Fitness Seller

Mijn Voedingschema

Expose

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
hierbij wil ik ook mijn voedingsschema laten zien.. en graag reacties horen wat ik goed of fout er aan doe..

ik ben pas geleden hier serieus mee bezig, al half me eet patroon omgegooid naar gezond en vaker eten dan het snelle snackbar hap en de hele meuk :)

eerst iets over me zelf: ik ben 18, lengte 1,78, en gewicht 70kg, BF: geen idee

op een niet training dag eet ik als volgt:

07:30 - 2 scoops eiwit shake + goedemorgen

09:30 - 2 volkoren broodjes kipfilet + stukfruit meestal appel

12:30 - 3 volkoren broodjes kipfilet + 2 stukken fruit

15:00 - 2 volkoren broodjes kipfilet + appel

17:30 - 2 scoops eiwit shake

+/- 18:00 - wat de potschaft meestal vlees en dan goeie schep groenten erbij

dan loop van de avond wil ik nog wel is een glas cola nemen en als ik honger krijg pak ik meestal of banaan of een broodje met kaas of chocopasta

21:00- 2 scoops eiwit shake

dit is het zo ongeveer op een niet trainings dag, op een training dag zelf neem ik meestal na het trainen wat dan gelijk uit me werk is tot 18:00, een 2 scoops eiwit shake + banaan voorderest verandert er haast niks aan

zoals ik zeg ben ik er net mee begonnen en ben ik ook een vrij lastige eter.. meestal nam ik snoep en dat stilde de honger ook nog wel tot het avond eten en ik at nooit om 15:00 sins 3 weken nu wel

zelf zat ik te denken om die eiwitten shake van 21:00 te verplaten naar het middag uur dus zo ongeveer 12:30/13:00

ik hoop dat ik zo vrij duidelijk ben geweest en nu hoop ik op reacties wat ik nou beter zou kunnen doen!

Ja, en maak daar gelijk een bakje kwark van voor et slapen :p
Goedemorgen zou ik ook vervangen voor iets vasters.(brinta,havermout,brood)
En probeer mischien broodjes of grof volkoren brood met ei erbij te eten.
Heb je iig al iets van varieatie in je eiwitbronnen.

Laatst bewerkt:
je motivatie om je de snackbar te laten is er al:D
verder valt er aan je schema nogal wat bij te schaven;

Begin met een TOP ontbijt! niet die goedemorgen.. Dat is alleen maar duur.
je shaker heb je al.
eet eerst 2 boterhammen met pindakaas, en knal daarna je shaker vol met melk, whey, brinta en kwark. zo zit je tot de nok vol en kan je 3 uur later weer opnieuw beginnen.

je eet ook teveel fruit. dit is nergens goed voor.
1 tot 2 stuks is prima en gezond. meer is slecht voor je tanden en zijn overbodige suikers.

probeer na die 2 broodjes kipfilet er gelijk een halve liter van hierboven achteraan te gooien. Het lijkt eerst veel. maar went erg snel.:)
niet in slokjes, maar in teugen. zorg dat het lekker vloeibaar is.

verder kwark kwark kwark:D

• Topic Starter Topic Starter
1 heel groot nadeel pindakaas gaat hem echt niet worden dat vind ik gewoon echt ranzig.. iets anders? zoals kaas mag dat ook :) dus je zegt ook dat ik voortaan me eiwitten met melk moet nemen ipv water? verder wat het nadeel is van brinta is dat ik bijna geen tijd heb om het te kunne opwarmen.. of kan je het ook anders berijden?
dat je het gewoon vloeibaar drink?

want waar die goeiemorgen vandaan komt is puur dat is haast niks naar binnen krijg op de vroege morgen :D

fruit dacht ik zelf ook al dat het teveel was, dus daar zal ik wat mee minderen..

p.s en die eiwit shake van 21:00 veranderen dat was een goed idee?

Laatst bewerkt:
Ja, neem een lekkere lepel lijnzaad over je brood ^^

• Topic Starter Topic Starter
heb ik alleen nog 1 vraag..

kan heel achterlijk klinken misschien

maar "en knal daarna je shaker vol met melk, whey, brinta" dat fl**ker je bij 1 ofzo? en dan vloeibaar drinken? of hoe moet ik dat zien.. ik ken brinta van "vroegah" dat je het warm maakt en een lekker papje heb..^^

maar als je dit allemaal in 1x kan doen is het ideaal of ben ik nou heel snucher bezig?=)

thank u

Opwarmen kan ook, dat vind ik lekkerder kost alleen net iets meer tijd.
Maar die whey en bv lijnzaad gewoon apart.

Terug
Naar boven