Fitness Seller

Mijn eetschema, opmerkingen/kritiek graag!

Raj

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo BB’rs ik wil graag aankomen alleen volgens mij is mijn eetschema nóg lang niet optimaal. Ik dacht altijd dat ik veel at, omdat ik een brood per dag eet, maar nu ik het heb opgeschreven valt het mij op dat er toch nog wel gaten zijn.
Ik studeer daardoor is het moeilijk voor mij om bijvoorbeeld havermout te maken, overdag (daarom kies ik voor zoveel brood) dit vind ik ook niet perfect maar bakjes kwark blijven denk ik niet goed in mijn tas. Graag zou ik advies willen hebben van jullie wat er allemaal fout is aan mijn schema. Kritiek graag! Ik ben zeer gemotiveerd.

Ik ben 1,93m kort en nu 81,5kg (2 maanden geleden was ik 78 kg). Ik ben nu een tijdje gestopt met creatine en toen woog ik ruim 84kg (in de ochtend gewogen).

Ik moet er wel even bijzeggen dat ik een vegetariër ben (geen vlees/vis wel ei enz). Ik heb lange tijd mijn zink-levels niet in de gaten gehouden waardoor ik denk dat ik hier een tekort aan heb gekregen. Ik ben nu 3 weken begonnen met een zinksupplement, en ik heb het gevoel dat mijn testosteron hoger is (meer haargroei enz). Dit komt ook door het squaten waar ik nu 1,5 maand mee begonnen ben (eerst vooral moeite met mijn rug, die moest nog versterken, nu begin ik de laatste tijd meer om zoveel mogelijk kracht te zetten). Ik squat nu 80kg van 5 sets. Benchpress 55kg. Ik merk wel dat ik veel spierpijn blijf houden, ook nu ik een shake na mijn training drink, dit is vervelend voor mijn training op woensdag en vrijdag.

In de eiwitshake die ik drink zit van alles, dextrose aminozuren enz. Ik denk dat ik die eiwitshake op het laatste moet vervangen voor een bak kwark. Omdat dat langzame eiwitten zijn en misschien beter opnemen + dat de dextrose in mijn shake alleen maar mijn stofwisseling nog sneller maakt?
Nu ik dit schema heb gemaakt, valt me op; dat ik te weinig eiwitten eet? (alleen uit de shakes) en dat ik geen melk drink…