AndroidHealthClinic

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
SBB wat een bs kraam jij toch allemaal uit man :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: SBB
Ik denk gewoon dat respect hier alleen bestaat voor AAS ontkenners en ecto fysieken van 70kg heel jammer maar goed niks aan te doen
 
Ik denk gewoon dat respect hier alleen bestaat voor AAS ontkenners en ecto fysieken van 70kg heel jammer maar goed niks aan te doen

Wat mij betreft gaat het hier echt niet om je AAS gebruik, maar juist om je gedrag. Zal me jeuken wat jij of een ander gebruikt hebt.
 
Wat mij betreft gaat het hier echt niet om je AAS gebruik, maar juist om je gedrag. Zal me jeuken wat jij of een ander gebruikt hebt.

Mijn gedrag klopt ik ben te vriendelijk tegenover sommige van die respectloze mensen hier daar heb je gelijk in. Ik ben constant bezig met BB en natuurlijk vind ik waardering van de mensen hier wel leuk. Maar de echte waardering krijg ik op wedstrijden mensen als Berry de Mey die mij herkennen van Facebook door mijn progressie en als Zo iemand al onder de indruk is dan heb je het goed gedaan. En zo zijn er wel meer en daar hecht ik veel waarde aan sponsors voor het uitzoeken dus ik ben nog vrij bescheiden , zelfs mijn coach zegt dat ik best arroganter mag zijn
 
Als dat zou zijn dan is dat is zo en zeg ik het wel tegenwoordig weten de meeste wel hoe je iets op smaak kunt brengen
 
Ik ben blij voor je dat je makkelijk spieren aanzet, dat compenseert voor het feit dat je een aangepast aanrecht moet laten maken.

Nogal grof, maar best wel grappig :roflol:
 
Mijn gedrag klopt ik ben te vriendelijk tegenover sommige van die respectloze mensen hier daar heb je gelijk in. Ik ben constant bezig met BB en natuurlijk vind ik waardering van de mensen hier wel leuk. Maar de echte waardering krijg ik op wedstrijden mensen als Berry de Mey die mij herkennen van Facebook door mijn progressie en als Zo iemand al onder de indruk is dan heb je het goed gedaan. En zo zijn er wel meer en daar hecht ik veel waarde aan sponsors voor het uitzoeken dus ik ben nog vrij bescheiden , zelfs mijn coach zegt dat ik best arroganter mag zijn

Hiermee bevestig je precies wat ik bedoel....

Hoe dik is die betonplaat voor je hoofd?
 
Hiermee bevestig je precies wat ik bedoel....

Hoe dik is die betonplaat voor je hoofd?

Erg dik. Er zijn in deze rubriek genoeg mensen die aan de 'hulpmiddelen' zitten en dat is duidelijk te zien, echter lees je zelden kritiek op die mensen en hoe zou dat komen waarom het in dit topic anders is? Het gaat om het gedrag, niet om het AAS gebruik!
 
Ja en ik veel succes in mijn sport en dit jaar was dan op sport gebied ook een top jaar !!
 
Lol wat een haat, dat SBB aan het haten is snap ik volkomen.. 33 jaar.. claimt dat hij al jaren traint en ziet er zo uit.. lol..
 
Dit topic word nog epische dan gaat het goed dan weer fout wel mooi om te zien hoeveel meningen er zijn over AAS
 
Dit topic word nog epische dan gaat het goed dan weer fout wel mooi om te zien hoeveel meningen er zijn over AAS

Zucht...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik Zie het probleem niet zo?

Jesse lijkt mij een prima jongen. Alleen kan soms beter ff wat langer nadenken voordat ie wat zegt;)

En iedereen in de top of die wil bereiken gebruikt.

Mack10 approved
 
Wordt hoog tijd om je oogkleppen eens open te doen.
 
Wat mij betreft gaat het hier echt niet om je AAS gebruik, maar juist om je gedrag. Zal me jeuken wat jij of een ander gebruikt hebt.

Ik Zie het probleem niet zo?

Jesse lijkt mij een prima jongen. Alleen kan soms beter ff wat langer nadenken voordat ie wat zegt;)

En iedereen in de top of die wil bereiken gebruikt.

Mack10 approved

Ja bij dat nadenken gaat het weleens mis maar gelukkig word er dan nog 4 pagina's aan herinnerd haha
 
Hahaha, weer een ukkepukje die makkelijker spieren aanzet en daardoor denkt dat zo'n onderzoek onzin is. Ik ben blij voor je dat je makkelijk spieren aanzet, dat compenseert voor het feit dat je een aangepast aanrecht moet laten maken.

Ja, dit onderzoek heeft zich gebaseerd op langere mensen dan 1.69. Dus Mischien klopt het voor jou groep niet.

Lees het onderzoek eerst ff door voordat je het direct afschiet. De link staat er bij.

Wat een kneus ben jij zeg...
Als je een beetje logisch nadenkt dat zullen de maten uiteraard kleiner zijn bij kleinere mensen. Dat het er in verhouding groter uitziet is een ander verhaal.
Verder.. ga je waffel spoelen met zeep.
 
Wat een kneus ben jij zeg...
Als je een beetje logisch nadenkt dat zullen de maten uiteraard kleiner zijn bij kleinere mensen. Dat het er in verhouding groter uitziet is een ander verhaal.
Verder.. ga je waffel spoelen met zeep.

:coffeepc:
 
Wat een kneus ben jij zeg...
Als je een beetje logisch nadenkt dat zullen de maten uiteraard kleiner zijn bij kleinere mensen. Dat het er in verhouding groter uitziet is een ander verhaal.
Verder.. ga je waffel spoelen met zeep.

Sorry, ik neem het terug. Ik was nogal sacherijnig.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 15:24 ----------

Lol wat een haat, dat SBB aan het haten is snap ik volkomen.. 33 jaar.. claimt dat hij al jaren traint en ziet er zo uit.. lol..

Daar zit ik niet mee hoor. Ik vind mezelf er prima uitzien.

Ik was soms ook met anderen dingen dan trainen bezig, daarom ben ik maatschappelijk gezien erg succesvol en jij?

Volgens mij heb ik al eerder gepost dat die focus op progressie onzinnig is. Wellicht is het net zo onzinnig als mijn post over natty mogelijkheden..

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 15:31 ----------

Lekker respectvol gast, enig idee wat kale naturel al bereikt had? Lees eens wat oude logs door voor je dit soort onzin post.

Dat heb ik niet gedaan. Zal ik in het vervolg doen.
 
Laatst bewerkt:
****ing brosciene hier. Alles wordt weer bevestigd qua bb gebied. Jammer, erg jammer. Slotje op dit topic zou zeer op zijn plaats zijn en zou dbb sieren.

:-)

"Broscience is the predominant brand of reasoning in bodybuilding circles where the anecdotal reports of jacked dudes are considered more credible than scientific research."

http://www.weightrainer.net/potential.html

Geschreven door een Phd.

Is het onderzoek soms niet goed?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven