AndroidHealthClinic

Mijn allereerste whey gekocht

Thorian

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik zag het nut er niet zo van in;..maar toch maar ff een tonnetje gehaald. Liep toevallig in breda voorbij een winkel die ze verkocht. Ik hoop een goed mer? het heet ultimazed ..o.i.d. :p..en dan banaan

Wat ik me afvraag;..zo'n whey is toch meer dan genoeg eiwitten voor een sporter? Waarom dan ook nog kip en tonijn eten>?

Ik zag het nut er niet zo van in;..maar toch maar ff een tonnetje gehaald. Liep toevallig in breda voorbij een winkel die ze verkocht. Ik hoop een goed mer? het heet ultimazed ..o.i.d. :p..en dan banaan

Wat ik me afvraag;..zo'n whey is toch meer dan genoeg eiwitten voor een sporter? Waarom dan ook nog kip en tonijn eten>?

Is this a joke? Voeding moet gevarieerd zijn, anders zou het allemaal wel heeeeeel makkelijk zijn :D

Is this a joke? Voeding moet gevarieerd zijn, anders zou het allemaal wel heeeeeel makkelijk zijn :D

Waarom moet voeding gevarieerd zijn? Zolang ik maar alle voedingsstoffen binnen krijg dan moet ik toch niet iedere dag iets anders eten.

Je kan 10 blikjes tonijn eten bovenop je normale voeding voor eiwitten of whey innemen. Maar het is niet omdat je whey neemt dat je ineens niet meer veel moet gaan eten.

En jij hebt een medische opleiding gedaan? Laat me niet lachen. :roflol:

Ouwe ga eens leze op dit forum. Dan kan je eigen vraag beantwoorden.;)

Waarom moet voeding gevarieerd zijn? Zolang ik maar alle voedingsstoffen binnen krijg dan moet ik toch niet iedere dag iets anders eten.

Je kan 10 blikjes tonijn eten bovenop je normale voeding voor eiwitten of whey innemen. Maar het is niet omdat je whey neemt dat je ineens niet meer veel moet gaan eten.

eh nouja dan doe je dat toch ipv whey:)

het lichaam heeft meer nodig dan alleen eiwit als dat is wat je bedoelt.
je hebt ook nog verschillende soorten eiwitten ( zo zitten der andere aminozuren in verschillende soorten voedsel. kip,kwark etc etc.
gevaardieerder is beter omdat je dan moeilijker een tekort hebt van bepaalde stoffen. En het is gewoon lekker.

• Topic Starter Topic Starter
Ouwe ga eens leze op dit forum. Dan kan je eigen vraag beantwoorden.;)

Geef een zinvolle reply of doe niks.

En ook ryu weet er blijkbaar geen zak vanaf.

Je kan idd niet alleen maar kwark,...of alleen maar tonijn, kip of ei eten.
Maar whey is de meest zuivere vorm van eiwit. Volgens mij als je whey neemt hoef je daarnaast niet af te wisselen in je eiwit. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Behalve als je veel pukkels wilt dan

het lichaam heeft meer nodig dan alleen eiwit als dat is wat je bedoelt.
.

Nee dat bedoel ik niet. Ik snap dat je niet alleen op whey kan leven ja lol

Geef een zinvolle reply of doe niks.

En ook ryu weet er blijkbaar geen zak vanaf.

Je kan idd niet alleen maar kwark,...of alleen maar tonijn, kip of ei eten.
Maar whey is de meest zuivere vorm van eiwit. Volgens mij als je whey neemt hoef je daarnaast niet af te wisselen in je eiwit. Dat weet ik eigenlijk wel zeker. Behalve als je veel pukkels wilt dan

Nee dat bedoel ik niet. Ik snap dat je niet alleen op whey kan leven ja lol

Nee nee en nog eens nee, je moet gevarieerd eten, hoe zuiver jou vorm van eiwit ook is. Maar als je me niet gelooft (i won't shoot you) dan zie ik jou lekker over een jaartje terug en dan praten we verder ;)

Nee nee en nog eens nee, je moet gevarieerd eten, hoe zuiver jou vorm van eiwit ook is. Maar als je me niet gelooft (i won't shoot you) dan zie ik jou lekker over een jaartje terug en dan praten we verder ;)

Ik geloof je wel jurriaan. Je zal er ongetwijfeld meer van weten dan ik.

edit:

aan de andere kant. Ik heb dus wel een medische opleiding. EN ik heb in 2 maanden meer spieren gekweekt dan jij in heel je training (gezien je pics)...dus hmmmmmm

Inderdaad, er is een groot verschil in afgifte tijd tussen de verschillende proteïnen die je in verschillende voedingsmiddelen vind; je moet proteïnen met verschillende aminozurenprofielen binnen krijgen.

Inderdaad, er is een groot verschil in afgifte tijd tussen de verschillende proteïnen die je in verschillende voedingsmiddelen vind; je moet proteïnen met verschillende aminozurenprofielen binnen krijgen.

ahh heerlijk;...zowaar een zinvolle reply;..heerlijk afwisselend

hey maar luke;.....ik dacht dat ze al die verschillende aminozurenprofielen wel in de whey hadden meegenomen? De whey bestaat toch uit verschillende aminos?

ahh heerlijk;...zowaar een zinvolle reply;..heerlijk afwisselend

hey maar luke;.....ik dacht dat ze al die verschillende aminozurenprofielen wel in de whey hadden meegenomen? De whey bestaat toch uit verschillende aminos?

Man, je blijft maar doorgaan over je whey he? :D

Niemand verplicht je om tonijn of kwark te eten . Er zijn genoeg voedinsbronnen met eiwitten om goed afwisselend te eten .

Terug
Naar boven