XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja man 1 groot succes verhaal haha
 
Jawel alleen kun je die grens veel eerder bereiken. En het enige wat je eroverheen kan helpen is echt maximiliseren AAS HGH en dat soort spullen
Volgens mij heeft spier net als vet geen limiet bij een mens maar met spiermassa moet je wel steeds verschillende middelen en hogere dosissen blijven gebruiken om dat dus te behalen, wat vind jij ervan? heb ik een beetje gelijk? Sinds de HGH en insuline erbij is gekomen is het toch veel veranderd, denk dat men toen al dat dat bijvoorbeeld arnold de max was wat een lichaam kon behouden
 
Jawel alleen kun je die grens veel eerder bereiken. En het enige wat je eroverheen kan helpen is echt maximiliseren AAS HGH en dat soort spullen

Eerder bereiken? Niks van, die grens wordt serieus verhoogd.
 
Aas is hypertrofie
Hgh is hyperplasie

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 21:37 ----------

En de rest natuurlijk Bla Bla Bla :p
 
Ja max licht heel hoog maar de vraag is kun je het betalen dat is 1 en heb je het ervoor over klachten te krijgen op den duur. Mensen die in hele korte tijd lees 7 jaar prof worden en goed meedraaien die leveren echt wat gezondheid in en wil je dat en kun je het betalen
 
Zo klinkt het alsof (wedstrijd)bodybuilding niet meer is dan:
'Wie heeft er genoeg geld en durft zijn gezondheid het meest op het spel te zetten'.

Best jammer, want ik denk dat 't niet zo is.

Ik bedoel; het resultaat van Jesse laat ook zien dat er meer dan dat nodig is om podiumready te zijn.
Flinke verbetering, maar niet 'af'.

De afweging 'massa winnen'/'conditionering' over een bepaalde tijd juist maken en/of je lichaam zo
goed kennen dat je daadwerkelijk strak op 't podium staat; dat maakt je i.m.o. een bodybuilder.

En zelfs op de Olympia zie je dat soms nog mis gaan.

Over AASgebruik etc. laat ik mij niet uit; ik heb er de ballen verstand van.
 
Nou er is meer voor nodig dan geld inderdaad maar ik zal eerlijk met je zijn er zijn veel jongens die meer wedstrijden zouden willen maar het niet kan betalen. Het is zoals het is
 
Het is misschien zinvol als meer wordt gerefereerd aan artikelen van ergogenics zodat eea wordt onderbouwd. Dan wordt het topic ook leerzaam, nu is het vooral amusant, beter dan de prive zelfs. Misschien wel jammer voor mensen die heel erg met BB bezig zijn en hier door hun omgeving direct mee geassocieerd worden.

Wellicht een aardige voor mensen die benieuwd zijn naar de mogelijkheden als natty; op mijn log (klik op signature) staan links en voorbeeld berekeningen van wat je als natty maximaal kunt bereiken. Hopelijk zullen mensen hierdoor eerst hun natuurlijke max opzoeken.

Sorry, nu weer on topic. Whatever The topic may be.

wat een bullshit berekeningen weer. Ik zal je vertellen dat ik natural de max voor 1.82 in jouw schema al lang bereikt had of op sommige punten aardig voorbij was. en ik ben 1.69..
komt zoveel meer bij kijken, dat weet je zelf ook wel.
Je kunt nog zo je best doen met alles, als je genetisch beperkt bent dan gaat het gewoon niet lukken.
 
Denk om je gezondheid....lijkt me veeeeeeeel belangrijker, dan een wedstrijdje bodybuilding!
 
Ja man, op lange esters zeker. Ik zeg altijd als je op maandag zet, hou dan dinsdag,woensdag lekker rust en zet donderdag weer. Zelfde tot aan de volgende maandag.

Pak je rust wanneer dat kan.
 
  • Like
Waarderingen: SBB
Hoe is de fotoshoot gegaan in de week na de flexcup?
 
hey jesse, wat vind jij van die whey van absolutepower, jouw sponsor?
 
Ik vind de whey lekker. Krijg nog samples van de andere producten
 
Hoe is de fotoshoot gegaan in de week na de flexcup?

Deze heb ik af moeten zeggen helaas ik kon er de energie niet meer voor opbrengen. En ben meteen met plan de bulk in begonnen. Ben ook alweer een flink stuk zwaarder ondertussen haha

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 02:12 ----------

Ja man, op lange esters zeker. Ik zeg altijd als je op maandag zet, hou dan dinsdag,woensdag lekker rust en zet donderdag weer. Zelfde tot aan de volgende maandag.

Pak je rust wanneer dat kan.

Je zult toch rust moeten pakken tussendoor. Niet iedereen doet dit maar is wel aan te raden
 
wat een bullshit berekeningen weer. Ik zal je vertellen dat ik natural de max voor 1.82 in jouw schema al lang bereikt had of op sommige punten aardig voorbij was. en ik ben 1.69..
komt zoveel meer bij kijken, dat weet je zelf ook wel.
Je kunt nog zo je best doen met alles, als je genetisch beperkt bent dan gaat het gewoon niet lukken.

Hahaha, weer een ukkepukje die makkelijker spieren aanzet en daardoor denkt dat zo'n onderzoek onzin is. Ik ben blij voor je dat je makkelijk spieren aanzet, dat compenseert voor het feit dat je een aangepast aanrecht moet laten maken.

Ja, dit onderzoek heeft zich gebaseerd op langere mensen dan 1.69. Dus Mischien klopt het voor jou groep niet.

Lees het onderzoek eerst ff door voordat je het direct afschiet. De link staat er bij.
 
****ing brosciene hier. Alles wordt weer bevestigd qua bb gebied. Jammer, erg jammer. Slotje op dit topic zou zeer op zijn plaats zijn en zou dbb sieren.
 
Aangepast aanrecht :roflol:
 
Hahaha, weer een ukkepukje die makkelijker spieren aanzet en daardoor denkt dat zo'n onderzoek onzin is. Ik ben blij voor je dat je makkelijk spieren aanzet, dat compenseert voor het feit dat je een aangepast aanrecht moet laten maken.

Ja, dit onderzoek heeft zich gebaseerd op langere mensen dan 1.69. Dus Mischien klopt het voor jou groep niet.

Lees het onderzoek eerst ff door voordat je het direct afschiet. De link staat er bij.

Lekker respectvol gast, enig idee wat kale naturel al bereikt had? Lees eens wat oude logs door voor je dit soort onzin post.
 
Kale is een DBB legend ik zal daar geen kritiek op geven die man traint al jaren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven