MuscleMeat

Mijn lengte..

wimmos zei:
Nah! Ik ben 1.74 en mn vriendin is 1.78 ofzo en dat stoort zelden. Wat doet het er uiteindelijk ook toe he?

Ik heb een vriend die naar één of andere "groeidokter" is geweest op zn 16e. Hij wou daar nooit veel over kwijt, het enige wat ik weet is dat hij heel veel water moest drinken :rolleyes: .. op 2 jaar tijd is ie toch nog 10 cm bijgekomen, maar ik denk eerder dat hij een beetje een late bloeier was..

Je kan mss ook zo'n groeidokter opzoeken - je weet nooit - of een psycholoog als je der echt mee inzit.

Succes

zo'n ''groeidokter'' zal niet meer helpen op deze leeftijd. Een kereltje die ik ken is vroeger ook naar zo'n dokter geweest. Hij zou als hij uitgegroeid zou zijn ongeveer 160 cm worden, niet veel groter iig. Nu is hij uiteindelijk 185 cm geworden. Ze hebben hem behandeld met groeihormonen, was rond z'n 14e.
Maar iig als je nog lengte wil pakken, moet je een stuk jonger zijn, omdat je rond je 18e al bijna of helemaal uitgegroeid bent.

Ik ben zelf ook maar een meter 70, ik heb er zelf ook een tijdje mee in de knoop gezeten maar je moet het gewoon accepteren, Blijf zeker doortrainen en op het vlak van vrouwen moet je gewoon goed de lengte inschatten van vrouwen, laat je niet doen gewoon omdat je wat kleiner bent dan de rest!!

Als je wil uitrekenen hoe groot je uiteindelijk gaat worden al denk ik dat er niet veel meer zal bijkomen moet je naar een endocrinoloog gaan, die zal een x ray foto nemen van de groeischijven in je hand en zo kunnen ze precies meten hoe groot je zal worden.

JollyJumper zei:
Als je wil uitrekenen hoe groot je uiteindelijk gaat worden al denk ik dat er niet veel meer zal bijkomen moet je naar een endocrinoloog gaan, die zal een x ray foto nemen van de groeischijven in je hand en zo kunnen ze precies meten hoe groot je zal worden.

Ik heb deze test een paar jaren geleden laten doen en ging volgens de test max 1m90 worden. Ik ben uiteindelijk 2m.

Nu wat bizar is, mijn ouders zijn niet super groot (pa : 1m80, ma: 1m68) en toch zijn mijn broer en ik elk 2m...
En neen, de melkboer is geen grote jongen....

gymnasia zei:
Ik heb deze test een paar jaren geleden laten doen en ging volgens de test max 1m90 worden. Ik ben uiteindelijk 2m.

Nu wat bizar is, mijn ouders zijn niet super groot (pa : 1m80, ma: 1m68) en toch zijn mijn broer en ik elk 2m...
En neen, de melkboer is geen grote jongen....
Die tests zijn niet echt correct. Ik zou 2.05m worden. Ben nu nog ''maar'' 1.95, en ik heb niet het idee dat er nog 10cm bij komt.

ze denken ook aan het nageslacht he, grote man zorgt voor grote kinderen. dat hoeft trouwens niet eens zo te zijn maar goed.

Terug
Naar boven