XXL Nutrition

Mijn Progress (anderhalf jaar tijd)

• Topic Starter Topic Starter
t*ring man!

en dan dacht ik dat ik goede genen had:eek:....

Ooit overwogen om mee te gaan doen aan wedstrijden?
Nee, eigenlijk heb ik nog niet over een wedstrijd nagedacht, dat is iets voor over een jaar of 4/5.
Lijkt me wel super vet om er aan mee te doen.

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Nette progressie man!

Een vraagje, date je nu ook oudere vrouwen? Omdat je er ook wat ouder uit ziet, ben ik wel benieuwd naar.
Tja, eigenlijk heb ik al bijna 2 jaar niet meer gedate, hou me meer bezig met de sportschool en ben geen held in 't versieren van vrouwen.. :P

of hoe noemen ze dat?

"Beta-fag" ;)

Baas

Mooie progressie!

Epic baard ook voor 19 jaar. Op het eerste gezicht zou je zo denken dat je 30-40 bent, maar je ziet nog wel dat je jong bent als je goed kijkt.

Nee, eigenlijk heb ik nog niet over een wedstrijd nagedacht, dat is iets voor over een jaar of 4/5.
Lijkt me wel super vet om er aan mee te doen.

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

Tja, eigenlijk heb ik al bijna 2 jaar niet meer gedate, hou me meer bezig met de sportschool en ben geen held in 't versieren van vrouwen.. :P

of hoe noemen ze dat?

"Beta-fag" ;)

Haha oke man! Ga vooral zo door met trainen, zeker wel potentie voor wedstrijden.

Deze man eet ijzer als ontbijt.

Misschien toch maar goed dat ik je aan de gewichten heb gekregen! Ga zo door gekke vent!

Mooi Progress man!

Ik vindt jou echt een baas haha!
Je bent het bewijs dat een goed voedingsschema & training schema tot prachtige resultaten leidt.

Zeker goed progress, en voor mij weer een motivatie om me cut af te maken (vp 20 > 12%)

Keep it up bro!

Ik vindt jou echt een baas haha!
Je bent het bewijs dat een goed voedingsschema & training schema tot prachtige resultaten leidt.

Zeker goed progress, en voor mij weer een motivatie om me cut af te maken (vp 20 > 12%)

Keep it up bro!
Haha, thanks voor de feedback man!
Positieve berichten zijn altijd fijn (:

En fijn om te horen dat ik je motiveer, dat is uiteindelijk ook mijn doel. tot nu toe al 4 mensen (flinke knapen) mijn verhaal verteld op m'n nieuwe werk, de dag erna dat ik ze weer tegen kwam vertelde ze me al direct dat ze weer naar de sportschool zijn gegaan, super fijn om mensen te motiveren, iedereen heeft wel eens een zetje nodig, ik weet er alles vanaf! :D

Haha, thanks voor de feedback man!
Positieve berichten zijn altijd fijn (:

En fijn om te horen dat ik je motiveer, dat is uiteindelijk ook mijn doel. tot nu toe al 4 mensen (flinke knapen) mijn verhaal verteld op m'n nieuwe werk, de dag erna dat ik ze weer tegen kwam vertelde ze me al direct dat ze weer naar de sportschool zijn gegaan, super fijn om mensen te motiveren, iedereen heeft wel eens een zetje nodig, ik weet er alles vanaf! :D

Anytime bro! Is het misschien mogelijk om jou voedingsschema in te zien?
Ben namelijk erg benieuwd wat je zoal naar binnen werkte tijdens je cut.
Dee je ook cardio, of puur voeding ?

En ik neem aan dat jij nog thuis woont, Hoe dee je dit tijdens het avond eten?
Want ik moet iedere dag rekening houden met het avondeten (eten wat de pot schaft) i.v.m. calorien ect.

Anytime bro! Is het misschien mogelijk om jou voedingsschema in te zien?
Ben namelijk erg benieuwd wat je zoal naar binnen werkte tijdens je cut.
Dee je ook cardio, of puur voeding ?

En ik neem aan dat jij nog thuis woont, Hoe dee je dit tijdens het avond eten?
Want ik moet iedere dag rekening houden met het avondeten (eten wat de pot schaft) i.v.m. calorien ect.
Mijn voedingsschema is niet erg speciaal, zit meestal rond de 2100-2200 kcal per dag, hoofdzakelijk kip, tonijn, biefstuk etc, split is ong 20vet, 50%eiwit 30% koolhydraat.
en ja, ik woon nog thuis, mijn geluk is dat mijn vader zijn eigen slagerij heeft, ik eet daarom meestal kip/kaloen/biefstuk/ossehaas etc, verder gewoon groente, fruit, veel water, magere kwark en eiwit shakes.
ik doe ook cardio, al is dit de laatste tijd flink aan 't slacken omdat ik veel meer plezier heb in kracht training.

(wat ik doe is voor mezelf koken, hier hebben mijn ouders geen problemen mee)

Top man! Ik denk dat je het goed zou doen als strongman.
Nette stats ook, pure animalistic power! :D

mirin viking looks

jeeminee :eek: 19 jaar??
mooi hoe je je kale bulles compenseert btw ;)
en wat een kracht zo rap, wauw
en dan ook nog zo rap veel kilo's verloren, respect

goede baard :D

sorry maar ik geloof echt niks van die squat, bench EN deadlift

kan je daar filmpjes van maken?

Heel knappe vooruitgang

Terug
Naar boven