MuscleMeat

Mijn schema

tunux

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
366
Lengte
1m85
Goede dag mijn doel is om wat vet kwijt te raken ik weeg nu 80 en ik wil naar de 75 toe.
stats

leeftijd19
lengte 183cm
gewicht 80kg

eetschema:
07:15 2 bruine boterhammen met kipfilet en 2 glazen water
09:00 appel
12:30 3 bruine boterhammen kipfilet, Soep, wasa cracker+oude kaas,2glazen water en 250 ml halfvolle melk.
14:30 appel en of manderijn,sinasappel,banaan
16:30 gekookte aardappelen, 2 porties groenten, soep,stukje vlees indien er kipfilet of kaloen aanwezig is anders niet, 2 glazen water, 250ml halfvolle melk,
17:30 appel
20:00 kwark+appel (ik heb namenlijk savonds na het trainen altijd nog ongelovelijke trek en tja appels zijn gewoon lekker.

Fitness schema
maandag Biceps+rug+HIIT - 15 min 1min 8kmh/1min 16kmh/ 1km 8kmh etc etc.
disndag triceps+borst+Cardio 45 min fietsen
woensdag biceps+rug+schouders+benen+ HIIT (zie maandag)
donderdag triceps+borst+45 min cardio hardlopen

dit was mijn voedsel en trainings schema zijn er van jullie kant nog dingen die ik moet verbeteren? ik ben namenlijk uit op een lager gewicht en minder vet. alvast bedankt.

BTW zijn er middelen om het honger gevoel te onderdrukken???????

Hoi,

Wat ik zou doen is de oude kaas vervangen door magere kaas, of een kaassoort met een laag vetpercentage vb leerdammer. De halfvolle melk vervangen door magere melk. Bij je fruit momenten zou ik magere yoghurt eten of eventueel een Whey-eiwit shake.

Om meer vet te verbranden tijdens de training is het goed om voor je training twee koppen koffie te drinken (of een red bull).

Je honger onderdrukken kan je door vb meer eiwitten in te nemen.

Hoi,

Wat ik zou doen is de oude kaas vervangen door magere kaas, of een kaassoort met een laag vetpercentage vb leerdammer. De halfvolle melk vervangen door magere melk. Bij je fruit momenten zou ik magere yoghurt eten of eventueel een Whey-eiwit shake.

Om meer vet te verbranden tijdens de training is het goed om voor je training twee koppen koffie te drinken (of een red bull).

Je honger onderdrukken kan je door vb meer eiwitten in te nemen.

Leerdammer is geen light kaas. Leerdammer light wel :rolleyes:
Ga dan voor cantenaar, milner, sint maarten, sanio valio, oudendijck light,

Terug
Naar boven