Arjen1888
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 15%
Hallo,
Ben al tijdje aan het trainen. Nu wil ik graag wat sneller vooruit gaan. Nooit heb ik aan de supplementen gezeten maar begin daar toch maar mee(eiwitten+natadrol). Per dag neem ik 2.5 eiwitshakes per dag. Het probleem bij mij is dat ik erg onregelmatige werktijden heb. Mijn stage zit er nu op en ga dus vaak om 12 uur beginnen met werk en uitslapen is toch een hobby van mij
Maargoed over mijn voedingsschema, ik zal eens neerzetten wat ik ongeveer op een dag eet:
Is dit genoeg om aan mijn dagelijkste portie calorieen en eiwitten te komen? Per eiwitshake zitten 111 calorieen. En zijn er verder nog tips wat ik kan doen voor bijvoorbeeld de weekenden?
Alvast bedankt!
Ben al tijdje aan het trainen. Nu wil ik graag wat sneller vooruit gaan. Nooit heb ik aan de supplementen gezeten maar begin daar toch maar mee(eiwitten+natadrol). Per dag neem ik 2.5 eiwitshakes per dag. Het probleem bij mij is dat ik erg onregelmatige werktijden heb. Mijn stage zit er nu op en ga dus vaak om 12 uur beginnen met werk en uitslapen is toch een hobby van mij
Maargoed over mijn voedingsschema, ik zal eens neerzetten wat ik ongeveer op een dag eet:- 9/10u: glas karnemelk, 4 broodjes met kipfilet, 300ml jus d orange en eiwitshake(28gr)13u: 6 tosti's kip met ketchup/curry, pakje crackers, kop cup a soup
- 17u: appel+banaan
- 18.30: 2 broodjes kip en pakje snack a jacks(gezond snoepen)
- 21u: avondeten, wat de pot schaft. Vaak aardappels met groente en stuk vlees of pasta/rijst.
- 23u: Wat crackers met kaas(48+) en nog een koekje en een halve eiwitshake(15gr)
- 24u: Ik ga slapen
Is dit genoeg om aan mijn dagelijkste portie calorieen en eiwitten te komen? Per eiwitshake zitten 111 calorieen. En zijn er verder nog tips wat ik kan doen voor bijvoorbeeld de weekenden?
Alvast bedankt!