wimmos zei:Nah! Ik ben 1.74 en mn vriendin is 1.78 ofzo en dat stoort zelden. Wat doet het er uiteindelijk ook toe he?
Ik heb een vriend die naar één of andere "groeidokter" is geweest op zn 16e. Hij wou daar nooit veel over kwijt, het enige wat ik weet is dat hij heel veel water moest drinken.. op 2 jaar tijd is ie toch nog 10 cm bijgekomen, maar ik denk eerder dat hij een beetje een late bloeier was..
Je kan mss ook zo'n groeidokter opzoeken - je weet nooit - of een psycholoog als je der echt mee inzit.
Succes
zo'n ''groeidokter'' zal niet meer helpen op deze leeftijd. Een kereltje die ik ken is vroeger ook naar zo'n dokter geweest. Hij zou als hij uitgegroeid zou zijn ongeveer 160 cm worden, niet veel groter iig. Nu is hij uiteindelijk 185 cm geworden. Ze hebben hem behandeld met groeihormonen, was rond z'n 14e.
Maar iig als je nog lengte wil pakken, moet je een stuk jonger zijn, omdat je rond je 18e al bijna of helemaal uitgegroeid bent.

.. op 2 jaar tijd is ie toch nog 10 cm bijgekomen, maar ik denk eerder dat hij een beetje een late bloeier was..