XXL Nutrition

mijn 1e voedingsschema

f1restarter

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
80kg
halo allemaal

even wat over mij
man
lengte 193 cm
gewicht 80 kilo
vetpercentage ???

ik heb nu mijn eerste voedingsschema gemaakt en kom bij lange na niet aan me onderhoud berekend op de site van giantpt zo'n 3000 kcal
zit rond de 2000 kcal

zouden jullie kunnen kijken waar ik spaak loop en waar er nog verbeteringen in kunen.

Bijlagen

je hebt 2000kcal en je moet er 3000 kcal en je vraagt wat er beter moet? Meer eten.. daar al aan gedacht.
En niet beginnen met die crap van "dat krijg ik nooit op". Is een kwestie van doorzetten en gewenning, eet een week lang strict en veel en daarna zal je je huidige schema zien als een hongerdieet. Eetlust komt heel snel!

maaltijd 1: brinta naar 75-100gr en 1 stuk fruit erbij (evt en stuk ontbijtkoek voor extra kcal als je heel ecto bent)
2: 4 boterhammen met VEEL meer beleg. 100gr kip minimaal
3: een banaan + 3 boterhammen + 2 eieren
4: ok, kaas evt pindakaas van maken en achterham verhogen qua gewicht
5: verzin hier maar wat anders voor. Use your imagination ;)
6: ok
7: 500gr magere kwark + evt noten

Maaltijd 3 zijn 2 bananen I guess (als ik kijk naar het aantal koolhydraten), maar je moet er meer bijdoen omdat je anders niet aan je kcal komt. Ook liggen je eetmomenten vrij dicht op elkaar, en eigenlijk moet alles gewoon meer (150g kwark? en 7 rozijnen? -_-)

haha 7 rozijnen cracked me up maare.. lees wat ze hiervoor zeggen en als je echt zo'n b*ch bent dat je het niet op krijgt, ga dan over op het junkvoer. Hamburgers met kaas en bacon voor het leven (volgens mij zijn dat cheeseburgers maar goed.. klein detail).

• Topic Starter Topic Starter
dat naar binnen krijgen lukt wel maar ik vraag me eigenlijk echt af of ik dan niet enorm aan ga komen. aangezien ik nu al een jaar 80 kilo weeg en dit al een jaar mijn vast voedings partoon is.
lijkt mij zo raar meer eten en toch afvalen.

wat is je doel? Spiermassa opbouwen of vet verliezen?

ALs ik naar je stats kijk (1.93 en 90kg) ben je nog vrij mager en kan je qua bouw nog nieteens doorgaan voor atletisch. Dus logischerwijs zal je doel moeten zijn om spiermassa op te bouwen. Hiervoor moet je veel eten, want die kilos moet je erbij eten & trainen

het is mijn doel om eerst spiermassa op te bouwen , en pas te gaan droog trainen zodra er genoeg massa zit om niet als ielig mannentje door het leven te gaan

het is mijn doel om eerst spiermassa op te bouwen , en pas te gaan droog trainen zodra er genoeg massa zit om niet als ielig mannentje door het leven te gaan
uh ja dan is 2000kcal veel en veel te weinig. Dat is zelfs al aan de lage kant voor wanneer je vet wilt verliezen/afvallen.

Eet rond de 3000kcal en lift heavy.

ja is goed ik ga er voor zorgen dat ik de koelkast helemaal leeg eet :P
het gekken is wel dat ik niet afviel ter wel ik zo weinig at.

Terug
Naar boven