MuscleMeat

Mijn voedingschema even nakijken jongens :)

Ruve

Cool Novice
Waardering
0
heeij dude`s wat vinden jullie van dit schametje
Leeftijd 17
gewicht 60 KG
Lengte 1,80
trainnigs duur 3.5 jaar 6 x per week alle spiergroepen 2 x
Doel: Prof Bodybuilder

7.00 uur

brinta 100 gram
magere melk 50 cl
Whey Protein 30 gram
apel 1 stuk

10.35 uur

bruin brood 100 gram
kipfilet 100 gram
kwark 250 gram
banaan 1 stuk

12.30 uur

bruin brood 150 gram
kipfilet150 gram
ei-eiwit 1 stuk
magere melk 25 cl

14.30 uur

kipfilet 100 gram
ei-eiwit 1 stuk
whey protein 30 gram
magere melk 30 cl

18.00 uur

eten wat de pot schaft (meestal pasta`s)

19.00 uur

Trainen

22.30 uur

magere yochert200 gram
cashewnoten 25 gram

23.00 uur

magere kwark250 gram
banaan 1 stuk
mager melk 25 cl

Het ziet er inorde uit
Weet niet hoeveel de k/e/v verhouding zit en aantal kcals, maar alleszinds heel wat eiwitrijk voedsel. Misschien wat meer fruit (kiwi, sinaasappel) en groenten (broccoli).

Doel: prof bodybuilder.

Gast probeer dan eerst eens flink te groeien. Je bent nu 60kg bij 1m80 na 3.5jr trainen. Het lijkt me allemaal een beetje weinig wat je eet, allemaal heel magere producten etc. De enige vetten die je binnenkrijgt zijn die 25gr cashewnoten. Ga wat minder clean eten en zorg dat je je kcals eens flink verhoogt. Misschien ook een goed idee om je trainingsschema te posten in de juiste sectie.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Doel: prof bodybuilder.

Gast probeer dan eerst eens flink te groeien. Je bent nu 60kg bij 1m80 na 3.5jr trainen. Het lijkt me allemaal een beetje weinig wat je eet, allemaal heel magere producten etc. De enige vetten die je binnenkrijgt zijn die 25gr cashewnoten. Ga wat minder clean eten en zorg dat je je kcals eens flink verhoogt. Misschien ook een goed idee om je trainingsschema te posten in de juiste sectie.

Succes!

Kan iemand mij voor mij dan een schametje maken ik ben totaal niet goed in wiskunde ect ik ben zelf moeilijk lerend

plz zou iemand het voor me willen doen :$

alvast bedankt

Ik denk niet dat je succes zult hebben zo, maar wie weet.
Zo niet, probeer dan toch alles zelf te berekenen(je hoeft echt geen wiskunde genie te zijn om dat de kunnen, ikzelf zuig in wiskunde, dusja:p) en je kan hier ook ergens een excell bestandje vinden dat alles voor u wel uitrekent.

oh en nog iets, als het echt echt niet gaat, dan eet je gewoon meer. Zo kan ook teweten komen of je goed in massa bijkomt.
Hoe komt het btw dat je in 3,5 jaar tijd nog steeds 60 kilo weegt ? Dat betekent wrsch dat je voeding niet goed zit (qua aantal kcal dan, inhoud is wel top) of je traint niet hard genoeg.

Laat ik het zo zeggen, reken het NIET uit! Zorg dat er bij elke maaltijd genoeg eiwit zit, maar eet vooral veel! En het hoeft echt allemaal niet zo clean, gewoon vreten met die handel. Bouw eerst maareens een pak massa op en maak je niet druk over eventuele vet massa die je mee opbouwt.

Terug
Naar boven