XXL Nutrition

Mijn eerste Voedingsschema

Boer12

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Hallo, ik ben een ongeveer twee weken geleden begonnen met fitness.
Ik ben iemand die moeilijk gewicht bijkomt, dus ik zou zeker met een voedingsschema willen beginnen.

7:00:
-Banaan
-Kellogs Cornflakes
-Melk

10:30
-Cashewnoten
-Kiwi
-2 Volkoren Boterhammen

12:30
-4 Volkoren Boterhammen
-Magere Yoghurt

15:00
-Pasta

18:00
-Wat de pot schaft :s (Dit kan/mag ik spijtig genoeg niet zelf bepalen, maar is altijd gezond met genoeg groentjes en koolhydraten)

21:00
-Kwark
-Pindanoten

Mijn beleg voor het brood is kippewit, ham, kaas, (tips?)

Is dit een degelijk schema? Ik zou ook graag een weightgainer willen toevoegen, is dit een goed idee? Alle tips zijn welkom :). Alvast bedankt op voorbaat!

Hallo, ik ben een ongeveer twee weken geleden begonnen met fitness.
Ik ben iemand die moeilijk gewicht bijkomt, dus ik zou zeker met een voedingsschema willen beginnen.

7:00:
-Banaan
-Kellogs Cornflakes
-Melk

10:30
-Cashewnoten
-Kiwi
-2 Volkoren Boterhammen

12:30
-4 Volkoren Boterhammen
-Magere Yoghurt

15:00
-Pasta

18:00
-Wat de pot schaft :s (Dit kan/mag ik spijtig genoeg niet zelf bepalen, maar is altijd gezond met genoeg groentjes en koolhydraten)

21:00
-Kwark
-Pindanoten

Mijn beleg voor het brood is kippewit, ham, kaas, (tips?)

Is dit een degelijk schema? Ik zou ook graag een weightgainer willen toevoegen, is dit een goed idee? Alle tips zijn welkom :). Alvast bedankt op voorbaat!

Er staan geen hoeveelheden bij. Dus moeilijk te bepalen of het ok is of niet.
Mij lijkt het veel te weinig. Gooi aub die Kellog's Cornflakes eruit. Veel te veel snelle suikers. Neem Brinta of havermout in de plaats. Met een beetje honing is dit heel goed te eten. En in plaats van de magere yoghurt neem je beter kwark. Dit bevat veel meer eiwitten en als je er een paar schepjes protein shake bij doet is dit heerlijk om te eten en heb je een overvloed aan calorieën binnen.
Noten voor het slapengaan is ook niet echt goed.
Veel zaken ga je moeten leren eten en hoeveelheden ga je moeten opbouwen. Maar met een paar goede ideeën krijg je alles wel binnen.
Succes

Laatst bewerkt:
Als je moeilijk in gewicht bij komt moet je VEEL meer eten dan dit!..

6 boterhammen per dag? magere yoghurt? cornflakes?
Brinta, liters melk, kip, vis, rijst, 15boterhammen, kom op man.

Stats: 1m85 60kg - dit is gewoon ZWAAR ondergewicht. Ga sticky's lezen aub.

Als je graag gewicht bij wilt komen lukt dat zeker niet met dit schema. Zoals daniel zegt, meer boterhammen, kip, pasta, nootjes, veel melk en de cornflakes vervangen voor brinta.

Terug
Naar boven