AndroidHealthClinic

mijn cut log

zarion

Novice
Waardering
0
hallo iedereen, ook ik moet er aan gaan geloven a.s. maadag ga ik mij weer inschrijven bij een sportschool en wil a.s. maandag dirct beginnen met cutten.
ik hier op de site veel verschillende dingen gelezen en heb aan de hand van de verschillende stickys en andere topics mijn voedingsschema gemaakt deze wil ik jullie graag laten zien en hoop hier reacties op te krijgen zodat als het nodig is ik nog wat kan bij schroeven.

ik ben 176 lang
weeg 85 kilo
en heb een vt van 26%

mijn eetschema is

Cut shema

09.00 Ontbijt

400 ml magere melk en 4 eetlepels Brinta
2 stuks fruit

11.00 tussendoortje

250 g Magere kwark/ of blikje tonijn op waterbasis

(Trainen kt en cardio)

Na trainen Wey shake

13.30 lunch

3 volkoren boterhammen met kipfilet

15.00 tussendoortje

17.30 avondeten

100 g Zilvervliesrijst, 200 g kipfilet/ of vis en 250 g groenten

19.00 tussendoortje

Opkikker, handje walnoten

21.00 laatste snack

en ga van ma tot en met vrijdag trainen

ma borst biceps en cardio
di. rug triceps en cardio
wo schouders benen en cardio

en daarna start ik vervolgens weer met dag 1 en ga zo verder buik train ik elke dag.

hoor graag van jullie en fotos komen nog gr zarion

woensdag 8 september 2010 begin foto s.JPG

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
2 e dag

nou ben gisteren begonnen met trainen en vandaag ben ik weer geweest.

het gaat wel goed eerst even kt en daarna cardio.

het eten valt op zich wel mee heb het gevoel dat ik best veel eet, alleen s avond laat heb ik weer trek rond een uur of 23.00.

ik ga zo door een week of 4 dan kijk ik naar het resultaat en ga ik waar nodig bijschroeven.

gr zarion

suc6 met je doel :thumbs:

tip haal cranberries in huis , zijn lekker en nemen het hongergevoel weg als je honger hebt + 100 gr is maar 16 cal ... ben zelf 28 kilo afgevallen en weet hoe moeilijk het soms is als het hongergevoel opzet.

He, ik zit qua vetpercentage ongv. het zelfde. Volg je log ;)

• Topic Starter Topic Starter
@ tibonl met wat eet jij die cranberries, tot nu toe gaat het niet zo goed ik weeg nog steeds 85 kilo maar met een vet % van 18 %
Heb me niet goed aan het schema gehouden en ben om eerlijk te zijn niet zo vaak in de sportschool geweest,

Heb afgelopen week fanatiek gesport en op mijn voeding gelet dus hoop nu weer op deze manier verder te gaan het is tog lastig om elke x weer te koken.

Als ik verschil zie zal ik een nieuwe foto plaatsen

Bedankt voor de reacties

Gr. Zarion

@ tibonl met wat eet jij die cranberries, tot nu toe gaat het niet zo goed ik weeg nog steeds 85 kilo maar met een vet % van 18 %
Heb me niet goed aan het schema gehouden en ben om eerlijk te zijn niet zo vaak in de sportschool geweest,

Heb afgelopen week fanatiek gesport en op mijn voeding gelet dus hoop nu weer op deze manier verder te gaan het is tog lastig om elke x weer te koken.

Als ik verschil zie zal ik een nieuwe foto plaatsen

Bedankt voor de reacties

Gr. Zarion

Daar viel meer uit te halen op 3 maanden ja...

Just keep going..

Achja.. je bent wel van 26% naar 18% gegaan, dus dat heb je sowieso al verdiend. Probeer gewoon een schema aan te houden wat je voor een langere periode volhoudt.

Hoe gaat het nu met je cut? Of heb je de moed alweer opgegeven?

Nothing of value comes without being earned..

Terug
Naar boven