Fitness Seller

mijn maat is overleden

Bezoekers in dit topic

koetje

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jan 2005
Berichten
6.520
Waardering
1
mijn maat / collega/trainingsmakker is gisterennacht overleden .

zijn vriendin waarmee hij intussen 6jaar samen is belde me het nieuws door deze morgen .

hij zat net in zijn laatste kuur , vrijdag zijn we nog samen na de gym geweest en daarna stappen .

zondag zweette hij hevig hij kreeg geen adem meer en moest dringend naar het ziekenhuis waarop vastegsteld werd dat hij een vlek op zijn long had en een zware longontsteking . 2weken geleden werd in het ziekenhuis gezegd dat alles in orde was .

maar gisterennacht is hij dus gestorven , ik weet ook allemaal niet wat ik nu moet typen maar het was een beste kerel , altijd klaar om iemand te helpen

slechts 24jaar oud en ging binnekort trouwen met zijn vriendin

ik ben er doorheen van normaal ging ik hem morgen opzoeken
 
Woorden schieten tekort.

Sterkte!
 
.... gecondoleerd kerel .... sterkte ...
 
Gecondoleerd.
 
:sad: ..................... ****ed up man. En sterkte ermee.
 
Jezus kerel..... Sterkte en gecondoleerd.
 
What the hell man! Zo plotseling... :( Veel sterkte!
 
Gecondoleerd :/
 
Gecondoleerd :(

Misschien is dit een beetje ongepast om te vragen, maar hoe kan het dat je maat niks gemerkt heeft en jullie ineens overvallen werden? Er zijn vele zware symptomen die met een longontsteking gepaard gaan (rillen, transpireren, borstpijn en daaruit voortvloeiende keel en hoofdpijn, ophoesten van bloed). Of was hij voor deze klachten die twee weken geleden juist naar de dokter geweest?
 
gecondoleerd bro, en heel veel sterkte, take care of his girl, ze kan je steun gebruiken
 
Ik heb zoiets al meerdere malen meegemaakt dus ik voel met je mee makker.


Veel sterkte toegewenst.
 
Ik stel me ook vaak de vraag hoe verschrikkelijk het zou moeten zijn,
om een echte bro te verliezen..

gecondoleerd :sad:
 
huckfinn zei:
Gecondoleerd :(

Misschien is dit een beetje ongepast om te vragen, maar hoe kan het dat je maat niks gemerkt heeft en jullie ineens overvallen werden? Er zijn vele zware symptomen die met een longontsteking gepaard gaan (rillen, transpireren, borstpijn en daaruit voortvloeiende keel en hoofdpijn, ophoesten van bloed). Of was hij voor deze klachten die twee weken geleden juist naar de dokter geweest?


2weken geleden was hij met die klachten naar de dokter geweest , de huisarts zei dat het niets was vandaar dat het zo onverwacht kwam .

gisteranavond zakte zijn bloeddruk en blokkeerden zijn nieren :(

en vanaf toen was het gedaan
 
Gecondoleerd en heel veel sterkte..
 
gecondoleerd bro, ik weet hoe jij je voelt, heb drie weken ook een goede vriend plotseling verloren aan een motorongeluk.

Sterkte in deze moeilijke tijd,
 
**** hee, zoiets hakt er wel in :(
 
Gecondoleerd kerel.
 
Back
Naar boven