Matbaas
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Mijn vakantielog! (Ik wil feedback!)
Dag allemaal,
Omdat de vakantie voor mij in het verschiet ligt heb ik eindelijk besloten eens een logje aan te maken.
Helaas weet ik niet hoe consequent ik zal zijn in het onderhoud van mijn log, maar niet geschoten is altijd mis.
Genoeg gelul, we beginnen!
Mijn stats:
Lengte: 1.78m
Gewicht: ca. 78kg.
Vetpercentage: 14.7%
Ik ben sinds een half jaartje wat serieuzer aan het fitnessen, sindsdien heb ik ook wel (de meeste) progressie geboekt.
Bench Press: 5*80 (Enkel eerste set)
Deadlift: 3*110
Squat: 5*90 (vandaag 100kg gedaan, maar merk dat ik geen 90° hoek meer maak)
Millitary Press: 5*55
Helaas ben ik herstellende van een koorts tot gisteren, dus ik moet even kijken hoe snel dat alles voorbij is, wel heb ik vandaag gewoon gefitnesst.
Ik volg een geïmproviseerd schema gebaseerd op de drie grote oefeningen in één training, mijn theorie hiervoor is dat ik mijn vet wat lager wil hebben en daarom veel kCal wil verbranden.
Onderstaande gegevens komen dus van de afgelopen training!
Warming up:
2.5 min. roeien op medium/hoge intensiteit.
Deadlift:
5*50
5*90
1*110
1*120
1*110
5*70
Vaak heb ik na of tijdens mijn deadlifts een brandend gevoel in een klein spiertje links en soms rechts van mijn ruggegraat, ik heb mij laten vertellen dat dat mijn trapezius is en dat klopt volgens mij wel. Die schijnen wat onderontwikkeld te zijn, vandaar dat ik daar zo nu en dan nu shrugs bij toepas.
Benchpress:
8*50
5*70
5*80
5*75
Incline Benchpress:
8*50
5*70
4*70
4*70
Push Ups:
20*BW
20*BW
Squat:
5*50
5*90
5*110
5*70
Vervolgens ben ik lekker naar huis gegaan!
Ik zou het echt geweldig vinden als jullie wat feedback wilden geven, of gewoon willen reageren alsof je geïnteresseerd bent!
Bedankt voor je moeite!
Matbaas.
Dag allemaal,
Omdat de vakantie voor mij in het verschiet ligt heb ik eindelijk besloten eens een logje aan te maken.
Helaas weet ik niet hoe consequent ik zal zijn in het onderhoud van mijn log, maar niet geschoten is altijd mis.
Genoeg gelul, we beginnen!
Mijn stats:
Lengte: 1.78m
Gewicht: ca. 78kg.
Vetpercentage: 14.7%
Ik ben sinds een half jaartje wat serieuzer aan het fitnessen, sindsdien heb ik ook wel (de meeste) progressie geboekt.
Bench Press: 5*80 (Enkel eerste set)
Deadlift: 3*110
Squat: 5*90 (vandaag 100kg gedaan, maar merk dat ik geen 90° hoek meer maak)
Millitary Press: 5*55
Helaas ben ik herstellende van een koorts tot gisteren, dus ik moet even kijken hoe snel dat alles voorbij is, wel heb ik vandaag gewoon gefitnesst.
Ik volg een geïmproviseerd schema gebaseerd op de drie grote oefeningen in één training, mijn theorie hiervoor is dat ik mijn vet wat lager wil hebben en daarom veel kCal wil verbranden.
Onderstaande gegevens komen dus van de afgelopen training!
Warming up:
2.5 min. roeien op medium/hoge intensiteit.
Deadlift:
5*50
5*90
1*110
1*120
1*110
5*70
Vaak heb ik na of tijdens mijn deadlifts een brandend gevoel in een klein spiertje links en soms rechts van mijn ruggegraat, ik heb mij laten vertellen dat dat mijn trapezius is en dat klopt volgens mij wel. Die schijnen wat onderontwikkeld te zijn, vandaar dat ik daar zo nu en dan nu shrugs bij toepas.
Benchpress:
8*50
5*70
5*80
5*75
Incline Benchpress:
8*50
5*70
4*70
4*70
Push Ups:
20*BW
20*BW
Squat:
5*50
5*90
5*110
5*70
Vervolgens ben ik lekker naar huis gegaan!
Ik zou het echt geweldig vinden als jullie wat feedback wilden geven, of gewoon willen reageren alsof je geïnteresseerd bent!
Bedankt voor je moeite!
Matbaas.
Laatst bewerkt: