XXL Nutrition

Mijn voeding. Is dit goed?

Arjen1888

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ben al tijdje aan het trainen. Nu wil ik graag wat sneller vooruit gaan. Nooit heb ik aan de supplementen gezeten maar begin daar toch maar mee(eiwitten+natadrol). Per dag neem ik 2.5 eiwitshakes per dag. Het probleem bij mij is dat ik erg onregelmatige werktijden heb. Mijn stage zit er nu op en ga dus vaak om 12 uur beginnen met werk en uitslapen is toch een hobby van mij;) Maargoed over mijn voedingsschema, ik zal eens neerzetten wat ik ongeveer op een dag eet:
  • 9/10u: glas karnemelk, 4 broodjes met kipfilet, 300ml jus d orange en eiwitshake(28gr)13u: 6 tosti's kip met ketchup/curry, pakje crackers, kop cup a soup
  • 17u: appel+banaan
  • 18.30: 2 broodjes kip en pakje snack a jacks(gezond snoepen)
Dan ga ik trainen om half 8 tot kwart voor 9, na het trainen gelijk een eiwitshake(28gr)

• 21u: avondeten, wat de pot schaft. Vaak aardappels met groente en stuk vlees of pasta/rijst.
  • 23u: Wat crackers met kaas(48+) en nog een koekje en een halve eiwitshake(15gr)
  • 24u: Ik ga slapen
Verder tussendoor nog wat pepermuntjes of een glas fris(cola light). Ja ik weet het het is niet goed maar wel erg lekker.. Verder geniet ik erg van uitgaan en het daar bijbehorende bier, dit wil ik erg graag zo houden. Ook is het zo dat ik op zondag vaak erg kapot ben, ik kom 2u mijn bed uit en eet een croissantje oid. 's Avonds als ik weer honger heb eet ik vaak wat maar over het algemeen krijg ik op zondag nog geen 1500kc binnen, iets wat ik op de zaterdag vaak extra krijg door het bier. Wel eet ik wat minder op zaterdag(8 broodjes en goed avondeten) om niet zo ver boven die 3000kc te komen.

Is dit genoeg om aan mijn dagelijkste portie calorieen en eiwitten te komen? Per eiwitshake zitten 111 calorieen. En zijn er verder nog tips wat ik kan doen voor bijvoorbeeld de weekenden?

Alvast bedankt!

Nee wat je nu eet trekt op niks...Neem de stickies eens door, staat echt veel info in!

als je sneller vooruit wil, zal je t anders moeten aanpakken
ofwel ga je ervoor en beperk je zwaar dat uitgaan en bier drinken
ofwel blijf je ter plaatse trappelen
maar die utopie van uitgaan + zuipen + trainen + vooruitgaan .... vergeet het..

Terug
Naar boven