Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee ik bedoel het niet zo, ik bedoel ik maak deze liedjes met wat ik het fijnst vind. Wat bedoel je met loop programma? Dat de geluiden al in het programma zitten? Want ik maak de melody zelf, met mijn midi-keyboard.
En thnx voor de reacties want ik ben al bezig met track 2 en daar probeer ik alle tips in te verwerken. Ik zal die track ook wel hier posten als die klaar is. Maar daarna niet meer want dan vind ik het een beetje spammerig.
Knap werk bro, voor een eerste nummer zeker niet verkeerd.
Hij klinkt "fris", lekkere deuntjes wel.
Je gaat echter wel richting lounge, het nummer is te weinig opzwepend om het house of electro te noemen. Als je echt commerciële house wilt maken dan moet je meer energy in je nummers gooien.
Al vind ik lounge-achtige muziek ook relaxed.
Maak niet teveel "breaks" in je nummer he; af en toe de beat laten stoppen en weer richting een climax werken is goed, maar niet te vaak in een nummer doen.
Hey Bob,
Je track klinkt best goed enkel moet je wat meer variatie erin pompen.
En laat die magic music maker liggen das kinderspeelgoed,
Ableton live is een aanrader, is het beste programma dat ik al gebruikt heb,
top dj,s/producers zoals Carl Cox, Deadmau5, dj Jazzy Jeff gebruiken dat programma ook.