hahaha begrijp dat dan,....ik wil jullie gewoon horen zeggen dat ik niet naast die ranzige whey OOK nog eens die k*t tonijn en kwark naar binnen moet stouwen![]()
Do you wanna grow or don't you?
je zal wel andere troep moeten eten... 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha begrijp dat dan,....ik wil jullie gewoon horen zeggen dat ik niet naast die ranzige whey OOK nog eens die k*t tonijn en kwark naar binnen moet stouwen![]()
je zal wel andere troep moeten eten... 
ahh heerlijk;...zowaar een zinvolle reply;..heerlijk afwisselend
hey maar luke;.....ik dacht dat ze al die verschillende aminozurenprofielen wel in de whey hadden meegenomen? De whey bestaat toch uit verschillende aminos?
Ik geloof je wel jurriaan. Je zal er ongetwijfeld meer van weten dan ik.
edit:
aan de andere kant. Ik heb dus wel een medische opleiding. EN ik heb in 2 maanden meer spieren gekweekt dan jij in heel je training (gezien je pics)...dus hmmmmmm

dat is allemaal theorie. aan mij niet besteed. zie gewoon dat je om de zoveel uur genoeg eiwitten neemt en that's it. als het maar volwaardige eiwitten zijn of als de combinaties een volwaardig eiwit vormen (bvb rijst en linzen) en voor de rest deftig trainen.Luke1984 zei:Whey bestaat inderdaad uit verschillende aminozuren, een proteïne is een verbinding aminozuren. Maar door de structuur van whey wordt het relatief snel opgenomen en zou je dus elke 2 uur moeten innemen, ook 's nachts.
Whey geeft een korte stoot aminozuren in het bloed. Neem je verschillende soorten proteïne, dan is de afgifte geleidelijker. Whey is eigenlijk alleen ideaal op de meest catabole momenten van de dag. En dat is 's ochtends als je opstaat, en na de training. Houd wel rekening met het feit dat het 1,5 uur duurt voordat whey je maag is gepasseerd en onderweg is naar je spieren. Neem dus 30 min voor je training whey! Dan kan je lichaam direct beginnen met herstellen na de training.
Ik geloof je wel jurriaan. Je zal er ongetwijfeld meer van weten dan ik.
edit:
aan de andere kant. Ik heb dus wel een medische opleiding. EN ik heb in 2 maanden meer spieren gekweekt dan jij in heel je training (gezien je pics)...dus hmmmmmm
ja foto's!!! en dan een heel strak shirtje aan waar die brute spiermassa goed uitkomt en een grote glimlach op je gezicht waarin je uitdrukt hoe blij je met dat superstrakke lijfje van je bent.
tip van skinnie: even je lekker insmeren met sla-olie dan komt je spierdefenitie nog beter uit!!! laat de dames (of heren waar je voorliefde naar uitgaat)maar soppen!!

ik hoop niet dat ik afgekraakt wordt en ik zeg ook niet dat wat ik zeg waar is. maar whey shake is een goeie aanvulling op je eiwitten. als je alleen shakes zou drinken en geen andere normale eten neemt, is het hetzelfde al je alleen vitamines zou slikken en geen normale voedsel zou eten. je kan je dagelijkse hoeveelheid eiwitten verkrijgen uit voeding, maar dat zou vaak betekenen dat je je aantal calorieën overschrijdt. whey is een verwerkt product, en het is beter (gezonder) als je je nutrienten uit natuurlijke onverwerkte producten haalt. VIND IK! ik ben geen deskunige. het is maar mijn mening.

whey en proteinepoeders kun je tot voeding rekenen imo