Fitness Seller

Mijn vakantielog!

• Topic Starter Topic Starter
Lekker volume en krachtige squat!!
Dankje Dwarff!

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 01:56 ----------

Lekker volume op die squats hoor. Vind wel dat je weinig opwarmt maar als je daar nooit gezeik mee hebt, boeie. En 12x16 is 12 met links en 12 met rechts he :p
Ik doe wel aan opwarmen, maar ik vind het niet echt nodig om mijn squats zonder gewicht of met 30 kilo te posten, soms ga ik zelfs even 5 minuten roeien om alles warm te krijgen. ^^ Bovendien pak ik bij elke oefening even een korte warming-up. ;)
Ik zal vanaf nu gewoon 6*16 aangeven dan!

Vanavond heb ik trouwens ook nog weer een potje gevoetbald, was volgens mij ook weer ongeveer 300-400 kCal!

Laatst bewerkt:
Wat een ellende vandaag zeg, ik ben helemaal gesloopt.
Gewoon letterlijk alles behalve borst en triceps is stram en heeft spierpijn.
Vandaag dus borst en triceps kort getraind.

Benchpress:
8*30
5*50
5*80
5*70
5*70
5*70

Incline Benchpress:
5*50
6*60
6*60
6*60
6*60

Dumbbell Press:
8*14
5*24
5*28 PR! :D
5*28 Zwaarr!

Tricep Dumbbell Extensions: (Eén arm)
8*12
5*14
5*12
5*12
5*12

Rope Extensions: (Eén arm)
5*10
5*12.5
5*10
5*10

Triceps Rope Extensions: (Twee armen met zo'n gebogen stokkie. ^^)
8*25
5*30
5*30
5*30

Hopelijk morgen weer een beetje hersteld, waarschijnlijk ga ik echter niet meer fitnessen de komende tijd omdat ik dinsdag naar Spanje moet rijden en daar ook een beetje fit voor wil zijn.
In Spanje hebben we trouwens een fitnessruimte, dus daar zal ik zeker gebruik van maken, zal alleen geen updates op mijn log plaatsen.

Netjes nog een PR op een k*tdag. Als je die DB Press voor je incline en flat bench doet pak je zo een stuk meer trouwens (niet dat t boeit maar toch).

Ja je hebt gelijk, maar het boeide me niet zo eigenlijk. Kwam er thuis pas achter dat het een PR was.. :P

Vandaag nog ff lichtjes getraind, schouders, biceps en buik.

Rotator Cuff:
8*1.25
8*2.5
8*2.5

Dumbbell Shoulder Press:
8*18
8*24
8*24

Military Press:
8*30
8*40
6*50
5*50

Dumbbell Raises icm. biceps:
8*10
8*10
8*10

Voorwaartse barbell lat raises icm. rotator cuffs:
4*3.75 + 4*3.75
5*3.75 + 5*3.75
5*3.75 + 5*3.75

Dumbbell Curls:
8*16
6*16
5*16

Biceps Rope Curls:
8*10
8*10
7*10

Barbell Curls:
4*30 (was nog dood van vorige oefening..)
6*30
6*30

Sitting Crunches:
10*42.5
8*42.5
10*42.5

Obligue Crunches:
20*BW (per kant)
20*BW
20*BW

Lower Obligue Crunches:
20*
20*

Lower ab crunches:
15*BW
15*BW
15*BW

Baas?

Haha, hey man! Ik ben momenteel in zeeland op vakantie, daarna ga ik nog een weekje naar Albufeira en dan begin ik (hopelijk) een heel serieus nieuw logje! Als ik mijn komende jaar genoeg tijd heb ga ik namelijk harder knallen dan ooit tevoren..
Jij nog leuke dingen gedaan? Ik heb je log iig ff niet gevolgd ivm. Mijn vakantie.

Haha man van t goede leven. Qua trainen even verzaken dus? Klinkt wel goed verder. Ik ben inmiddels aan de vrouw, toch wel t hoogtepunt :D En voor de rest boven mn onderhoud eten dus weer lekker knallen in de gym!

Haha man van t goede leven. Qua trainen even verzaken dus? Klinkt wel goed verder. Ik ben inmiddels aan de vrouw, toch wel t hoogtepunt :D En voor de rest boven mn onderhoud eten dus weer lekker knallen in de gym!

Een vrouw dus, beter! Is dat echt voor langere tijd/permanent gepland?
Ja ff verzaken idd, heb wel ff een pensje opgebouwd helaas, zonde van de cardio..
Morgen ga ik naar huis, dus gewoon weer dagelijks trainen. Over twee weken weer op vakantie. Ik hou elke keer als ik nu train mn log niet bij omdat ik dat niet echt de moeite waard vind. Jij succes desalniettemin!

Yes, t is niet gewoon een scharrel als je dat bedoeld :p En ach cardio... Blegh! Thnx!

Hey man, Albufeira nu?

Post ie om 5u snachts :roflol: Nice.

Ja toen ik dat had gepost was ik nogal bezopen, de volgende dag vond ik het eigenlijk ****ing harde sletjes dus maarr niet afgesproken.. :P
Ik heb het dit jaar helaas erg druk ivm stage, school en werk, dus ik denk niet dat ik nog een log ga maken dit jaar. Ik post af en toe wel ff wat progress.
Laatst heb ik een recordje gezet met BP 4*90 kg. ^^
Deadlift gaat eindelijk ook wel lekker, dus da's mooi!

Moguh! Leef/train je nog? :P

Whaha dan 1.5 maand niet in je log komen, post ik een reactie reageer je er binnen 3 minuten op :roflol:

Goed verhaal! Hoe ist met je bench/deadlift/squat/overhead/vetkwabben dan? Ja met mij gaat t wel cool, alleen moet ff wat LB-motivatie pakken :P Bodyweight bench in de pocket nu!

bump

Terug
Naar boven