AndroidHealthClinic

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heb ik al eerder gepost dat die focus op progressie onzinnig is.

Huh :rolleyes:

Lijkt me nu juist waar het om draait. Anders hadden ze t wel bodybehoud genoemd ;)
 
Huh :rolleyes:

Lijkt me nu juist waar het om draait. Anders hadden ze t wel bodybehoud genoemd ;)

Dat is ook weer een goed punt..

Ik bedoel progressie over de tijd gezien. Dat verschilt ook erg per persoon.

maar goed, i'm out. Was ff leuk dit topic. Ik hou het voor gezien! Laters!
 
Dat is ook weer een goed punt..

Ik bedoel progressie over de tijd gezien. Dat verschilt ook erg per persoon.

maar goed, i'm out. Was ff leuk dit topic. Ik hou het voor gezien! Laters!


:wave:
 
Sorry, ik neem het terug. Ik was nogal sacherijnig.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 15:24 ----------


no hard feelings ;-)
 
Kijk er wat ook wat goed gemaakt er is nog oestroegeen aanwezig
 
Ja dat kun je hier het beste doen haha. Ik lach ook best vaak hier
 
He zelfbenoemde "nieuwe Flex Wheeler" goede transformatie, lekker doorzetten en dan ben je volgend jaar weer een stapje verder bij je icoon.
 
Heb je ook begeleiding enzo gehad? om de zoveel tijd bloed geprikt? Of heb je het gewoon op eigen houtje gedaan?

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 17:14 ----------

En hoe voelde je je na dat jaar? toen je stopte met alles?
 
Heb je ook begeleiding enzo gehad? om de zoveel tijd bloed geprikt? Of heb je het gewoon op eigen houtje gedaan?

---------- Post toegevoegd Wed 26 Dec 2012 om 17:14 ----------

En hoe voelde je je na dat jaar? toen je stopte met alles?

Uiteraard met begeleiding en goede toezicht. Ik voelde me goed goed geplaatst op de wedstrijd en nu weer massa bouwen
 
Uiteraard met begeleiding en goede toezicht. Ik voelde me goed goed geplaatst op de wedstrijd en nu weer massa bouwen

Ik bedoel ook meer mentaal na een jaar ON zeg maar..
 
Ik bedoel ook meer mentaal na een jaar ON zeg maar..

Het enige wat moeilijk is dat je op een moment niet meer weet hoe het voelt om of te zijn. Oftewel hoe je echt bent want als je on bent voel je je anders en ben je anders.
 
Leuke topics krijg je als sommige mensen niet geremd worden door ook maar enige vorm van intelligentie.
 
Als ik het wist zou ik het niet vragen. Ik ben gewoon heel vriendelijk en beantwoord vragen van mensen
Hij heeft nu niet echt een vraag gesteld...en geantwoord heb je ook niet echt...
 
mijn naam is xxxxx xxxxx en ik ben 23 jaar oud. Ik heb al veel sporten gedaan in mijn leven, zoals boxen en handbal, maar mijn hart heeft eigenlijk altijd bij bodybuilding gelegen. Ik vind deze sport echt te gek, je doet het met je eigen lichaam en je wordt er mentaal sterker van.

In 2012 heb ik besloten ervoor te gaan en ging ik op zoek naar een coach. Deze had ik al snel gevonden: Marvin nagelbloem, een hele vriendelijke man en zelf een top bodybuilder.

De eerste maanden richtte ik mij op het opbouwen van spiermassa. Hierna heb ik een dieet van 12 weken gevolgd om mijn vet percentage zo laag mogelijk te krijgen, zonder spiermassa te verliezen. Dit is goed gelukt, ik haalde bij mijn eerste wedstrijd direct het podium met een mooie 3e plek!

Mijn doel voor 2013 is om deze prestatie te verbeteren. Hierbij is mijn team erg belangrijk. In tegenstellig tot wat veel mensen denken, is bodybuilding wel degelijk een teamsport. Mijn coach maakt al mijn plannen en schema's en mijn vriendin verzorgt al mijn maaltijden. voeding aanngevuld met goede kwaliteit supplementen zorgen voor 80% van je vooruitgang!

absolute power steunt mij in mijn sport in de vorm van supplementen. Hierdoor wordt het voor mij makkelijker om mijn sport te beoefenen.

Ik sta altijd open voor vragen over voedingssupplementen en alles wat je wilt weten over bodybuilding!

Groetjes,

xxxxx xxxxx

:roflol: Dus trainen, aas, en rust zorgen voor de overige 20%?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven