- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Fijn dat ik je heb kunnen helpen Burgermeister! Hopelijk heb je een goed schema kunnen samenstellen.Je mag mij altijd een PB sturen, maar ik kan je niet garanderen dat ik je kan voorzien van goed advies, aangezien ik zelf min of meer in hetzelfde schuitje zit als jij! Ik heb ook 8 weken geleden de knop omgedraaid (ik woog bijna 92 kilo) en ben op mijn voeding gaan letten en ik sport nu 4x in de week. Ik ben inmiddels 7 kilo kwijt en ik ben erg trots op hetgeen wat ik nu al behaald heb.
Nog een kleine tip:
Gebruik Myfitnesspal. Dan kun je per dag precies bijhouden wat je eet aan koolhydraten, eiwitten en vetten. Bijna alle artikelen van de Nederlandse supermarkten staan in hun database en je kunt zelfs artikelen scannen met de ingebouwde barcodescanner, super chill! Ze hebben een website en ze hebben ook mobiele apps en het is gewoon gratis!
Nog een kleine tip:
Gebruik Myfitnesspal. Dan kun je per dag precies bijhouden wat je eet aan koolhydraten, eiwitten en vetten. Bijna alle artikelen van de Nederlandse supermarkten staan in hun database en je kunt zelfs artikelen scannen met de ingebouwde barcodescanner, super chill! Ze hebben een website en ze hebben ook mobiele apps en het is gewoon gratis!