Fitness Seller

Mijn allereerste whey gekocht

Als je optimaal wilt groeien zul je meer moeten eten. Zelfs zonder die whey zul je op langere termijn wel wat spiermassa pakken, maar minimaal.

ahh heerlijk;...zowaar een zinvolle reply;..heerlijk afwisselend

hey maar luke;.....ik dacht dat ze al die verschillende aminozurenprofielen wel in de whey hadden meegenomen? De whey bestaat toch uit verschillende aminos?

Whey bestaat inderdaad uit verschillende aminozuren, een proteïne is een verbinding aminozuren. Maar door de structuur van whey wordt het relatief snel opgenomen en zou je dus elke 2 uur moeten innemen, ook 's nachts.
Whey geeft een korte stoot aminozuren in het bloed. Neem je verschillende soorten proteïne, dan is de afgifte geleidelijker. Whey is eigenlijk alleen ideaal op de meest catabole momenten van de dag. En dat is 's ochtends als je opstaat, en na de training. Houd wel rekening met het feit dat het 1,5 uur duurt voordat whey je maag is gepasseerd en onderweg is naar je spieren. Neem dus 30 min voor je training whey! Dan kan je lichaam direct beginnen met herstellen na de training.

hahaha begrijp dat dan,....ik wil jullie gewoon horen zeggen dat ik niet naast die ranzige whey OOK nog eens die k*t tonijn en kwark naar binnen moet stouwen :p

Proteïne rijk voedsel kan heel lekker zijn. Eet gewoon wat kip en biefstuk. Het is duur, maar bouwt wel goed massa. En het is lekker!
Anders kun je zelfs kalkoen nemen, is nog iets goedkoper dan kip, en iets magerder.

Ik geloof je wel jurriaan. Je zal er ongetwijfeld meer van weten dan ik.

edit:

aan de andere kant. Ik heb dus wel een medische opleiding. EN ik heb in 2 maanden meer spieren gekweekt dan jij in heel je training (gezien je pics)...dus hmmmmmm

jahoor dit vraagt om fotos

on topic whey is een snel eiwit dit is eigenlijk alleen optimaal na de training
voor het slapen is dit gewoon zonde

door je whey met melk te mengen wordt het al iest trager , maar nog steeds zal dat reuze mee vallen als je het vergelijkt met een bak kwark;)

wel eens 6 shakes per dag gezopen want zoveel heb je er wel nodig als je geen kip en dergelijken eet en je zecht groter dan juriaan tezijn geworden in 2 maanden tijd

geloof mij maar dat je darmen flink naar de t*fus gaan en je niet bepaalt fijne stoelgang krijgt

imo geeft een slechte stoelgang ook een verminderde opname van het darm kanaal want die wil het er immers zo snel mogelijk uit krijgen en dan loopt het do ozo belangrijke stoffjes mis

mijn visie , heb je haast en hou je niet van lekker eten ben je lui en wil je even snel groot worden door shakes, en niet bang bent va buren die het loodje leggen door je rotte sheeten

lekker doen dan

Ja dit vraagt om pics thorian... als jij ze hier even online zet maak ik precies dezelfde poses en dan kijken we wel even wie er groter is... 2 maanden versus 2.5 jaar...

als het om spieren krijgen gaat, kan je gerust gewoon eten en een paar keren per dag whey nemen om veel eiwitten binnen te krijgen. in principe maakt dat niets uit. het is misschien gezonder om je eiwitten uit verschillende eiwitbronnen te nemen, maar je zal er niet vlugger van groeien. wat die trage en vlugge eiwitten betreft, dat is allemaal bijzaak. volwaardige eiwitten zijn volwaardige eiwitten. en die moet je binnenkrijgen.

Luke1984 zei:
Whey bestaat inderdaad uit verschillende aminozuren, een proteïne is een verbinding aminozuren. Maar door de structuur van whey wordt het relatief snel opgenomen en zou je dus elke 2 uur moeten innemen, ook 's nachts.
Whey geeft een korte stoot aminozuren in het bloed. Neem je verschillende soorten proteïne, dan is de afgifte geleidelijker. Whey is eigenlijk alleen ideaal op de meest catabole momenten van de dag. En dat is 's ochtends als je opstaat, en na de training. Houd wel rekening met het feit dat het 1,5 uur duurt voordat whey je maag is gepasseerd en onderweg is naar je spieren. Neem dus 30 min voor je training whey! Dan kan je lichaam direct beginnen met herstellen na de training.
dat is allemaal theorie. aan mij niet besteed. zie gewoon dat je om de zoveel uur genoeg eiwitten neemt en that's it. als het maar volwaardige eiwitten zijn of als de combinaties een volwaardig eiwit vormen (bvb rijst en linzen) en voor de rest deftig trainen.

Laat hem toch proberen om een wheybeest te worden jongens.

Ik geloof je wel jurriaan. Je zal er ongetwijfeld meer van weten dan ik.

edit:

aan de andere kant. Ik heb dus wel een medische opleiding. EN ik heb in 2 maanden meer spieren gekweekt dan jij in heel je training (gezien je pics)...dus hmmmmmm

ja foto's!!! en dan een heel strak shirtje aan waar die brute spiermassa goed uitkomt en een grote glimlach op je gezicht waarin je uitdrukt hoe blij je met dat superstrakke lijfje van je bent.
tip van skinnie: even je lekker insmeren met sla-olie dan komt je spierdefenitie nog beter uit!!! laat de dames (of heren waar je voorliefde naar uitgaat)maar soppen!!

ja foto's!!! en dan een heel strak shirtje aan waar die brute spiermassa goed uitkomt en een grote glimlach op je gezicht waarin je uitdrukt hoe blij je met dat superstrakke lijfje van je bent.
tip van skinnie: even je lekker insmeren met sla-olie dan komt je spierdefenitie nog beter uit!!! laat de dames (of heren waar je voorliefde naar uitgaat)maar soppen!!

:roflol:

ik hoop niet dat ik afgekraakt wordt en ik zeg ook niet dat wat ik zeg waar is. maar whey shake is een goeie aanvulling op je eiwitten. als je alleen shakes zou drinken en geen andere normale eten neemt, is het hetzelfde al je alleen vitamines zou slikken en geen normale voedsel zou eten. je kan je dagelijkse hoeveelheid eiwitten verkrijgen uit voeding, maar dat zou vaak betekenen dat je je aantal calorieën overschrijdt. whey is een verwerkt product, en het is beter (gezonder) als je je nutrienten uit natuurlijke onverwerkte producten haalt. VIND IK! ik ben geen deskunige. het is maar mijn mening.

ik hoop niet dat ik afgekraakt wordt en ik zeg ook niet dat wat ik zeg waar is. maar whey shake is een goeie aanvulling op je eiwitten. als je alleen shakes zou drinken en geen andere normale eten neemt, is het hetzelfde al je alleen vitamines zou slikken en geen normale voedsel zou eten. je kan je dagelijkse hoeveelheid eiwitten verkrijgen uit voeding, maar dat zou vaak betekenen dat je je aantal calorieën overschrijdt. whey is een verwerkt product, en het is beter (gezonder) als je je nutrienten uit natuurlijke onverwerkte producten haalt. VIND IK! ik ben geen deskunige. het is maar mijn mening.

dat lijkt mij kloppend inderdaad:D

het zijn SUPPLEMENTEN ( sup·ple·ment het; o -en bijvoegsel, aanvulsel )
het is niet VOEDSEL

whey en proteinepoeders kun je tot voeding rekenen imo

Terug
Naar boven