XXL Nutrition

Review Micellar Casein Perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Uniek - de langdurige opname van aminozuren in de spieren helpt je constant spiermassa op te bouwen! Micellar Casein Perfection beschermt daarnaast je spieren tegen spierafbraak, overdag, 's nachts en tijdens zware trainingen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vanaf afgelopen zaterdag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is echt goed, luchtig, niet te zoet en ik neem twee zakjes per keer.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 sachets
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit Sports Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Tot 22u bestellen, goede klantenservice, professioneel advies en luisterd goed naar de klant
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, deze casein is heerlijk luchtig, goed van smaak en de prijs is ontzettend scherp. Ook de oplosbaarheid heb ik nog niet zo goed meegemaakt.

Je betaalt per shake (29,90 voor 1500gr = 60 shakes) is 0,50 eurocent per shake. Goedkoper dan kwark en nog lekkerder ook.

Mijn review:

Na mijn reviews over de Isolaat Perfection en de Eiwit Pannenkoeken, wilde ik ook graag als eerste deze nieuwe casein proberen. Hierbij dus mijn review over de nieuwe casein van bodyenftishop.nl, namelijk de Micellar Casein Perfection. Ik heb gebruik gemaakt van de samplebox twv 9,90 euro, de normale pot a 1500gram kost 29,90 euro en uiteraard is er ook nog een 4500gr verpakking.

De nieuwe sachets en het stralende sampleboxje van de casein

Eerlijk gezegd was ik vrij sceptisch over dat Body en fit met een nieuwe casein zou komen die goed zou oplossen en heerlijk van smaak zou zijn. Afgelopen zaterdag las ik hier op het forum dat na het weekend de casein in de verkoop zou gaan, ook stond er al een prijs bij stond. Dus hij was al te koop, aangezien ik in de omgeving van Heerenveen woon (20 minuten rijden) vond ik het de moeite waard om even langs te gaan en een sampleboxje te halen. Ik kreeg 12 sachets voor 9,90 en met een shakebeker, terwijl je die normaal vanaf 30 euro krijgt. Echt goede service.

De shake gemaakt, hij schuimt praktisch niet

Over de shake zelf:
's Avonds voor het uitgaan met vrienden even een casein shake met water genomen, en ik was echt verrast door de goede bananensmaak. Deze klonterde helemaal niet, was erg luchtig en er bleven geen resten achter in de shakebeker. De shake was ook helemaal niet dik bij de aangegeven doseringen, in tegenstelling tot andere casein producten was ik eigenlijk verbaasd. De casein deed me denken aan de saroma toetjes denken die ik vroeger altijd kreeg, heerlijk luchtig en super van smaak. Nu alleen met een hoog eiwit gehalte!

Eigen twist haha:p

Je kan heel leuk je eigen twist eraan geven:
Zojuist heb ik nog een casein shake genomen, nu ik deze nog snel even wil plaatsen. Ik dacht, laat ik het inderdaad eens doen zoals een saroma toetje, ik ging eerst de shake maken en toen in een schaaltje gedaan en 30 minuten in de koelkast gezet. Als je casein laat staan word het vaak iets dikker, dus ik hoopte op een iets dikkere shake. En ja, dat was gelukt, ik had een heerlijk toetje wat ik zo uit de schaal weggelepelt heb.

Ik kan daarom tot de conclusie komen dat:
- De smaak en de oplosbaarheid echt goed zijn gekomen
- De prijs ontzettend laag is
- Ik echt een smaakvolle, luchtige vervanger heb gevonden voor kwark.
- Je een goede eigen twist (zoals saroma toetje) eraan kan geven waardoor je toch nog meer kan genieten.

Wat mij betreft heeft B&F het weer geflikt om een goed product op de markt te brengen wat niemand had verwacht. "Perfection", die lijn kan wat mij betreft niet groot genoeg worden!!:eek:

micellarcaseinperfection.jpg

Goed product, maar...

Ik kocht altijd een 4,5kg emmer. Die is nu niet meer te krijgen waardoor ik nu twee kleine verpakkingen moet kopen van €35,-/stuk. tevens zijn de kleinere verpakkingen maar 2kg. Dus nu betaal ik meer €'s (€70! ipv €60) voor minder kg product :S

..heel jammer!

Inderdaad, voor mij helaas een reden om dit niet meer te kopen sinds de afschaffing van de 4,5 kg. :(

Goed product, maar...

Ik kocht altijd een 4,5kg emmer. Die is nu niet meer te krijgen waardoor ik nu twee kleine verpakkingen moet kopen van €35,-/stuk. tevens zijn de kleinere verpakkingen maar 2kg. Dus nu betaal ik meer €'s (€70! ipv €60) voor minder kg product :S

..heel jammer!
Inderdaad, voor mij helaas een reden om dit niet meer te kopen sinds de afschaffing van de 4,5 kg. :(
De prijzen van [Link niet meer beschikbaar] zijn afgelopen jaren flink gestegen waardoor de grootverpakkingen niet meer aangeboden kunnen worden. We hebben daarom een 2kg verpakking tegen een scherpere prijs dan voorheen met de 1500 gram.:)

Na me pot hazelnoot nutella die me ontzettend goed bevalt maar eens aardbei proberen. Iemand ervaring mee?

Na me pot hazelnoot nutella die me ontzettend goed bevalt maar eens aardbei proberen. Iemand ervaring mee?
Lekker is die! Voor een hazelnoot nutella smaak die niet vaak voorkomt heb je een super product. Aardbei is een heerlijk, volle fruitige aardbei smaak. Door de dikke structuur is hij erg lekker:zuip: Het komt in de buurt van aardbei saroma toetje maar dan met betere voedingswaarden:D

Aardbei werd mij al snel teveel...... Zou het bij banaan, choco of chcopasta houden....

Van banaan heb ik al 10 potten versleten en wil even uit mijn choco piek, heb momenteel alles in choco haha :p

Zal hier wel laten weten hoe de banaan me bevalt :thumb:

Na een tijdje vaste maaltijden voor het slapen te nemen, toch weer terug naar de Casine perfection!
Dit keer eens de chocolate cookies genomen. Hierrrrr met die bedtime treat!

Werd het zat om savonds laat nog te koken, dit blijft de meeste ideale pre sleep optie!
Lekker, makkelijk, en een goed aminoprofiel. Love it!

Goeiemiddag iedereen.
Ik heb een vraagje:

Op dit moment probeer ik vooral wat spiermassa bij te komen om te verbreden, etc .. Ik sta erg droog. Dit even terzijde.

Op dit moment neem ik 2/3 maal per dag Mass Perfection op aanvulling bij mijn maaltijden.
Ook heb ik net het 'superduo' Nr1. & Magnificent in huis gehaald.
Nu vraag ik me af of het kwaad kan dat ik de Micellar Casein Perfection er ook nog bijneem?

Ohja wel even zeggen dat ik het superduo nog niet gebruikt heb. Heb hem nog maar van vandaag binnen en ben van plan hem vanaf morgen te beginnen te gebruiken.

Wat raden jullie me aan om te doen ? En wanneer neem ik dan welke shake het best?
Dank bij voorbaat!

Goeiemiddag iedereen.
Ik heb een vraagje:

Op dit moment probeer ik vooral wat spiermassa bij te komen om te verbreden, etc .. Ik sta erg droog. Dit even terzijde.

Op dit moment neem ik 2/3 maal per dag Mass Perfection op aanvulling bij mijn maaltijden.
Ook heb ik net het 'superduo' Nr1. & Magnificent in huis gehaald.
Nu vraag ik me af of het kwaad kan dat ik de Micellar Casein Perfection er ook nog bijneem?

Ohja wel even zeggen dat ik het superduo nog niet gebruikt heb. Heb hem nog maar van vandaag binnen en ben van plan hem vanaf morgen te beginnen te gebruiken.

Wat raden jullie me aan om te doen ? En wanneer neem ik dan welke shake het best?
Dank bij voorbaat!

Mooi setje man :) Zou de Casein elke avond nemen voor het slapen gaan, doe ik zelf ook momenteel :)
Mass Perfection gewoon gedurende de dag nemen als maaltijdvervanger.

Alle smaken tot dusver gehad, choco en choco cookies zijn voor mij persoonlijk het lekkerst. De eerste is heerlijk maar halverwege komt ie beetje je neus uit, de tweede is begin beetje wennen na zovaak vol choco maar daarna blijft de hele ton wel heerlijk. Is wat lichtere choco smaak maar blijft toch sterke smaak door de cookies. De cookies en Cream had ik meer van verwacht na alle verhalen. Moest heel erg wennen aan de zoete vanille smaak, daarna beetje kaneel door gaan doen en echt toch wel lekker. Ook hier halverwege ton toch net als choco ok nu komt ef m'n neus uit.

Puur om de smaken ook de afslank besteld. Serieus! De choco caramel is echt mijn topper. Al bezig met ton numero 3 van eerste keer tot nu nooit gaan vervelen en denk hele dag aan mijn toetje. Heb daarnaast ook de straciatella, lekker om mee af te wisselen zeker als je beetje pure cacao erbij doet. Zeker niks mis mee, gewoon lekker maar niet zo stunning als de caramel. Apple pie is erg zoet en smaakt naar granny Smiths maar ook hier weer met beetje kaneel erbij best lekker om mee af te wisselen. Verrassende smaak vind ik weer de coconut ice Cream, haat cocos en ging met lood in m'n schoenen proeven maar was er erg over te spreken. Ook deze is met pure cacao lekker twisty te maken.

Enige tegenvaller vond ik de cappuccino. Veel te sterk en vieze nasmaak maar dit kan erg persoonlijk zijn. Drink nooit koffie of iets. De strawberry was ook niet mijn ding, te zoet en werd er misselijk van. Geen idee waarom, ook vast weer persoonlijk. De white chocolate zit beetje in grijze gebied, was zeker niet vies maar kan het niet goed plaatsen. Zou denk ik geen 2kg ton van wegkrijgen, misschien ook ooit voor de afwisseling erbij.

Zodoende dus mijn top:
1 choco caramel!!
2 choco cookies
3 choco
4 straciatella
5 de afwisseling...sorry. De Coconut icecream, Apple pie en cookies Cream

(1 is echt verreweg met kop en schouders. En daarna het verschil 2 en 3 onderling niet zo groot)

Ben miccelar fan dus hoop ooit van de afslank af te kunnen stappen puur om hun bredere assortiment smaken. Tevens erg vooruit kijkend naar af en toe een nieuwe smaak. Toffee zit in m'n dromen :p

Al met al een dubbele dikverdiende 10 voor Body en Fit. Zeer tevreden over hun eiwitassortiment en smaken, laat staan de goede en supersnelle service. Chapeau!

Laatst bewerkt:
Wow, wat een mooi compliment en uitgebreide review. De Micellar Casein is heeft door zijn dikke structuur een heerlijk volle smaak :) Dat proef je zowel in de Afslank Eiwit als onze MIcellar Casein Perfection.

Alle smaken tot dusver gehad, choco en choco cookies zijn voor mij persoonlijk het lekkerst. De eerste is heerlijk maar halverwege komt ie beetje je neus uit, de tweede is begin beetje wennen na zovaak vol choco maar daarna blijft de hele ton wel heerlijk. Is wat lichtere choco smaak maar blijft toch sterke smaak door de cookies. De cookies en Cream had ik meer van verwacht na alle verhalen. Moest heel erg wennen aan de zoete vanille smaak, daarna beetje kaneel door gaan doen en echt toch wel lekker. Ook hier halverwege ton toch net als choco ok nu komt ef m'n neus uit.

Puur om de smaken ook de afslank besteld. Serieus! De choco caramel is echt mijn topper. Al bezig met ton numero 3 van eerste keer tot nu nooit gaan vervelen en denk hele dag aan mijn toetje. Heb daarnaast ook de straciatella, lekker om mee af te wisselen zeker als je beetje pure cacao erbij doet. Zeker niks mis mee, gewoon lekker maar niet zo stunning als de caramel. Apple pie is erg zoet en smaakt naar granny Smiths maar ook hier weer met beetje kaneel erbij best lekker om mee af te wisselen. Verrassende smaak vind ik weer de coconut ice Cream, haat cocos en ging met lood in m'n schoenen proeven maar was er erg over te spreken. Ook deze is met pure cacao lekker twisty te maken.

Enige tegenvaller vond ik de cappuccino. Veel te sterk en vieze nasmaak maar dit kan erg persoonlijk zijn. Drink nooit koffie of iets. De strawberry was ook niet mijn ding, te zoet en werd er misselijk van. Geen idee waarom, ook vast weer persoonlijk. De white chocolate zit beetje in grijze gebied, was zeker niet vies maar kan het niet goed plaatsen. Zou denk ik geen 2kg ton van wegkrijgen, misschien ook ooit voor de afwisseling erbij.

Zodoende dus mijn top:
1 choco caramel!!
2 choco cookies
3 choco
4 straciatella
5 de afwisseling...sorry. De Coconut icecream, Apple pie en cookies Cream

(1 is echt verreweg met kop en schouders. En daarna het verschil 2 en 3 onderling niet zo groot)

Ben miccelar fan dus hoop ooit van de afslank af te kunnen stappen puur om hun bredere assortiment smaken. Tevens erg vooruit kijkend naar af en toe een nieuwe smaak. Toffee zit in m'n dromen :p

Al met al een dubbele dikverdiende 10 voor Body en Fit. Zeer tevreden over hun eiwitassortiment en smaken, laat staan de goede en supersnelle service. Chapeau!
Banaan of aardbei is voor cassein ook altijd goed. Gaat niet vervelen na een halve pot. Zelfs niet na 4 potten :D

Banaan of aardbei is voor cassein ook altijd goed. Gaat niet vervelen na een halve pot. Zelfs niet na 4 potten :D

Dat had ik met de coconut icecream. 4 potten van 4,5 kg achter elkaar van weg gesmikkeld toen.
Nu sinds een week de choco cookies. Beetje als de cookies & cream maar dan met lichte choco flavour ;)
Ook nice als toetje als je hem iets dikker maakt! (houd mij persoonlijk ook langer vol)

Dat had ik met de coconut icecream. 4 potten van 4,5 kg achter elkaar van weg gesmikkeld toen.
Nu sinds een week de choco cookies. Beetje als de cookies & cream maar dan met lichte choco flavour ;)
Ook nice als toetje als je hem iets dikker maakt! (houd mij persoonlijk ook langer vol)

Had je mijn nieuwe recept al geprobeerd?

-Een banaan in stukjes in plastic zakje in vriezer doen.
-1maal bevroren in een smalle staafmix-beker doen
-Schep choco/choco caramel whey er over heen
-Staafmixen tot ijskoud papje!!

TOETJE IS KLAAR!

Simpel en heerlijk :D

Terug
Naar boven