Expose
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
hierbij wil ik ook mijn voedingsschema laten zien.. en graag reacties horen wat ik goed of fout er aan doe..
ik ben pas geleden hier serieus mee bezig, al half me eet patroon omgegooid naar gezond en vaker eten dan het snelle snackbar hap en de hele meuk
eerst iets over me zelf: ik ben 18, lengte 1,78, en gewicht 70kg, BF: geen idee
op een niet training dag eet ik als volgt:
07:30 - 2 scoops eiwit shake + goedemorgen
09:30 - 2 volkoren broodjes kipfilet + stukfruit meestal appel
12:30 - 3 volkoren broodjes kipfilet + 2 stukken fruit
15:00 - 2 volkoren broodjes kipfilet + appel
17:30 - 2 scoops eiwit shake
+/- 18:00 - wat de potschaft meestal vlees en dan goeie schep groenten erbij
dan loop van de avond wil ik nog wel is een glas cola nemen en als ik honger krijg pak ik meestal of banaan of een broodje met kaas of chocopasta
21:00- 2 scoops eiwit shake
dit is het zo ongeveer op een niet trainings dag, op een training dag zelf neem ik meestal na het trainen wat dan gelijk uit me werk is tot 18:00, een 2 scoops eiwit shake + banaan voorderest verandert er haast niks aan
zoals ik zeg ben ik er net mee begonnen en ben ik ook een vrij lastige eter.. meestal nam ik snoep en dat stilde de honger ook nog wel tot het avond eten en ik at nooit om 15:00 sins 3 weken nu wel
zelf zat ik te denken om die eiwitten shake van 21:00 te verplaten naar het middag uur dus zo ongeveer 12:30/13:00
ik hoop dat ik zo vrij duidelijk ben geweest en nu hoop ik op reacties wat ik nou beter zou kunnen doen!
ik ben pas geleden hier serieus mee bezig, al half me eet patroon omgegooid naar gezond en vaker eten dan het snelle snackbar hap en de hele meuk

eerst iets over me zelf: ik ben 18, lengte 1,78, en gewicht 70kg, BF: geen idee
op een niet training dag eet ik als volgt:
07:30 - 2 scoops eiwit shake + goedemorgen
09:30 - 2 volkoren broodjes kipfilet + stukfruit meestal appel
12:30 - 3 volkoren broodjes kipfilet + 2 stukken fruit
15:00 - 2 volkoren broodjes kipfilet + appel
17:30 - 2 scoops eiwit shake
+/- 18:00 - wat de potschaft meestal vlees en dan goeie schep groenten erbij
dan loop van de avond wil ik nog wel is een glas cola nemen en als ik honger krijg pak ik meestal of banaan of een broodje met kaas of chocopasta
21:00- 2 scoops eiwit shake
dit is het zo ongeveer op een niet trainings dag, op een training dag zelf neem ik meestal na het trainen wat dan gelijk uit me werk is tot 18:00, een 2 scoops eiwit shake + banaan voorderest verandert er haast niks aan
zoals ik zeg ben ik er net mee begonnen en ben ik ook een vrij lastige eter.. meestal nam ik snoep en dat stilde de honger ook nog wel tot het avond eten en ik at nooit om 15:00 sins 3 weken nu wel
zelf zat ik te denken om die eiwitten shake van 21:00 te verplaten naar het middag uur dus zo ongeveer 12:30/13:00
ik hoop dat ik zo vrij duidelijk ben geweest en nu hoop ik op reacties wat ik nou beter zou kunnen doen!