re4gge
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik zal me even voorstellen, ik ben Rutger en ben 18 jaar jong. Ik heb dit forum een tijdje geleden ontdekt en het heeft me veel geholpen sindsdien. Het is ook de rede dat ik deze log bij ga houden. Ik verwacht dat deze log me motivatie zal geven bij het trainen (alle beetjes helpen
). Verder voetbal ik ook nog 3x per week en zit ik in me examen jaar van vwo-6. Mijn doel met Rippetoe is in massa en kracht aan te komen (ik volg Rippetoe nu btw 1.5 maand).
Al mijn trainingen doe ik thuis, en ik bezit alle materialen om het programma te volgen (Barbells, dumbbells, squat rack, etc). Ik train op Maandag/Woensdag/Vrijdag, en op Dinsdag/Donderdag/Zaterdag voetbal ik. Mijn voorlopige doel is om de 100kg grens te halen met de squat, en daarna verder op te bouwen. Volgende week zit ik waarschijnlijk aan mijn eigen lichaamsgewicht met squat. Ook zal ik binnekort een eetschema gaan volgen, maar die is nog under construction. Als ik nog wat ben vergeten, of als je nog iets wilt weten dan vraag je het maar. Oke genoeg gelul
Stats:
1.80m
73.5kg
bf 10%
Workout A:
3 x 5 Squat
3 x 5 Bench Press
1 x 5 Deadlift
Workout B:
3 x 5 Squat
3 x 5 Military Press
3 x 5 Bent Over Row
Maandag begin ik met workout B, en zal ik dus mijn eerste log posten.
). Verder voetbal ik ook nog 3x per week en zit ik in me examen jaar van vwo-6. Mijn doel met Rippetoe is in massa en kracht aan te komen (ik volg Rippetoe nu btw 1.5 maand).Al mijn trainingen doe ik thuis, en ik bezit alle materialen om het programma te volgen (Barbells, dumbbells, squat rack, etc). Ik train op Maandag/Woensdag/Vrijdag, en op Dinsdag/Donderdag/Zaterdag voetbal ik. Mijn voorlopige doel is om de 100kg grens te halen met de squat, en daarna verder op te bouwen. Volgende week zit ik waarschijnlijk aan mijn eigen lichaamsgewicht met squat. Ook zal ik binnekort een eetschema gaan volgen, maar die is nog under construction. Als ik nog wat ben vergeten, of als je nog iets wilt weten dan vraag je het maar. Oke genoeg gelul

Stats:
1.80m
73.5kg
bf 10%
Workout A:
3 x 5 Squat
3 x 5 Bench Press
1 x 5 Deadlift
Workout B:
3 x 5 Squat
3 x 5 Military Press
3 x 5 Bent Over Row
Maandag begin ik met workout B, en zal ik dus mijn eerste log posten.

Succes