MuscleMeat

Mijn cutschema!

Ano_94_73

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Hoi, mijn schema hieronder
Maaltijd 1(8:00): 2 broodjes met pindakaas 3 glazen melk
Maaltijd 2(11:00): mandarijn + 1 en halve brood met pindakaas
Maaltijd 3(14:00):banaan + 50 gram havermout + 28gr whey powder + melk(3 glazen)
Maaltijd 4(17:00): tonijn blik + kip 100 gram + avocado
Maaltijd 5(18:00): 2 eieren en een eetlepel olijfolie erover heen + komkommer
Maaltijd 6(20:00): Vis pengasius 1 stuk + 50 gram bruine bonen
Maaltijd 7(21:00):500 gram magere kwark met walnoten en amandelen mixen + 3 glazen melk

Behoefte

212 gram eiwitten – 212 gram koolhydraten – 47,2gram vet

tot nu toe:

212gr(849,6cal) 212gr(849,6cal) 47,2gr(425cal) 2124Caloriëen

Laatst bewerkt:
een halve brood? 50gram droge havermout zonder melk erbij? tonijn met kip en avocado? eieren met olijfolie eroverheen, gegarneerd met een stukje komkommer? Vis met bonen?

Kan misschien kloppen qua EKV, maar je bent gewoon losse ingredienten aan het opschrijven ofzo. Dit is toch geen eten zo?

• Topic Starter Topic Starter
een halve brood? 50gram droge havermout zonder melk erbij? tonijn met kip en avocado? eieren met olijfolie eroverheen, gegarneerd met een stukje komkommer? Vis met bonen?

Kan misschien kloppen qua EKV, maar je bent gewoon losse ingredienten aan het opschrijven ofzo. Dit is toch geen eten zo?

Hoe zou jij het dan aanpakken?

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 19:37 ----------

vis met bonen is te doen toch? ik zie fkn veel mensen die zo een schema hebben.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 19:38 ----------

die halve brood moest wel zo anders zat ik een overschot aan vet.

Drink 3 glazen water bij je whey proteine ipv melk. En verdeel die andere 3 glazen melk over de dag.

Terug
Naar boven