AndroidHealthClinic

Mijn eerste Rippetoe log

Je houd het allemaal erg netjes en overzichtelijk.
Mag ik vragen wat voor schema je voor rippetoe hebt gevolgd? En of je rippetoe schema dermate je meer massa hebt opgeleverd de afgelopen tijd tegenover vroeger?

Succes.

• Topic Starter Topic Starter
ah, zo doe ik het altijd al, dacht dat het zo moest
Is het beter ook?

Ik neem aan van wel, want het wordt volgens mij ook aanbevolen in het rippetoe schema om full squats te doen.

Je houd het allemaal erg netjes en overzichtelijk.
Mag ik vragen wat voor schema je voor rippetoe hebt gevolgd? En of je rippetoe schema dermate je meer massa hebt opgeleverd de afgelopen tijd tegenover vroeger?

Succes.

Bedankt! Uhm voor rippetoe was ik de doorsnee fitness noob, gewoon een eigen schema gemaakt zonder echt een idee erachter, geen voedingsschema, etc. Ik merk wel dat ik door rippetoe wat massa erbij heb gekregen, alleen weet ik niet hoeveel precies. Maar je wint er vooral kracht mee in de grote oefeningen. Wil je dit schema zelf dan gaan volgen?

Vandaag had ik geen voetbal, dus kon ik mooi ff een work-out meepakken. Het is een bicep-tricep training geworden (niet echt de beste combo, maar wel lekker :D).

Biceps Barbell Curl
6 x 26,5kg
5 x 26,5kg
5 x 26,5kg

Hammer Curls
6 x 11,5kg
5 x 13,5kg
5 x 12,5kg

Dips
2 x 6 x BW

Skull Crushers
6 x 18,5kg
8 x 18,5kg

Dips
1 x 7 x BW => Ik was gelijk na skull crushers gaan dippen, dus toen ik me 8e rep wilde maken zaten me triceps erdoorheen en pleurde ik eraf :D Al met al een lekkere training.

Even een update: Me examens zijn vandaag begonnen, dus deze week zal ik zoiezo niet volledig kunnen trainen. Wel probeer ik morgen en donderdag nog ff me squat mee te pakken, aangezien ik deze weer ff omhoog moet hebben. Volgende week kan ik waarschijnlijk weer aan de bak, want dan heb ik maar 2 examens.

Over en uit

Nette training, na je examens dan maar weer hardcore:rocker:

haha dat is zeker een verkorte training:P, maar tog netjes:)

en lukt het een beetje die full squat? Voelt hij niet beter aan? :)

Terug
Naar boven