat ik in de veronderstelling was dat deze, net als Whey Perfection, geen zoetstoffen en andere additieven bevat. Op mijn pot staan echter de volgende ingrediënten: micellar casein, fructose, xanthaamgom, guargom, smaakaroma, bietenrood, sucralose en acesulfaam-K. Klopt dit of is dit een fout?

Met vriendelijke groet,

Travis Bickle

Beste Ralf,

Ik heb gister de naturel smaak besteld omdat ik in de veronderstelling was dat deze, net als Whey Perfection, geen zoetstoffen en andere additieven bevat. Op mijn pot staan echter de volgende ingrediënten: micellar casein, fructose, xanthaamgom, guargom, smaakaroma, bietenrood, sucralose en acesulfaam-K. Klopt dit of is dit een fout?

Met vriendelijke groet,

Travis Bickle

Snap ik ook niet helemaal.:cool:Moet een fout op het label zijn. Naturel bevat geen smaak- kleur stoffen. Ga ik even induiken.:) Excuses voor de late reactie overigens (denk dat Ralf je post niet gezien heeft).

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 20:29 ----------

Micellar Casein Perfection komt er ook in handige 750 grams verpakkingen (26 shakes) voor een geweldige prijs! Slechts 13.90 per verpakking. Voor de hoogste kwaliteit Micellar Casein van Fonterra:)

fonterralogo2.jpg

We hebben nu al 2 smaken binnen (vanille en chocolate). De overige smaken volgen deze/aankomende week. Ik hou jullie hier steeds op de hoogte.:)

Als je die besteld weet je in ieder geval voor een paar piek welke smaken je lekker of minder vind.
Wist niet eens dat die variety box voor cassein ook bestel!

Wist ik ook niet!! Super! Zijn veel smaken die ik wilde proberen, maar vond het zonde om dan een hele pot te moeten kopen. Kan ze nu eindelijk allemaal eens proberen. Toppppp

De prijs is alweer 3 euro omhoog gegaan....

En dat terwijl de prijs nog niet zo lang geleden al veel hoger is geworden sinds de 4.5 kg emmers er niet meer zijn.

Beetje jammer van dit mooie product.

Wist ik ook niet!! Super! Zijn veel smaken die ik wilde proberen, maar vond het zonde om dan een hele pot te moeten kopen. Kan ze nu eindelijk allemaal eens proberen. Toppppp
Daarvoor hebben we gelukkig de variety boxen. Daarmee kun je op een voordelige manier, toch elke smaak uit proberen. Smaak is altijd persoonlijk, maar de smaken Micellar Casein zijn ergggg lekker! :zuip:
De prijs is alweer 3 euro omhoog gegaan....

En dat terwijl de prijs nog niet zo lang geleden al veel hoger is geworden sinds de 4.5 kg emmers er niet meer zijn.

Beetje jammer van dit mooie product.
Ik begrijp heel goed dat je dit vervelend vindt, wij uiteraard ook. Echter staan de eiwitprijzen momenteel onder druk en daardoor hebben wij ook met een stijgende prijs te maken. We doen er alles aan om de prijs zo scherp mogelijk aan (te blijven) bieden:) 34.90 voor 2000 gram Micellar Casein van Fonterra-kwaliteit is zeker een goede deal!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Nutella hazelnoot hmmm :zuip:

Voor de mensen die het nog niet geprobeerd hebben, micellar caseine + 1-2eieren en 1 eetlepel pindakaas, met water verdunnen tot het een papje is. Dit in de magnetron 5-10min naar wens. Krijg je een heerlijk luchtig cakeje! Heerlijk voor het slapen!

Voor de mensen die het nog niet geprobeerd hebben, micellar caseine + 1-2eieren en 1 eetlepel pindakaas, met water verdunnen tot het een papje is. Dit in de magnetron 5-10min naar wens. Krijg je een heerlijk luchtig cakeje! Heerlijk voor het slapen!

doe dit werkelijk dagelijks!

Persoonlijk vind ik het lekkerder om de pindakaas apart te nemen en deze vervolgens los in de magnetron te doen om hem te laten smelten en er dan als een soort van sausje overheen te doen!

Persoonlijk vind ik het lekkerder om de pindakaas apart te nemen en deze vervolgens los in de magnetron te doen om hem te laten smelten en er dan als een soort van sausje overheen te doen!

Toch ook maar eens proberen:)

Nog beter:
Nadat je het "cakeje" in de magnetron hebt gedaan, pindakaas erop doen en kwijlend staan kijken hoe het smelt
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Ook maar even de variaty box meenemen volgende bestelling. Heb nu de Cookies & Cream en die is brilliant!

Terug
Naar boven