XXL Nutrition

Mijn laatste kans

Toe Toe

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben een vent van 40 en wil toch noch is op mijn laatste jaren een schoon borstkas krijgen. Is dat mogelijk ? Ik hoop van wel. Het is mij wel bewust dat het bij mij langer gaat duren als bij een jonge gast. Nu ik moet in de zomer aan strand staan voor de med. zorg te verlenen. Ik wens mij van harten met mijn 40 noch is een beetje indruk te maken.

Na het lezen van verschillende kuren, denk ik dat ik zal beginnen met DecaDurabolin en Sustanon 250.

Is dat het juist voor mij ?

Gelieve mij een beetje te steunen, en te helpen.

Dank je nu als

TOE TOE

mooie openings post

wat zijn je trainings ervaringen, heb je al eerder gekuurt??

Dus, je hoopt op 4 maanden tijd, met hulp van AAS, een borstkas te krijgen waar mensen van onder de indruk zijn ???
Mooie eerste post !!!
Waarschijnlijk een kloontje, neen ?

• Topic Starter Topic Starter
Op je vraag

wat zijn je trainings ervaringen, heb je al eerder gekuurt??[/QUOTE]

NEEN ik heb noch nooit iets genomen !!
Ik heb de kans elke dag tot 4 uur te trainen!!

Moet wel zeggen ben geen hamster hoor !! :-)

ben 172 groot en 84 KG

hoe lang train je ?

Ik denk dat hij nog moet beginnen.

Beste Toe toe, zet het uit je hoofd.
Je wordt in vier maanden tijd geen beachboy meer op je veertigste, daar helpt geen chemie aan.

Ik weet niet of je momenteel al sport maar:
Als je enigzins om je gezondheid geeft dan ga je rustig beginnen met sporten. Beetje joggen met gewichten stoeien etc. Dan voel je je over vier maanden tenminste fit.
Met een strak dieet kun je in deze periode behoorlijk wat overtollige kilo's kwijtraken.

Doe als ik, maak er een vijf jaren plan van ;)

Kijk eens in het knalkuur-schema van Sisevano...
die weet van wanten

• Topic Starter Topic Starter
Je moet mij toch niet de hoop nemen !!! Veel meer het tegendeel !! Ik wil niet rondlopen als een spier maar meer een beetje figuur !!! En ik ken iemand die Deca en sustanon neemt die gaat uit elkaar als een bloem om het schoon uit te drukken!

Tja gozer,

Je hebt nog niet getraind,en wil aan de bollen.Vindt het niet echt verstandig.Ondanks je leeftijd,toch een beetje breezah gedrag.

Natuurlijk kan je het nemen,maar of dat verstandig is?????

Probeer het eens met - inzet - schijnt een wondermiddel te zijn gewoon 4 keer per week keihard trainen. Hou dit een aantal jaar vol en besluit dan pas om naar andere middelen te grijpen als je het dan nog nodig vind teminste.

Ik ben niet tegen spuiten of slikken maar veel mensen denken volgens mij nog steeds dat je zonder hard werken iets kan bereiken nou dat lukt dus niet.

Ook als je iets gebruik zal je er nog steeds iets voor moeten doen en dat is nu juist het mooie van de sport bodybuilding thuis komen met een voldaan gevoel na een harde training heerlijk.

Probeer het eens met - inzet - schijnt een wondermiddel te zijn gewoon 4 keer per week keihard trainen. Hou dit een aantal jaar vol en besluit dan pas om naar andere middelen te grijpen als je het dan nog nodig vind teminste.

Ik ben niet tegen spuiten of slikken maar veel mensen denken volgens mij nog steeds dat je zonder hard werken iets kan bereiken nou dat lukt dus niet.

Ook als je iets gebruik zal je er nog steeds iets voor moeten doen en dat is nu juist het mooie van de sport bodybuilding thuis komen met een voldaan gevoel na een harde training heerlijk.

+1

Idealist, ga er maar vanuit dat het bij 90 % anders ligt ;)

Je moet mij toch niet de hoop nemen !!! Veel meer het tegendeel !! Ik wil niet rondlopen als een spier maar meer een beetje figuur !!! En ik ken iemand die Deca en sustanon neemt die gaat uit elkaar als een bloem om het schoon uit te drukken!
Gozer, je klinkt net als een klein kind, ga eerst eens fatsoenlijk trainen, als je denkt dat anabolen een wondermiddel zijn dat je van de 1 op andere dag 15kg vvm gained zal je, je vreselijk vergissen.

Gozer, je klinkt net als een klein kind, ga eerst eens fatsoenlijk trainen, als je denkt dat anabolen een wondermiddel zijn dat je van de 1 op andere dag 15kg vvm gained zal je, je vreselijk vergissen.

Geen klein kind, gewoon een midlifecrisis, de thread titel zegt alles al ;)
Gaat vanzelf over als hij erachter komt dat een Harley kopen veel makkelijker is :D

The Pec Deck posse is checking in :roflol:

You've gotta be ****ing kidding me. :roflol:

Gezonde voeding en goed trainen.Om de 2 weken een testo en een deca aangevuld met een snufje groeihormoon en walla,klaar is kees.
Mooi kuurtje voor een 40teger.Het groeihormoon geeft een verjongent effect.

Met alle respekt.

Veertig worden en je conditie verwaarlozen.
Wellicht jaren niet naar omgekeken?
Is een vorm van luiheid als jij je nu wil beroepen op een wondermiddel.
Anabolen doen geen wonderen zonder juiste trainingswijze.
Vergeet ook niet de mogelijke bijwerkingen.
Met motivatie, tijd en inspanning kun je op vier maand tijd naturel ook veel bereiken .

Vijf dagen per week tweemaal daags trainen.
Hiermee bereik je meer dan door cardio en kracht in 1 training te persen en liever tweemaal daags een uur je inspannen dan elke dag een marathontraining van 2 uur in te lassen.
Veel afwisseling in de oefeningen.

Cardio elke trainingsdag.
Ik neem aan dat je conditie nihil is dus wissel lopen af met zwemmen.
Vier op vijf van de cardiotrainingen doe je in intervalvorm.

Krachttraining voornamelijk compounds en bodyweight-oefeningen.

Als je dat vier maand gedisciplineerd volhoudt zonder je te overtrainen herken je jezelf niet meer.
Als je twee volle dagen per week uitrust zal je niet oververmoeid geraken hoor,mits je voeding en slaap ook wat gerespecteerd worden.

Vraag zoiets aan elke ervaren militair,in zulke tijdsspanne stoom je elke couch potato klaar tot een rasechte ...wat je ook maar wil zijn:lifter::doggy:

De laatste regel overdrijf ik een beetje.Maar voldoende motivatie,discipline,trainingskennis en tijd gaan je ver helpen.

By the way,een goede kuur zal je een paar honderd euro kosten.
Waarom dat geld niet besteden aan een ervaren instructeur die je de eerste weken begeleidt,zijn kennis en motivatie op je overbrengt .
Daarna ben je gelanceerd en kan je op jezelf voortdoen .
Persoonlijk vind ik dit voor jou de beste manier voor snelle en blijvende resultaten.
Je zal ook veel meer bijleren dan door nu te experimenteren met hormonen.
Op dit board zullen trouwens wel mensen te vinden zijn om onder zulke voorwaarden je wat begeleiding te geven.

Na de zomer kun je dan nog steeds beslissen of dit je ligt en wat je in de toekomst wilt doen met dit kuuridee.

Terug
Naar boven