MuscleMeat

Mijn vakantielog!

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg je log man.

Je MP is egt sterk aan het worden, heb je m alweer een keer staand gedaan of doe je m nog steeds op je knie'en?

Leuk dat je volgt! Ik doe MP nog altijd op knieën, is ook makkelijker om aan te geven voor ander. :P
Binnenkort doe ik hem een keer staand.
Vandaag benen en biceps getraind, geef nog update als ik thuis ben!

Laatst bewerkt:
Goed dan, gisteren hectische dag dus kon mijn logje niet 'publiceren'.. :p
Ik had wat onenigheid met een politieventje over een boete voor het niet mee hebben van mijn rijbewijs waarop één of andere kroket etende politieagent mij vertelde dat hij mij wel even bij mijn kont en nek zou pakken om mij vervolgens naar het bureau te slingeren of zeau.. Essentie: brief naar de officier van justitie waarbij ik aangeef niet content te zijn met de manier waarop ik werd behandeld...

Ter zake:

Gisteren voornamelijk benen getraind, daarna biceps meegepakt.

Squat:
8*50
5*90
5*110
5*90
5*90
5*90

Explosieve Squat: (Squat in smithrek met sprong)
8*40
8*40
8*40

Leg Press:
5*120
5*120
5*160
5*160
5*160

Dumbbell Curls: (zittend)
6*16
6*16
6*16
6*12
6*12

Barbell Curls:
8*27.5
8*30
8*30
8*27.5
8*27.5

Nu dus lekker op stage voor mijn allerlaatste dag, heerlijk even dit logje invullen en even mijn shakeje opdrinken, barstend van de spierpijn met vakantie in het vooruitzicht! (Ik loop als een homo vandaag...:mad:)

Laatst bewerkt:
Vandaag wilde ik eigenlijk mijn rug trainen, maar de squatsessie van eergisteren heeft er voor gezorgd dat ik dat vandaag nog steeds niet kan..
Vandaag dus maar borst en triceps gedaan, morgen rug!

Benchpress:
10*30
5*80
5*75
5*75
5*75
7*75

Incline Benchpress:
8*30
5*70
5*60
5*60
5*60

Dumbbell Press:
5*24
5*28 PR! :D
5*28

Push Ups:
20*BW
20*BW
20*BW

Dumbbell Extensions: (1 arm)
6*10
6*10
6*10
6*10

Rope Extensions: (1 arm)
8*7.5
8*7.5
8*7.5
6*7.5

Normaal doe ik dips altijd tussen twee bankjes, dat is vrij licht en ik voeg dan vaak kilo's toe. Vandaag waren helaas alle bankjes bezet dus deed ik hangende dips, veel zwaarder!! :P

Dips:
5*BW
5*BW
4*BW

Goed, vandaag ondanks nog altijd spierpijn te hebben toch maar even rug getraind.

Roeien:
2.5 minuut. (Warming up)

Deadlift:
10*30
5*70
5*90
5*100
5*110
5*50

Chin ups:
5*BW
5*BW
5*BW-15 (ong. 65kg.)
5*BW-15
5*BW-15

Dumbbell Shrugs:
10*16
8*20
8*22
8*28 Moest een beetje uitvogelen hoe zwaar ik daar eigenlijk mee kon gaan, 28 voelde wel goed.

Dumbbell Row:
8*18
8*20
8*20

Shit joh, squatten kan ie ook gewoon :thumbs:

Normaal doe ik dips altijd tussen twee bankjes, dat is vrij licht en ik voeg dan vaak kilo's toe. Vandaag waren helaas alle bankjes bezet dus deed ik hangende dips, veel zwaarder!! :P

Die shit is de real deal ;) Waarom heb je trouwens afgezien van t maxen op DL?

Laffe shit zuigt. Shit happens. Ben benieuwd of ik een beetje in vorm kom, nog steeds een tikkie pinguinwalk van mn squats maandag...

Sterke MP en BP heb je man:thumb:

Goed dan, vandaag had ik niet getraind omdat ik me niet fit voelde. (Voornamelijk rug helaas)
Ik heb dan ook besloten om tijdelijk geen deadlifts meer te doen omdat mijn rug daardoor volgens mij overbelast is, in plaats daarvan ga ik de verschillende spiergroepen in mijn rug geïsoleerd trainen!

Omdat het de afgelopen dagen te ****ing heet was op mijn kamer had ik echt geen zin om het logje te maken van mijn training van dinsdag. Helaas ben ik hem gedeeltelijk vergeten, ik zal de rest ff hier posten!

Deadlift:
8*50
3*90
3*110
1*120
130 faalde, kreeg niet eens van de grond?!
3*90
3*90

Dumbbell Shrugs:
10*28
10*32
10*32
10*32
10*32

Daarna heb ik veel schouderoefeningen gedaan waarvoor ik om deze tijd de namen niet meer ga opzoeken... :P
Heb nu (bijna 2 dagen later) nog steeds fikse spierpijn in mijn schouders, dus dat is zeker goed verlopen!

Moet jij niet naar bed? :p

Ik kom net uit werk^^
Moet jij niks zeggen over dat ik mijn deadlifts er uit gooi?
Morgen ga ik weer even ****ing veel squats en cardio doen!! :D

Oja: HOMO! :D

Nice, misschien ga ik morgen ook wel squatten. Hebben we dat ook maar weer gehad :p Hoezo cardio, je ben toch droog zat?

Oja: HOMO! :D

Nice, misschien ga ik morgen ook wel squatten. Hebben we dat ook maar weer gehad :p Hoezo cardio, je ben toch droog zat?
Tja, cardio is puur voor de vakantie, dinsdag ga ik naar Spanje namelijk!
Ik was gisteren ook ff topless waterballonnen aan het gooien, en ik was best wel tevreden met hoe dat er uit zag, maar het moet gruwelijker kunnen.. :P
Heb wel een sixpack, maar hij moet beter.

Maar nu klink ik inderdaad als een gay beachboy, dus eerst maar eens hard focussen op die squats.
Ik ga morgen iets lichter squatten, zodat ik vanaf mijn absolute nulpunt omhoog moet komen. Ik hoop dat dat me ook helpt met het beginpunt van de deadlift, die pak ik namelijk na de vakantie weer op als mijn rug wat hersteld is.
Wanneer komen jouw foto's?

Haha gaat ie ff cutten voor Spanje :p Ik snap je wel hoor. Ik ben t cutten zat dus maak dr deze week een eind aan. Tijd om eens wat serieuze massa aan te zetten, ben altijd al bezig geweest met halfgare cutpogingen maar nu is t aardig gelukt. Denk zaterdag pics, sixpack zal niet te zien zijn ;)

Haha gaat ie ff cutten voor Spanje :p Ik snap je wel hoor. Ik ben t cutten zat dus maak dr deze week een eind aan. Tijd om eens wat serieuze massa aan te zetten, ben altijd al bezig geweest met halfgare cutpogingen maar nu is t aardig gelukt. Denk zaterdag pics, sixpack zal niet te zien zijn ;)

Sixpack is ook voor mietjes.. :P
Ik kon de afgelopen dagen met die hitte ook echt niet cutten, al zeker geen cardio.
Dat ga ik dus vandaag inhalen.
Ik ben benieuwd naar de pics!

Oh ja, ik ga nu slapen. Later!

Nee terecht :p Truste

Goed, zoals beloofd ben ik vandaag gaan squatten en wezen cardioën, vond er niks aan!
Ik was eergisteren van mijn fiets gevallen met iemand achterop, en mijn rechter ass was dus flink gehavend.
Vandaag met de squat deed dat echt fokking veel pijn, maar het was puur een blauwe plek dus heb er een beetje door heen getraind.

Squat:
5*50
5*90 (Vanaf hier deed het pijn...)
5*90
5*90
5*90
5*70
5*70

Explosieve Squat:
8*40
8*45
8*45

Calf Raises: (Of extensions, weet niet hoe ze heten eigenlijk)
20*40
20*BW
20*80
20*BW
17*120
20*BW

Bicep Curls: (zittend, geen compensatie)
12*16 (Dus 6 per arm)
10*16
10*16
10*16
10*16 Compleet gesloopt, alles was op.

Bicep Rope Curl:
15*20 (soort van supersets)
15*22.5
15*20

Alles was op, dus ik kon echt niet nog meer kt doen.

Cardio!
Gewoon loopbandje gepakt, lopen kan ik nl. het beste..
3*11 (dus drie minuten standje 11)
3*14
3*11
3*15
3*11
PAUZE
3*16
3*11
3*17
3*11
CRASH, op naar huis.

Lekker volume en krachtige squat!!

Lekker volume op die squats hoor. Vind wel dat je weinig opwarmt maar als je daar nooit gezeik mee hebt, boeie. En 12x16 is 12 met links en 12 met rechts he :p

Terug
Naar boven